9 Ocak 2015 Cuma

Bir an önce bitirmek istediklerim!




1. Vichy Dermablend Pudra
Toz Pudralari hic sevmiyorum ben, artik anladim :(
Ayrica bunu kullansam bile bir kac saat icinde yine anlimda parlama oluyor, özellikle fotograflarda cirkin gözüküyor. 

2. Ardell Brow&Lash Growth Acceleretor
Kirpiklerim icin kullandim haftalarca, ama gözle gözükür sekilde bir uzama olmadi, sadece daha bakimli durdu kirpiklerim. 
Eylem Delacroix nun bu post un dan sonra Güzellik Sirlarim bu ürünü aslinda üstündede yazdigi gibi kaslarima kullanmaya karar verdim bitene kadar.

3. essence longlasting xxxl lipgloss Matt "Velvet Rose"
Alali sadece bir kac gün oluyor, ama ben bu ürünü sevmedim. Bunun bir diger rengi var, "soft nude" o cok güzel ama! 
Almak isterseniz o rengi cok tavsiye ederim, sürüsü ve durusu da cok güzel onun. Ama bunu bir an önce kullanip atmayi düsünüyorum.

4. Manhattan Colour Splash "Soft nude"
Cok severek kullandigim bir ürün, rengide güzel, tam gündelik kullanim icin. Bu tür glosslar bana cabuk bozuluyor gibi geldikleri icin bunu sürekli cantamda tasiyacagim bitirene kadar.

5. ve 6. Manhattan Soft Mat Lipcream 56K ve 95G
Bu iki dudak kremini nekadar sevdigimi anlatmak icin kelimeler yetmez! Renkleri okadar güzelki, senelerdir kullaniyorum (bir kere bitirip tekrar almistim) ve artik satilmadigi icin bitirmeye kiyamiyordum. 
Artik iyice kapaklari bile catladi ve korkunun ecele faydasi olmadigi icin bunlarida bitirmeye karar verdim. 
Nyx lip creamler bunlarin aynisi ama ayni renkleri bulabilirmiyim aralarinda bilemiyorum, almanyadada zaten satilmiyordu ve cherryculture dede cok az renkler oldugu icin siparis veremedim, dedikodulara göre bu yil nihayet almanyaya geleceklermis, hadi hayirlisi :)

7. Rival de Loop Natural Touch Concealer 01
Gecen seneye kadar favori kapaticimdi, kac kere almistim sayamam bile. Ama ambalajiyla beraber iceriginide degistirmisler sanki yada benim cildim artik cok kurumu geliyor, eskisi gibi güzel durmuyor. Bunuda cildime fondöten gibi uygulayip bitirecegim.

8. Yves Rocher Kirmizi Ruj R310
Bu ruj bana hediye gelmisti, hatta bu makyajimda kullanmistim tik tik
FOTD lerimden belli oldugu gibi daha cok naturel gezen bir insanim ;) 
Ayda yilda bir disari cikacagizda ben kirmizi ruj kullanacagim :D 
Evde durdugum zamanlarda makyajli oldugum icin bunu evde lipbalm gibi kullanmayi düsünüyorum. 
Mac in Russian Red rujunu almak istiyorum ve anlatilanlar dogruysa ozaman onun yaninda zaten baska kirmiziya ihtiyacim kalmayacakmis ;)

9. Chanel Rouge Coco Shine "Monte Carlo"
Cok begenerek aldigim bir ruj du ve ilk zamanlar cok da sIk kullandim. 
Hafif bir kirmizilik veriyor sadece, tam gündüzleri kullanima uygun bir renk, ayrica tabii ambalaj olarak cok sIk. Ama gel gelelim nekadar hafifde olsa gül kokusunu ben hic sevemedim, kullanirken nefes almayi birakiyorum resmen :/
Ayrica kalicilik hic yok, birsey icip yemem bile gerekmiyor tazelemek icin, kendi kendiligindende kayboluyor bir iki saat icinde. Bunun yerine renkli bir lipbalm da sanirim ayni islevi görür.
Cok isterdim bir "Chanel" Kadini olmayi, ama simdiye kadar markadan ne denediysem uzun vadede hosuma gitmedi maalesef.

