6 Ocak 2015 Salı

Essence & Catrice Alisverisim!


Youtube da benim ten ve sac rengime yakin buldugum kisilerin
senelik makyaj favori videolarina bakip notlar almistim,
 bugün drugstore a gidince not aldigim essence ve catrice ürünlerini alma firsatim oldu :)


Essence den aldigim ürünler


xxxl longlasting lipgloss - Matt effect "soft nude" ve "velvet rose"
Silky Touch Blush "10- adorable" allik
Kajal Pencil "Teddy" göz kalemi
Eyeliner Pen Siyah





Catrice "080 Sunrose Avenue" allik
Catrice dudak kalemi "Upper Brown Side"


Essence in kahverengi "teddy" göz kalemine simdiden bayildim, icinde hafif metallic bir etki var sanki, makyaj yaptikca paylasirim artik ciltde nasil durduklarini ;)

Sizin essence veya catrice den tavsiye edeceginiz ürünler varmi?



11 yorum:

  1. Essencenin ürünlerini bende severek kullanıyorum.Renk tonları çok güzel keyifle kullan inşallah.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Şu catrice markasını hayrına bir drugstore getirsin Türkiye'ye lütfen. Allığına bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayrina - haha :D Catrice in bu alligini bir cok kisi övdü, benimde ilk catrice alligim oldu, daha önce hic almamistim, henüz denemedim umarim bende cok begenirim :)

      Sil
  3. Essence'in surekli kullandigim urunlerinin basinda maskaralari geliyor sevgili viva, ozellikle disi pembe renkte olani, sonra da goz kalemleri her rengini aldim diyebilirim, arada çikarttiklari ozel koleksiyonlarda farkli ojelerinden bulursam kapiyorum.
    Catrice'in de blogumda bu yazimda bahsettigim (http://asulti2000.blogspot.fr/2014/12/catrice-pure-shine-color-lip-balms.html) lip balm'ini çantamdan hiç çikarmiyorum, dudaklari hem yapis yapis yapmayan hem de nemlendirip renklendiren bi lip balm. Clinique Chubby stick gibi ama çok daha uygun fiati tabiiki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence in princess mascarasini denemek istiyorum bende, cok övüllüyor bu aralar :D
      Chubby Stick lerden Clinique den almistim gecen sene bir tane ve rengini cok begendigim halde uzun kalem gibi olmasi cok kullanissiz gelmisti bana, genelde gün boyu aynasiz tazeledigim icin, bu yüzden almiyorum simdilik o tarz dudak ürünlerini :) Ama Catrice in Ultimate Rujlari ciktiya yeni olanlardan, mutlaka denemelisin coral floral rengini cok begendim digerlerinede ilk firsatta tekrar bakacagim, gittigimde cogu satilip bitmisti :)

      Sil
    2. hafta sonu DM turunda bakicam Catrice Ultimate rujlara, tesekkurler viva

      Sil
  4. Essence eyeliner kalemini severek kullanıyorum bende güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok sevdim, bugün yine sürdüm :D cok sagol :)

      Sil
  5. Catrice'in alliklarini cok seviyorum ama asiri pigmentli olduklari icin dikkatli olmak lazim tabii. Güzel bir alisveris olmus canim güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez aldim catrice den, aslinda az pigmentli ürünleri seviyorum ama gecen aldigim p2 glow allikda cok pigmentli ama cok güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...