10 Ocak 2015 Cumartesi

KIS MIM i :)

Aslihan Murat beni mimledi, cok sagol tatlim :)

1- Kış deyince aklınıza gelen ilk şey?
Soguk, Kar, Paltolar :)

2- Kış'a özel yaptığınız (kayak vs.) bir aktivite var mı?
Hayir hic yok :)

3-Kışın en sevdiğiniz yanı?
Karda yagdigi ve gök karanlik oldugu zaman sanki zamanin durmus olmasi :)

4-Kışın en sevmediğiniz yanı?
Cok asiri üsümek :)

5- Kışın giymeyi en sevdiğiniz şey?
Uzun kollu icine giyilebilen body ler :)

6- Kışın ne içmeyi seversiniz?
Hertürlü caylar ve noel pazarlarinda sicak meyvesuyu-baharat karisimi 

7- Kış için önerebileceğiniz bir kitap var mı?
Belli bir kitap yok :)

8- Peki bu son soru; kışın güzel olacağını düşündüğünüz bir şehir?
Burasi kis ken neresi günlük güneslikse :D



Yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)


4 yorum:

  1. Bak simdi baharatli meyve suyu dedin canim Kinderpunsch cekti. :| noel de gecti yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende Kinderpunsch u diyordum zaten, nasil tarif edecegimi sasirmistim :D

      Sil
  2. Hahahaha yorumlarına çok güldüm=)) Teşekkür ederim cevapladığın için=))

    YanıtlaSil
  3. Son sorya verdiğin cevabın altına imzamı atarım :) Kışı sevemedim sevemeyeceğim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...