10. Kiko Precision Lip Pencil 310
2014 yili Kylie Jenner in sayesinde dudak kalemlerin yili oldu resmen :) 
Bu kalemin rengide gayet hos ama bana cok yakistiginida düsünmüyorum, idare eder gibi, gündelik basit bir makyaj icin. 
Kremsi oldugu icin cabuk bitiyor, defalarca tiras etmem gerekti bile cok fazla kullanmadigim halde, bu yüzden bunuda bir an önce kullanip bitirip bana daha cok yakisan renkleri bulmak istiyorum :)


Sizin bitirmek istediginiz ürünler neler?


21 yorum:

  1. Kolay gelsin canım. Sonuçlarını merakla beklerim. Umarım bitirebilirsin. Bu kadar dudak ürünü kolay bitmez sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak ürünleri zaten bende bitmek bilmiyor :( Tamamen bitiremesemde iyice bikana kadar kullanip atmayi düsünüyorum :)

      Sil
  2. Bunları bitirsen nasıl da rahatlarsııın :)) benim de project pan'im var, kısa sürede bitirmek dileğiyleee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah biterler ve daha iyilerini buluruz ;)

      Sil
  3. Mac in kırmızı rujunu bir kırmızı ruj asıgı olarak ben de almak istiyorum. .. deneyip görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda mac in matt rujlarini sevmiyorum ama bazi bloglarda russian red in biraz daha kremsi oldugu yaziyordu, ilk firsatta deniyecegim magazaya gidince :)

      Sil
  4. Bende niyetlendim bi ara bitireyim diye her ürüne son kullanma tarihi koymuştum baktım tarihleri doldu bahane oldu çöpe şutladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen, sonucta insan tamamen kendine yakistirmadigi ve sevemedigi ürünleri kullanmakta istemiyor ve bos bosuna yer kapliyorlar yoksa :)

      Sil
  5. Ahh benim o kadar cok var ki ne yazik ki boyle projelerde de basarılı olamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisi yapabildigin kadar, yüz de yüz bitirmek zaten cogu zaman mümkün olmuyor, ama en azindan icine sindigi kadar kullanirsan sonra rahatlikla atarsin :)

      Sil
  6. Kolay gelsin:)manhattan colour splash çok güzel bir renk, benim de gözünün içine baktığım rujlarım ve allığım var hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fotografda biraz eflatuna kaciyor sanki ama dudaklarda cok dogal duruyor, sanada kolay gelsin :)

      Sil
  7. Essence Velvet rose lipgloss dan bende nefret ettim çizgilere dolup kusurları belli ediyor fırçası çok uzun nemlendirsem bile aynı bende ondan kurtulmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun renkte, nude soft olan dudaklarda cok güzel görünüyor denemek istersen :) velvet rose u baska rujlarla kombine edip kullanacagim bakalim olacakmi :)

      Sil
  8. Oh oh bu kadar dudak ürünü kolay bitmez Viva'cım, ama neyse ki kışın sık sık yenilemek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, evde bile sürüyorum dudaklarim kuru kalmiyor en azindan :D

      Sil
  9. Aa canim ayip ediyorsun bitirmeye ne gerek var Chanel'i bana verebilirsin hahaha :D Shine serisini ben sahsen cok begeniyorum, özellikle satistan kaldirilan 79 Saga favorim. Elimdeki bitmesin diye az az kullaniyorum :(. Ama kalicilik konusunda son derece haklisin, hemen siliniyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diger renkleri hic denemedim, elimdekinide cok seviyordum ama artik nerdeyse iki yil oluyor bitmesi lazim :)

      Sil
  10. ilk fotoyu görünce ama essenceyi yeni almıştın diye gözlerim pörtledi. Neyse canım, zaten her gördüğümüzü aldığımız için bu haldeyiz. Tam bir tüketim çılgını olduk çıktık. en çok da ürün bitirecem diye kasıp, sevdiklerimin eskimelerine deli oluyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu cok dogru söyledin simdi, aslinda bir tek sevdiklerimizi kullansak cok daha güzel olur, velvet rose u maalesef hic sevemedim ondan alir almaz geri elden cikartmak istiyorum :/

      Sil
  11. Merhaba, blogunuzu takibe aldım. ben de beklerim:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...