7 Ocak 2015 Çarşamba

Essence" Adorable" Blush & "Velvet Rose" Matt Lipgloss


Silky Touch Alligi begendim, sürmesi kolay oluyor, az pigmentli oldugu icin - acik tenimden dolayi alliklarda her zaman az pigmentli olanlar favorimdir zaten - kat kat sürüp istedigin yogunluga getirmek mümkün oluyor. Rengide cok seker, icinde hic bir isilti yok, matt bir soft pembe.

Matt Lipgloss u maalesef tavsiye edemiyecegim. 
Dudaklarim kuru oldugu icin bunu sürünce cok kötü gözüktüler ve tekrar silip ilk önce bir peeling yaptim.

Dudak Peeling
Lisa Eldridge de su an hangi videosunu hatirlamadigim ama gördügüm gibi dudak peeling i yaptim > dudaginiza kremli birsey sürün -vazelin, dudak balsami gibi- ve bir Q-Tip, yani kulak pamuguyla dudaklarinizin üstünden yuvarlayarak gecin, peeling gibi tüm üstdeki ölü tabakayi alip gidecektir.

Dudaklarim ama iyi nemli oldugu zaman essence in matt lipgloss unu üstüne sürsem bile kremsi gibi duruyor. Birde parmaklarimla bastirip dagitmam gerekiyor, yoksa cizgi cizgi oluyor. 
Gerci mat dudak ürünlerin hepsinde parmaklarimla dagitmam gerekiyor, örnegin Mac in Amplified Finish olan rujlarini nekadar begensemde sirf bu yüzden onlardanda artik almiyorum, nyx ve manhattan lip cream leride parmagimla dagitmasam kötü duruyorlar. 
Mat dudak ürünleri " sür cik" ürünleri degiller maalesef :)
Ürünün kokusu ve tadi cok güzel vanilya sekeri gibi ve rengide gayet hos. Uzun aplikatörü ve ucundaki süngerin cok bükülmesi sürerken hosuma gitmedi. Kullanissiz oldugu icin tekrar almam.

Essence in adorable alligini almak isterseniz ruj olarak yine essence den "07 Natural Beauty" Longlasting Rujunu tavsiye ederim, renk olarak cok uyumlu olur, oda cok kullanisli seker bir pembe.

Matt Lipglosslardan iki tane almistim, nekadar kullanimi biraz ugrastirsada ve bende tamamen mat durmasalarda yinede kullanip bitirmeyi düsünüyorum, cünki cok tatli nude renkler :)


19 yorum:

  1. Canım allık krem gibi mi acep geçen gün elim gitti alayım dedim sonrada vazgeçtim aklım kaldı bak şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tatlim, tamamen mat bir pudra :)

      Sil
    2. Işıltısız olması hayet güzel listeme aldım güzel yazı olmuş teşekkürler :D

      Sil
  2. Cok hos bir makyaj olmus canim bu renkler sana cok yakisiyor! Cok seviyorum makyaj yazilarini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol tatlim :) Senden aldim tüyolari, birde su kasimi ve kirpiklerimi uzatirsam süper olacak :D

      Sil
  3. Allık rengi çok güzel bende açık tonları günlük makyajımda tercih ederim.
    Bu arada dudak kuruluğu ve çatlaması problemi bende çok yaşadım buna harika bir ürünle çözüm buldum.
    Bloğumu ziyaret edersen bu konu hakkında bir yazım var bir göz at istersen.
    Sevgilerimle

    begendimpaylastim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Post u yazdigimda henüz diger lipgloss u denememistim, soft nude rengi hic bu velvet rose gibi durmadi, aksine cok güzel durdu, yeni bir post yazmam gerek onun icin sanirim :D Ayni ürünün cesitli renkleri bile farkli olabiliyor, buna cok rasladim zaten yinede her seferinde sasiriyorum :D

      Sil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim, allığı ben de beğendim. Ben de açık tenliyim, az pigmentliler benim de tercihim, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alliklar cok pigmentli olunca palyacoya dönüyorum resmen :D umarim sende begenirsin :)

      Sil
  5. İkisi nası tatlı olmuş. Ama lip glossun rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu ve tadida harika haha ;) Tüm gün boyunca elime alip alip sürmeyi tekrar denedim ve artik biraz daha sorunsuz sürmek icin bir yol buldum: cok hafif bir sekilde dudagin üstünden gecilirse hic cizgi vs olmuyor. Bazen bazi ürünleri ben sonradan seviyorum, bakalim bunda böyle olacakmi, renk koku vs cünki gayet güzel :)

      Sil
  6. makyaj tonun çok güzel olmuş yakışmış tatlım...

    YanıtlaSil
  7. Bu renk ne kadar senlik çok yakışmış ^^ Ben Essence markasını seviyorum mutlaka herkese hitap edecek bir şeyler var ve uygun . Bu koleksiyona henüz bakamadım gidip karıştırayım heves verdin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol :) rujlardan on the catwalk ve natural beauty ede bak mutlaka elinde yoksa :)

      Sil
  8. Allik cok hos ve sade durmus :) ozellikle pembe tonlu alliklarda ben de az pigmentli urunleri tercih ediyorum, cunku fazla uygulanmisi cok kotu ve yapay duruyo cidden

    YanıtlaSil
  9. o kadar güzel dudaklara her renk yakışır zaten <3

    YanıtlaSil
  10. İkisi takım gibi sanki. Çok yakışmış. Gloss'un yapısı kötü olsa da dudaklarındaki duruşu ve rengi harika. Çok fresh, doğal ve tatlı bir görüntü olmuş,.

    YanıtlaSil
  11. Allığı yazdım bir köşeye , mat olması çok iyi , nedir bu sim belası ya , sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...