10 Ocak 2015 Cumartesi

Tüyo - Nerdeyse Bitmis Farlari Yeniden Sekillendirmek!



Mac den en cok kullandigim farlardan olan Brulé ve Omega farim nerdeyse bittiler
paletimde tik tik gözüktügü gibi ortalarinda kocaman bir hit pan olustu :)
Yenilerini aldim ve bunlari bitirmeye calisiyordum ama fari fircayla sadece kenarlarindan almak ugrastirdigi icin
normalde kirilmis farlarda yaptigim uygulama geldi aklima.
Bir dis cöpüyle fari kenarlarindan siyirip tenekenin icinde karistirdim,
sonra bolca icine eczaneden aldigim alkol u damlattim ve 
iyice yuvarladigim bir mendille tekrardan bastirdim.
Sizde yaparsaniz kurumaya birakin, 
bir kac saat -bir gece beklettirdim- icinde alkol ucup gidiyor
sonra tekrar kullanabilirsiniz :)



15 yorum:

  1. Bende hep yapıyorum bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilkkez yaptim böyle cok daha iyiymis :)

      Sil
  2. Bende kırılan allığımı presledim kolonyayla :D Ama sevmediğim ürün olunca da kırılmasını bahane edip çöpe yolluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sevmediklerimiz olunca hic ugrasmiyoruz :)

      Sil
  3. Süper pro-proje!!! :D senimimledim,http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/01/mim-ks-mimiiiii.html

    YanıtlaSil
  4. bu yöntem uzuuun zamandır aklımda,tekrar gündeme getirdiğin için teşekkür ederim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka yap cok daha pratik oluyor :)

      Sil
  5. Kenarda köşede kalmış farlara da uygulanabilir bu az az alıp bir mix yapılabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet belki degisik renklerde elde edilebilir haklisin :)

      Sil
  6. Aklıma kırılan farım geldi, hemen yapayım...

    YanıtlaSil
  7. Bunu ben de yapiyorum cok pratik cidden. :) emegine saglik kuzu.

    YanıtlaSil
  8. Hiç denemedim bu yöntemi ama sonuç mükemmelmiş :O bende deneyeceğim

    YanıtlaSil
  9. ayh keşke bunu dün kırılan farımı atmadan önce okusaydım :)) neyse bu pratik bilgiyi öğrenmem çok çok iyi oldu canım :)

    YanıtlaSil
  10. Süper bir yazı hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...