5 Ocak 2015 Pazartesi

Bitenler!


Garancia Pschitt Magique Peeling
Kücük boyundaki icerigini evdeki büyük boyun icine döktüm
yer kalabalik etmemesi icin :)

Avene Termal Suyu
Düzenli bitirip yeniden aldigim bir ürün.

Dove Invisible Deodorant
Senelerdir tek kullandigim deodorant
baskalarini denesemde tekrar buna dönüyorum.

Avene Nem Maskesi
Bunu son olarak mutlaka ortadan kesiyorum
icinde daha cok ürün oluyor
ondan sonra atiyorum.
Düzenli bakim favorilerimden.


Mac Lustre Ruj "High Tea"
Cok severek kullandim bu ruju
kolay kolay ruj bitmez ama bu maalesef kabinin icinde eridi
aldigim mac rujlarinda maalesef böyle problem oluyor bende
oysaki sicakta veya cantada durdurmuyorum.
Aslinda tekrar almak istedigim bir renk
ama kalitesinden dolayi benzer bir renk bulursam bunu tekrar almiyacagim.

Lancaster 365 Cilt Serumu
Tester Boyu bu ürünün kokusunu hic begenmedim
sanki hafif maya gibi kokuyordu :/ 
Bogazima sürerek bitirdim
ve sonrasinda bogazimda sivilce cikti!
Hemde öyle böyle degil, 
nerdeyse bir ay gecmedi.
Artik begenmedigim ürünleri sadece bacaklarima ve ayaklarima sürüp bitirecegim ;)

Wella Luxe Oil Sac Yagi
Cok sevdim bu sac yagini
yaklasik üc ay dayandi benim saclarima
ama saclarim uzun belime kadar ve her kullanista
en az 8-10 pumpa kullaniyorum galiba.
Tekrar aldim, saclari yumsacik yapiyor 
ve benim dalgali sacimi cok güzel sekillendiriyor.

Yves Rocher "Vanille Noir" Parfüm
Fotografi aksam cekmistim iyi cikmamis
attigim icinde tekrar cekemedim.
Bir yildan daha fazla cok begenerek kullandim bu parfümü 
normalde vanilya kokusunu sevmem ama bu harika.
Maalesef bu parfüme hic iltifat almadim
ama kendimde cok begendim o ayri :D
Tekrar almiyacagim simdilik
elimdeki parfümleri kullanmak istiyorum ve 
baska parfümlerde var aklimda denemek istedigim.



10 yorum:

  1. Ne güzel bir çok şey bitiriyorsun. Yves Rocher'in Vanilla Noir parfümünü her gittiğimde koklayıp sıkıyorum, bir türlü almak kısmet olmadı ama çok beğeniyorum ben de kokusunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alirsim yine ozaman kücük sisesini alacagim, baya uzun dayaniyor bu parfüm, cok agirda olmasa yine az sIkIncada belli ediyor kendini zaten :)

      Sil
  2. Yine neler neler bitirmis yaa :D. Avene termal suyu ne ise yariyor, yani bununla napiyorsun tam olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnegin beautyblender süngerimi islatiyorum, yüzüme makyajin üstüne sIkIyorum pudrali gözükmemesi icin, makyajsizken cildime sIkIyorum aklima geldikce kirmiziliklara/sivilcelere karsi iyi geliyor iceriginden dolayi ve en son lazerden sonrasi cildimin yanmasina karsi ve yaralar daha cabuk iyilessin diye (icinde zink de varmis baska minerallerle beraber) cok sIktIm yüzüme :) Yazlari ferahlamak icinde güzel oluyor. Ama cildin iyiyse bir faydasini/zararini görmüyorsun, sadece problemli cildin varsa tavsiye ederim :)

      Sil
  3. MAC rujlarla ilgili sadece sende okudum bu sorunu. Diğer MAC severler de seninle aynı sorunu yaşıyor mu, yaşıyorsa neden yazmıyor merak ediyorum doğrusu.
    Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak hemen aradim senin icin ve üc yazi buldum mac rujlarin cabuk erimesinden/kirilmasindan vs sikayetci olan türk bloggerlerden http://www.dortdortlukblog.com/2010/10/mac-see-sheer-ruj.html, http://www.makyajblogum.com/2010/11/mac-creme-d-nude.html, http://7-24makyaj.blogspot.de/2013/08/mac-o-lipstick-ruj.html, tüm rujlarda sanki bu sorun var, vegas volt amplified finish bende kirilmamisti ama bir bucuk iki sene durduktan sonra yapisi degisti sanki dudaklarimi cok kuru göstermeye baslamisti. Sanirim söz konusu MAC olunca insanlar cok para verdikleri icin paraya degdigine inandirmak istiyorlar kendilerine.
      Tüm renkleri ve finishleri denemedigim icin rujlarda hepsi böyledir diyemeyecegim, benimde merak ettigim renkler var hala, ama en az 5-6 kere ruj aldim, baska bir kapta olan rujlardanda almistim ve hepsinde öyle böyle sorun cikti maalesef, drugstore ve diger high end ürünlerinde bile bu sorunlari hic yasamadim :/

      Sil
    2. Gözden kaçırmışım demek ki o yazıları, çok sağol incelemen için :)
      Birkaç yıl öncesine kadar MAC ürünü sahibi olmak bayağı bir önemliymiş gibi lanse ediliyordu ve belki de bu yüzden hep uzak durdum markadan.
      Bir kırabilsem o düşüncelerimi, senin önerdiğin ürünlerinden almaya başlıycam :) Ruj değil ama :))

      Sil
    3. Youtube ve Bloglarin baslangic zamanlarinda cok konusuluyordu Mac gercekten, bende daha önce hic bu markadan duymamistim :) hatta cok övüldügü icin ilk aldigim ürünleri hic begenmemistim, Mac O ruj, Satin Taupe ve Patina farlar, pudra, studio fix fondöten...offf say say bitmez, online siparis veriyordum buralarda denemek icin bir yer olmadigi icin ve baskalarinda durdugu gibi bende durmuyordu. Sonra uzun bir süre uzak durdum bu sebepten dolayi. Simdide daha dikkatli aldigimi saniyorum, en azindan benim ten rengime, sac rengime benzeyen, benimle asagi yukari ayni ürünleri begenen kisilerin tavsiyelerine uyuyorum ve mutlaka denemeye calisiyorum yinede almadan önce, tabii artik Mac Counter lerde geldi buralara daha kolay oluyor :) Bence Mac in artik ciddi rakipleri var, Urban Decay cok güzel ürünleri var ve artik almanyada satiliyor, yeni Mac paleti olusturmakdan vazgectim ve Make up Geek farlarini almak istiyorum (maalesef almanyada yok simdilik), cogu drugstore ürünleri ciddi anlamda cok iyi performans gösteriyorlar kalite olarak ve eskiye bakarak daha cok cesit ve renkler var vs :)

      Sil
  4. Bloğumu mahvettim ama daha güzelini yapmaya çalışıyorum :) Beklerim seni http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...