4 Ocak 2015 Pazar

2014 Makyaj & Bakim Favorilerim!

Makyaj

Benim icin en önemlisi cildimin iyi durmasi
bu yüzden ilk göstermek istedigim cilt makyaj ürünlerim :)


Avene Couvrance Fluid "Porcelain"
Bittikce tekrar tekrar aldigim cok hafif bir fondöten
kokusu güzel, sivilce yapmiyor, iyi nemlendiriyor
krem gibi ellerimle yüzüme sürüyorum
kapaticiligi cok az, ama kapaticiligi var
kirmiziliklari hemen aliyor, hafif turunc rengi icerdigi icin cilde canlilik katiyor
gereken yerlere kapatici uyguluyorum ve cildim cok dogal duruyor :)

Vichy Dermablend "Opal" Fondöten
Bu ürünüde bitirdikce tekrar aliyorum
harika bir kapaticiligi var
cildim cok kötüyse beautyblender süngerle uyguluyorum tüm yüzüme
cildim idare ediyorsa cok ince bir firca yardimiyla sadece gereken yerlere kapatici gibi sürüp parmagimla yediriyorum 
ayrica kücük yaralari ve sivilceleri kurutuyor/iyilestiriyor!

Clinique Even Better "Alabaster" Fondöten
Bittikce tekrar aldigim ürünlerden,
kesinlikle cok tavsiye ediyorum, 
bence en güzel fondötenlerden :)
Sivilce yapmiyor, cok dogal duruyor, kapaticiligi iyi
nemlendirmesi güzel, icerigi iyi, süper :)

Helena Rubinstein Magic Concealer "02"
Bittikce tekrar aldigim bir ürün daha, bunuda senelerdir kullaniyorum.
Cok dogal duruyor, kirisikliklarin icine dolmuyor,
sadece kaliciligindan biraz sikayetciyim,
6-7 saat dayanmiyor bende
tazelemek gerekiyor, bu yüzden cantamdada tasiyorum,
ama daha iyisinide bulamadim henüz.

Maybelline Fit Me Kapatici "15"
Bu yilin süpriz ürünü,
alali daha cok olmadi ama sevdim ben bunu cok :D
Göz alti kirisikliklara dolmuyor, göz cevresini iyi nemlendiriyor,
cok dogal duruyor, fiyati cok uygun :)

Catrice Camouflage "010 ivory" Kapatici
Daha önce buna benzeyen Mac Studio Finish Kapaticisini kullanip hic begenmemistim
bu yüzden bu ürünüde nekadar youtube ve blogger dünyasinda övüldüysede uzun bir süre ignore ettim
sonra bir gün cildimde cok kötü yanik izi gibi bir kirmizi leke vardi
ve markete girince sadece bununla kapatabildim ve gercekten saatler sonra evime gittigimde hala cok güzel duruyordu
muhtesem bir ürün, kesinlikle kurtarici ürünlerden :)

Manhattan Compact Pudra "Vanilla"
Senelerdir kullandigim ve bittikce tekrar aldigim bir ürün
pudralarla hic aram iyi olmadigi halde bu pudraya bayiliyorum
tüm cildime fondöten yerine uygulasam bile güzel duruyor
genelde ise gitmiyecegim zamanlari öyle yapiyorum
cok güzel kokusu var, kapaticiligi cok iyi,
sivilcelere karsi etkili, kuru ciltdede güzel duruyor :)


Beautyblender Süngeri & Kabi
Süngeri Avene termal suyuyla islatiyorum ve sivri tarafiyla göz alti kapaticimi 
ve yuvarlak tarafiyla Clinique veya Vichy Dermablend fondöteni uygulamayi seviyorum.
Yikadiktan sonra kabinin icine koyup banyoda asiyorum kurumasi icin 
orjinal kabini bir kere makinede yikadigimda cok yipranmisti ve tekrar almistim, cok pratik.


Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"
Gelmis gecmis en güzel Highlighter benim icin
iki kere aldim bu ürünü, cünki ilkide catlamisti
hatta birde opal rengini almistim, benim tenime koyu gelmisti
onunda kabi catlamisti,
high end olmasina ragmen durduk yere neden catliyor plastik kabi bilemiyorum
ama ürünün kendisi süper, 
birde bulabilirsem "Moonstone" rengini almak istiyorum.
Ayrica "Pearl" tüm yüzede uygulanabilir, bu konuda Mac Strobe kremine benzetiliyor, cok güzel dogal bir isilti veriyor cilde :)

Benefit Porefessional Cilt Bazi
Gözenekleri yok ediyor sürdügün anda
kaliciligi cok iyi diyemem, 
ama bunun gibi cildi güzel yapan bir baz da bulamadim henüz.
Cok az bir miktar yettigi icin ve her makyajdada kullanmadigim icin cok uzun süre dayaniyor bende.



Elimdeki tüm alliklar bunlar ve hepsinide cok begenerek kullaniyorum
aralarinda secim yapamadim
hepsini siddetle tavsiye ederim
soldan saga

Mac Sheer Tone "Pink Swoon" Allik
Rengi ciltde cok dogal duruyor, Mac in Sheertone alliklar az pigmentli oldugu icin favorilerim

Mac Powder Blush "Harmony" Allik 
Allik olarak cok dogal ve güzel, 
hafif kirmizilik barindiran bir toprak rengi
bazen kontür yapmak icinde kullaniyorum.

Mac Sheer Tone "Peaches" Allik
Sheertone allik ve cok güzel bir turuncu rengi, acik tenlilere siddetle tavsiye ediyorum. 
Mac Melba yida almistim ama bana hic yakismamisti, bu düzenli favorilerimden :)

P2 Glow "Touch of Amber" Allik
Dm in kendi markasindan cok uygun fiyatli 
ve bir okadarda harika allik
son haftalarda nerdeyse sadece bunu kullandim
icinde hafif isilti var ve rengi cok hos :)

Manhattan "lady marmalade"
Okadaaaar güzel bir kirmizi allik ki bu
sanki karda yürümüsünde yanaklarin kizarmis gibi duruyor
hem sevdigim gibi az pigmentli palyacoya dönüstürmüyor kullandigimda
sade bir makyaj da bunu kullandigimda mutlaka iltifatlar aliyorum :)

Manhattan "elegant violett"
Bu renklerde alliklardan uzak dururdum normalde
ama bunu cok begendim
özellikle kisin daha mor renklerle güzel duruyor
kesinlikle Manhattan alliklari cok basarili
baska renklerede bakmak istiyorum mutlaka.

Benefit Coralista
Cok nefis kokan, isiltili, koral tonlarinda muhtesem bir allik
en büyük favorim bu olsa gerek
kizkardesimede dogumgününde bunu hediye etmistim
Benefit Hoola da kullandim uzun süre bende biraz turuncu duruyordu
Benefit Dallas allik bana hic yakismamisti
ama bu cok güzel, cok tavsiye ederim, bende bittikce alacagim :)

Bareminerals Ready Bronzer "The Skinny Dip"
Tester boyu olarak hediye gelmisti
ve allik olarak kullandigim sahane bir acik bronz rengi
bununda orjinal boyunu alacagim insallah bitince :)


Soldan saga

Catrice 060 Floral Coral Ruj
Sürüsü, kokusu, rengi, fiyati, mat olmasina ragmen güzel durusu, kaliciligi, hersey muhtesem, 
bu seriden mutlaka baska rujlarda alacagim :)

L´Oreal Heikes Nude Ruj
Maalesef Limited Edition bir ürün
bitecegi güne simdiden üzülüyorum
tenime en cok yakisan pembe renkli rujlardan.

