2 Ocak 2015 Cuma

Yves Rocher Alisverisim!


Noel zamani kampanyalarini kullanip aklimda olan bir kac ürünü ismarladim,
son siparisimde esime aldigim Hoggar parfümü tik tik bitti
ve tekli parfümü kalmadigi icin hediye seti olarak tekrar aldim esime
kendisi normalde high end parfümleri kullanmayi sever 
ve bir kullandigi parfümün aynisini kolay kolay tekrar almaz (Hugo Boss haric) ama bu parfüm icin aldigi iltifatlar kadar hic bir parfüm icin almamisti,
bir erkek yakininiza hediye almak istiyorsaniz cok tavsiye ederim :)

Argan Yagi hediye geldi, 
ilk olarak bacaklarimda kullandim ve kokusunuda yapisini cok sevdim.

Portakal kokulu simli dusjel de hediye geldi,
sekli cok tatli, kullanmadim henüz.

Dudak balmlari, özellikle Shea olani cok satiliyormus, 
bende cok sevdim ama esim bir kere kullanmayla onu hemen elimden kapti ;) 
Almanya karlar altinda ve cok soguk, dudaklarda haliyle cok kuruyor simdi.
Ikili set di lipbalmlar, digeri Raspberry, hafif dudaklara pembis renk veriyor,
bu tatli youtuber MissBak96 in tavsiyesi üzerine istemistim onuda :)

Yine tavsiye üzerine aldigim bir üründe 
yeni cikan kirazyagi serisinden rujlardan "Bal" rengi,
bana cok Mac den kullandigim "High Tea" yi hatirlatti, ama onun kadar parlak degil,
türkiyedeki ismi "Ultra Parlak Ruj -Dore Bal" mis, baktim ;)
Killer Colours da görmüstüm ilk kez
zaten bu kizda neyi begenip aldiysam memnun kaldim simdiye kadar :)
Cok begendim rujun yapisini, kokusu cok güzel ve dudaklarda durusuda harika, tam istedigim gibi, 
bu seriden bir iki renk daha alacagim sanirim.

Asansörlü göz kalemlerinden turquoise olani
önceki siparisimdede siyah olani ismarlamistim ve cok begendim,
kahverengi bir göz makyajinda cok güzel oluyor 
bununda rengi ve durusu harika, isil isil, bu kalemleri kesinlikle tavsiye ederim.

"Monoi de Tahiti" Vücud Yagi ve Sampuan&Dusjel,
bundan 13 yil öncede bu yagi kullaniyordum, 
bittikce tekrar tekrar aliyordum, her yaz, defalarca,
sonra kokusundan bIktIgIm icin almadim
ama su an kis oldugu halde - veya belki kis oldugu icin?!- yine almak istedim,
cünki kokusu tam yaz kokusu ve cildi yumsacik yapiyor,
sampuan&dusjel ürününü ilk kez deniyecegim.

Armut& Karamel kokulu Dusjel,
marketde koklamasaydim almazdim,
ne armut nede karamel severim
ama bu müthis kokuyor, tavsiye ederim :)

Repair Vücud Balsam -cok kuru ciltler icin krem,
bunu uzun zamandir almak istiyordum ama pahali geliyordu
kampanyada 50 Euroluk alisveriste 15 Euro indirim oldugu icin alma firsati buldum nihayet.


Sizin Yves Rocher den favori ürünleriniz neler? :)

11 yorum:

  1. Gule gule kullan hepsini :) Hoggar benim favori parfumum. Balsamin hem bu versiyonunu hem de tupte olan losyon versiyonunu kullaniyorum, nemlendirme performansi harika. Soguk havalarda iyi gidiyor. Mutlu yillar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüptede satildigini bilmiyordum :) Sanada mutlu yillar! :)

      Sil
  2. Yves Rocher'dan ürün alıp memnun kalanlar var, en kısa zamanda bende uğramayı düşünüyorum. Özellikle tavsiye edebileceğiniz bir ürünü var mı acaba? :) Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlari kesinlikle cok iyi, rose alba rujunu iki kere bitirmisligim var, sana göre bir renk bulursan cok begenirsin, nemlendirmeside güzel oluyor :) Vanille Noir parfümü cok hos. Asansörlü göz kalemlerinden siyah ve turquoise rengi var bende ve ikiside cok güzel. Ilk aklima gelen bunlar :)

      Sil
  3. Çok güzel şeyler almışsın canım.Ben de karamel&armut duş kreminden aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. losyonlarla aram iyi degil ondan almamistim, daha kati kremleri seviyorum genelde. Kokusu sahane, güle güle kullan :)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlim, cok güzel bir alisveris olmus. Benim Yves Rocher ile yildizlarim nedense barismadi, o kadar övülüyor ancak hic icimden gelmiyor o markadan bsyler almak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gencken hep Yves Rocherden alirdim, sonra ccb paris vardi, sonra youtube sayesindede high end markalar aldim ve galiba bir en az alti sene hic alisveris yapmadim YR den. Gecen seneden itibaren almaya basladim yine, en büyük eksigi bence bloglarda fazla review lari olmamasi, örnek bulamamak ve online siparisinde renkleri pek tutturamamak :) Killer Colours YR ürünleri tanitiyor zaman zaman, bende genelde onun tavsiye ettiklerine bakiyorum, hep de hosuma gidiyor :)

      Sil
  5. Aldıklarının hepsini güzel günlerde kullan.:)
    Yves Rocher bu yeni seri rujlarını bende merak ediyorum güzel bir indirimde denk geldiğimde almayı istiyorum.
    Argan yağlı serinin kil maskesini ve vücut peelingini kullanmıştım memnun kalmıştım ama yağını kullanmadıydım bi ara onada bakayım.
    Bizim burada Repait vücut kremi tüpte satılıyor ben bittikçe alıyorum çok memnunum.
    Ve son olarak asansörlü göz kalemleri kesinlikle çok iyiler siyah olanını kullanıyorum asla akmıyor sanırım bittikçe alacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok begendim hepsini, argan yagin kokusuda cok güzel. Bugün sacim nemliyken biraz sürdüm ama normal sac yagim kadar güzel durmadi, ama bakim yapti sanki :)

      Sil
  6. Ay armut & karamel bayılırım hemen koklamam lazım. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...