Essence Longlasting "On the Catwalk" ve "Natural Beauty"
Essence in bu rujlari cok basarili
bir kac tane daha renklerini almistim 
aralarindaki en sevdigim renkler bunlar
On the Catwalk cok güzel bir dogal kirmizi 
ve Natural Beauty her gün kullanabildigim dogal bir pembe,
siddetle tavsiye ederim :)

Urban Decay Revolution "69" Ruj
Kiraz kirmizisi bir renk
bunu dogal bir göz makyajiyla yaptigimda
hic renkli ruju bende sevmeyen esim bile iltifatlar yagdiriyor
kalicigiligida cok iyi :)

Alverde "Primrose" Ruj
Dm marketinde satilan dogal bir marka 
ve yilin sonuna dogru aldigim halde favorilerime girmeyi basaran 
cok dogal renkte bir ruj
ne sürecegimi bilmedigim zaman genelde bunu kullandim son zamanlarda :)

Blistex Lip Tone Renkli Dudak Balsami
Siddetle tavsiye ederim. 
2008 yilindan itibaren kullaniyorum,
belkide daha önce baslamisimdir hatirliyamiyorum tam.
Herkesin cantasinda olmasi gereken bir ürün! :)

Manhattan Soft Mat Dudak Kremleri
Maalesef bu ürünler artik satilmiyor,
pembe ve acik kahve rengine ba-yi-li-yo-rum
bu ürünlerin aynisini Nyx markasi satiyor ama maalesef almanyada degil
ulasmam biraz zor oluyor
ama bu renklere benzeyen tüm ürünlerini alacagim Nyx Mat Lipcreamlerinde :)

Mac Lip Clear Renksiz Gloss
Özellikle mat rujlarin üstüne sürmek icin güzel
tüp ün icinde oldugu icin icide kirlenmiyor.

Mac Lustre Ruj "High Tea"
Bu ruj u tamamen bitirdigim icin icerigini gösteremiyorum maalesef
sirf "Back2Mac" yapmak icin hala evde bulunuyor kabi
Bu ruju Manhattan acik kahve mat lip cream le kullanmayi cok seviyorum
tek basina rengi biraz acik geliyor,
ama ikisini sürdügümde iltifat aldigim cok oldu.
Mac rujlariyla aram iyi degil, buda kabinda eridi maalesef 
ama benzer bir renk bulamadigim sürece tekrar alacagim :)

Dudak Kalemleri
Genel olarak bu sene dudak kalemlerini cok kullanmaya basladim
hic ruj sürmesemde dudaklarimi cerceveledigim zaman cok daha güzel duruyorlar
bu iki ürünüde en cok sevdim
Manhattan Extreme Last Lipliner  "59G" cok cok dogal tam dudak rengim
ve Maybelline Hydra Extreme "66 Rose".


Urban Decay "Perversion" Siyah Gözkalemi
Cok kalici ve cok siyah, özellikle gözlerimin yukari ic tarafi, yani Tightlining icin kullaniyorum.

P2 Impressive Gel Kajal "dramatic brown" Kahverengi Gözkalemi
Beni sasirtan ürünlerden, aslinda iyi bir kahverengi göz kalemi bulana kadar idare etsin beni diye aldigim bir üründü
ama rengi ve kalicigiyla favorim olmayi basardi,
bu renkten mutlaka bir tane daha stokluyacagim ve diger renklerede bakmak istiyorum :)

Mac "Painterly" Paint Pot
Bu ürünün bu rengini alip almamak arasinda cok gidip gelmistim
ve iyiki almisim, keske daha önce alsaymisim!
Nasil dogal duruyor anlatamam.
Benim kaslarimin altindaki cilt rengim cok daha acik, göz etrafim ama daha koyu tenli,
mutlaka göz altlarima Mac "Brule" fari veya kapatici vs sürmem gerekiyordu esitlemek icin
"Painterly" le artik hic ugrasmama gerek kalmiyor,
parmagimla sürüyorum, makyajim bitmis oluyor :)
Paint Potlar tamamen merakimi uyandirdilar bu ürünle ;)

P2 "Cheeky Chopper" Tekli Far
Bu renklerden uzak dururdum ama aslinda tam bu renkler bana göreymis
cok sevdim bu rengi ve daha önce post da yapmistim tik tik

Farlar Soldan saga
Hepsi Mac fari gibi duruyor, ama üc tanesi degil :)

Nyx "I dream of St. Marteen" paletinden en koyu kahverengi
diger farlari bitirince bunu mac paletime yerlestirdim, cok seviyorum bu rengi.

Urban Decay Snakebite tik tik ve Quarry
Naked 2 Paletinden en sevdigim renklerdi,
bende tekli aldim ve kabinin icinden cikartip Mac paletime yerlestirdim
böyle daha kullanisli oluyor benim icin.

Mac Farlari
Omega, Cork, Brule, Blanc Type,Ricepaper, Wedge ve Soba
en cok sevdigim, kendime en cok yakistirdigim ve en cok kullandigim farlardi,
tüm Mac paletimi görmek icin tik tik.

Benefit Gimme Brow "Medium/Deep"
Tam kas rengim, cok dogal duruyor,
baslangicta biraz koyu gelebilir ama kullandikca rengi azaldigi icin tam olmaya basliyor
cok cabuk uygulaniyor ayrica, bayiliyorum bu ürüne!

Benefit They´re Real Mascara
Bu rimel cok siyah, cok güzel uzatiyor, cok kalici, kirpikleri aksama kadar kivir kivir tutuyor, akmiyor, dökülmüyor, en az 5-6 ay dayaniyor bana.
Tek eksik yani benim icin fircasinin cok büyük olmasi
ben aslinda ince uzun fircalari seviyorum,
ona ragmen bu ürünün orjinal boyunu ve bir kac tanede kücük boyunu kullanip bitirdim son senelerde :)

Urban Decay Primer Potion Göz Fari Bazi
Olmazsa olmaz ürünlerden,
daha öncede kullanip bitirdim,
bir tüp bana iki sene dayanmisti yanlis hatirlamiyorsam
far renklerini cok güzel ortaya cikartan ve kalicilik saglayan bir ürün.


Kiko Quick Dry Ojeler
En sevdigim ojeler, kaliciligi, sürüsü ve renkleri harika,
bitirip tekrar aldigim renkler gri, siyah ve petrol mavisi.

Miracle Nails Tirnak Sertlestirici
Tirnaklarim icin mucize ürün,
eczaneden aliyorum, tirnaklarim artik kirilmiyor, 
soyulmuyor,
cok güzelde uzuyorlar :)

Ebelin Aseton
Ojelerimi cikartmak icin dm marketin kendi markasindan olan 
bu ürünü cok seviyorum
bittikce bunu aliyorum.


P2 Tirnak Bakimi Ürünler
Bunlarida yazmazsam olmaz, cünki bu yil kac kere aldim sayamadim bile
Ojeler tirnagin etrafina bulasinca " Color Correcting Pen" kullaniyorum
-özellikle sol elimdeki tirnaklarimi boyarken bir türlü düzgün süremiyorum-
Gül agaci cubuklari cok iyi, essence inkiler bende cok cabuk kirilmislardi ama bunlar cok saglam 
ve cabuk kirilan tirnaklar icin "Professional Törpü" yü cok tavsiye ederim :)

Fircalarim
Ve nekadar fotograflamayi unuttuysamda tüm fircalarimi düzenli olarak ve cok begenerek yillardir kullaniyorum,
sadece Zoeva 110 fircasini kuzenime hediye ettim o artik yok tik tik
Onun yerine Zoeva dan cok begendigim 227 göz fircasini tik tik kullaniyorum, kullandigim Mac 217 fircanin pabucunu dama atti, ondan cok daha yumsak :)


Bakim


Cilt bakim postlarimda tik tik ve tik tik ayrintili ürünler hakkinda yazdigim icin simdi sadece ürünleri siralayip fazla söz kaybetmiyecegim.
Hepsi defalarca aldigim ve cok etkili ürünler
siddetle tavsiye ederim her birini :)

Bioderma H2O Misel Suyu
Göz makyajini cikartmak icin

Garancia Pschitt Magique
Köpüklü Enzym Peeling

Daylong Extreme 50+ Günes Kremi
Hic sivilce yapmiyor, makyaj altinada cok güzel.

Avene Temizleme Sütü
Havalar soguk olunca yüz yikama jeli gibi kullaniyorum suyla beraber.

Avene Termal Suyu
Sürekli bitirip tekrar aldigim ürünlerden. 

Avene Hassas Ciltler Icin Tonik
Calkalanip kullaniliyor. 
Pamukla kalintilari temizlemek icin kullaniyorum.

Avene Nem Maskesi
Gece ve gündüz kremi olarakda kullaniyorum.
Ciltdeki kizarikliklari ve sivilceleride gideriyor biraz,
yüz kere aldim desem yeridir :)



Cadeavera Ölü Deniz Tuzu & Kil Maskesi
Blogumu okuyanlar bu maskeyi yillardir nekadar sevdigimi cok iyi bilirler.
Almanyada Müller marketinde 45 Cent e satiliyorlar.
Cildi inanilmaz güzel yapiyor, 
son zamanlarda yeni birsey kesfettim, tam sivilcenin üstüne sürüp kurutmaya birakiyorum ve bir gecede sivilceyi kurutuyor, cok etkili, cok tavsiye ederim :)


Sekerlenmis veya Tuz la karistirilmis Bal Peeling
Bunuda yazmasam olmazdi, buda benim senelerdir yaptigim birsey.
Marketden normal bal alip agzini acip, 
tekrar kapatip sekerlenmesini bekliyorum.
Eger elimde sekerlenmis bal kalmadiysa tuzla karistiriyorum,
iki sekildede cok etkili.
Bu karisimi dus un altinda yüzüme peeling yapip duruluyorum
ve buda inanilmaz etkili.
Bazen bir kac hafta yapmadigim oluyor, bazende haftalarca her dus a girdigimde yapiyorum, cildimin durumuna göre degisiyor, 
ama düzenli bakim favorilerimden :)



Wella Luxe Oil Sac Yagi
Saclarimi lüle lüle ve cok bakimli yapan harika bir sac yagi.
Sampuanini ve sac bakim maskesinide aldim ama onlari begenmedim,
bu ürün ama yillardir kullandigim kerastase oleo relax sac yagimin pabucunu dama atti :)

Elnett Sac Spreyi "Extra Starker Halt"
Cok nadir sac spreyi kullanirim, 
bu yüzden tek kücük boy alirim,
bu ürünü senelerdir kullaniyorum tavsiye ederim.

Alterna Bamboo 48 Saat Hacimli Saclar Sprey
Volume vaat eden ürünler beni hep hüsrana ugratmisti simdiye kadar
ama bu ürün bir mucize
saclar lüle lüle ve cok kabarik oluyor
cokda sahane kokuyor, 
kücük tester boylarindan bir kac tane bitirdim ve
bitince orjinal boyunu alacagim :)

John Frieda Brilliant Brunette Hydration Sac Kremi
Defalarca aldigim sac kremi. 
Su an elimde yok, ama BB serisinden Volume Sampuaninida seviyorum, özellikle sacima zeytinyagi sürdügüm zaman güzel cikartiyor :)

Head & Shoulders Classic Sampuan
Bu sampuani senelerdir kullaniyorum, daima evde bulunur
bazen baska bir sampuanla degis-tokus kullanirim,
 saclarima cok iyi geliyor,
cokda güzel temizliyor
kokusuda cok güzel ve uzun dayaniyor :)

Tigi Curlesque Catwalk Sac Sekillendirme Kremi
Saclarimin kalici bir sekilde lüle lüle olmasini istedigimde
nemliyken bu kremden sürüyorum,
cok güzel yapiyor saclari, cok güzelde kokuyor :)



Balea Bodybutter Kakao Vücud Kremi
Senelerdir kullandigim bir ürün daha,
cok kati ve cok güzel bakim yapan bir krem
kokusu muhtesem, fiyati cok uygun 3 Euro bile degil
cok tavsiye ederim :)


Dove Deo Invisible Dry & Rexona Maximum Protection
Bu sene bir iki baska deodorantlar denedim ama memnun kalmadim
Rexona krem gibi ve terlemeyi önlüyor,
özellikle yazin sicaginda resmen kurtarici bir ürün,
hemen dus dan sonra kullaniyorum.
Dove deodorantinida arada kullaniyorum veya kislari daha cok.
Yanimda hic deodorant tasimam, 
bu ürünler cok etkili ve evde kullaninca yetiyor.




Lancome "Tresor in Love" ve Marc Jacobs "Daisy Eau So Fresh"
Bu parfümlede senelerdir favorim, bittikce aliyorum bunlarida.
Pahali olduklari icin bu sene özel günlerde kullandim genelde
ama artik bozulurlar diye korktugum icin bu sene bol bol kullanmayi düsünüyorum :)
Bunlardan haric birde Yves Rocher in "Vanille Noir" Parfümünü bu sene cok severek kullandim ve bitirdim,
baska parfümler denemek istedigim icin ama simdilik tekrar almiyacagim :)


Kullandigim ürünlerden sizinde favorileriniz varmi?


18 yorum:

  1. harika bi yazi olmus sevgili blogger, yasasin DM diyorum, birçok urun konusunda ayni fikirdeyim seninle. yalniz hep merak ettigim tirnak bakiminda anlattigin gul agaci çubuklarini tirnak etlerini itmekte mi kullaniyosun, her DM 'e gidip bu çubuklari sormak istedigimde bulamiyorum fransizca konusan birini, seni bulmusken sorayim dedim canim. bir de sende gorup muller'den ben de aldim deniztuzu&kil maskesini. ama sadece almanca yaziyor, nasil uyguladigini, haftada hangi sIklIklarla anlatirsan çok sevinirim, simdiden tesekkurler, bye!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül agacini iki sekilde kullaniyorum: 1. Sivri tarafiyla ojeyi sürdükten hemen sonra tirnakla et arasindaki kenardan tekrar keciyorum temiz durmasi icin (bunun icin ama dis cöpüde kullanabilirsin) bu videoda 1:52 dakikada gösteriyor https://www.youtube.com/watch?v=RLzjGAGxT4k 2. Düz tarafiyla ojeyi sürmeden önce etleri itiyorum senin dedigin gibi, bunun icin ya oralara krem sürüyorum yada dus dan cikmis oluyorum hafif nemli oluyorlar, sonra tekrar elimi/tirnaklarimi kurutup oje sürmeye geciyorum.

      Maskeyi de cesitli sekilde kullaniyorum
      1. Diyelim 5-6 gün sonra bir randevum var güzel gözükmek istiyorum, ozaman o güne kadar her aksam makyajimi cikarttiktan sonra uyguluyorum, kuruduktan sonra yikayip, kremlenip yatiyorum.
      2. Her dusdan önce yada her ikinci dus yapmadan önce uyguluyorum yüzüme. Kuruduktan sonra dus a giriyorum, bu sekilde kolay cikiyor. Yani Haftada 2-3 kere. Cildim cok kötüyse daha sIk, iyiyse daha az. Sonrasinda ama nemlendirmeyi unutma, ben Avene nem maskesini krem gibi kullaniyorum.
      3. Bunu daha yeni kesfettim ama ise yariyor: Sivilcen ciktiysa tam üstüne az birsey masaj yaparak sür, sonra tekrar üstüne biraz sür ve birak, cildinde kurur, bir kac saat yada bir gece dursun, ertesi gün yika. Sivilceyi kurutuyor resmen.

      Umarim sende begenirsin :)

      Sil
    2. harikaaasinnnn viva makyaj, çok ama çook tesekkur ederim, en kisa surede deneyecegim maskeyi, merciiiiii

      Sil
  2. Çok emek verdiğin, uğraştığın bir yazı olmuş. Emeğine sağlık. Beauty blender'ın böyle bir çantası olduğunu bilmiyordum. Bal maskesini de merak ettim deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cooook tesekkür ederim :) Ilk aldigimda set olarak almistim beautyblender i, sabun ve cantayla gelmisti, sabunu begenmemistim, ama canta harika, olmasa nasil kuruturdum süngeri bilmiyorum, yikadiktan sonra iyi oluyor icinde kuruyor hicbiryere bulasmadan :)

      Sil
  3. Güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok güzel yazı bi sorum var bu clınuque ürünleri nasıl hiç kullanmadım bu markayı.Leke için ürünleri var biliyosundur önerir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok sey denedim lekelere karsi ama bende en iyi sonuc veren lazer, diger ürünler sadece rengini aciyor lekelerin.
      Clinique fondöten lekelerin rengini acmayi vaad ediyor, ama diger fondötenlerimle degis tokus kullandigim icin bende öyle bir etkisini görmedim sanirim. Serum vs hic denemedim, cilt doktorum onlarin sadece para tuzagi oldugunu söylüyor :D Onun söyleyisine göre piyasada satilan tüm ürünler bu konuda yetersiz kalirmis, ya doktor recetesiyle alinan ürünler etkili olurmus yada lazer gibi yöntemler. Doktorumun ürünlerinide kullanmistim (cok pahalilardi onlarda, vitamin c icerikli) cildi yipratmaktan baska ise yaramadilar yada en iyi durumda fazla bir degisiklik olmadi.
      Kalici cözüm kesinlikle lazer, bu konuda yazilarimi okumani tavsiye ederim. Hatta Neostratada kullanmistim, sivilcelere iyi gelmisti ama lekelerim sanki sonrasinda dahada kötü oldu, icindeki asitler cildi cok hassaslastiriyor. Dermabrasion ve meyve asid peelingleride yaptirmistim, hic tavsiye etmem!
      Lekelerin okadar kötü degilse cildinin rengini acan ürünleri deniyebilirsin bence, Clinique denemedim hic, ama denediklerim arasinda Estee Lauder Skintone Illuminator Serum güzeldi, Origins Mega-Bright ve favorim Caudalie Vinoperfect Serum cilde cok güzel isilti katiyorlar. Ama dedigim gibi lekelerde pek fark olmuyor :)

      Sil
  5. Canım nasıl güzel bir yazı olmuş, koleksiyonunu karıştırıyormuş ve sohbet ediyormuşuz gibi hissettim. En çok HR concealer'ı merak ettim deniyeceğim. Emeğine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol güzel yorumun icin :)

      Sil
  6. Ne cok ortak favorilerimiz varmis, Fit Me kapatici zaten on numara bes yildiz, ondan iyisi yok bana göre. Rexona'nin deodoranti cidden hicbir sekilde terletmiyor, cok güzel ürünler secmissin. Bu arada gördün mü bilmiyorum, Lancome Tresor suan Douglas'ta indirimde 25€'ya düsmüs. Kullaniyorsan depola derim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stoklama huyumu son senede biraz yenmeyi basardim, stoklara sira gelene kadar baska ürünlere merak sariyorum ve hep oyuncak oluyorlar, ama sagol yazdigin icin ;)

      Sil
  7. Ömrüm boyunca bu malzemelerin onda birini bile kullanmamışımdır herhalde:-) Bir elin parmaklarını geçmez fondoten , allık falan kullanışım. Bende XX geni yok sanırım, XV olmalı diye düşünüyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde iki sene önce görseydin :D Bu sene bayagida azalttim minimalizm bloglarini okudukca :D

      Sil
  8. Kizz ne super bir yazı olmuş oyle, emegine saglık ! Demek cildinin sirri ballı peeling haa, bunu öğrendiğim iyi oldu deneyeceğim mutlaka:) kıl maskesi dedigin marka Türkiye'de varmi acaba onu da cok merak ettim, beautyblender kabına bayıldım hic oyle bisi görmedim drugstore larda, antiaging serum aradı gozum ama bulamadım kullanmiyormusun o tarz seyler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim iki üc aydir kullanmiyorum ama ondan önce senelerdir caudalie vinoperfect serum kullandim, baska serumlarda kullandigim oldu, estee lauder illuminating ve origins mega-bright hosuma gitmisti, yani daha cok cilde parlaklik veren ürünler, caudalie de yine almayi düsünüyorum sadece yeni lazer yaptigim icin icindeki vitamin c gibi etkili oldugu icin zarar verir diye almadim henüz :) cadeavera maske türkiyede yoktur, almanyadada sadece müller marketlerinde satiliyor, onlarin kendi markalari, ama kil ve deniz tuzu iceren ürünler genelde seviyorum tavsiye ederim :) beautyblender kabida set olarak gelmisti bana ilk, belki online bulabilirsin hala satiliyorsa, ismi airport bag di :)

      Sil
  9. Emeğine sağlık. Çok güzel ve upuzun bir yazı olmuş. Okumaktan keyif aldım ;)
    Vichy Dermoblend fondöteni almak şart oldu bana ;)

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...