5 Aralık 2014 Cuma

Yves Rocher Kirmizi Ruj "R 310" - FOTD




Bu ruj bana son YR siparisimde hediye gelmisti
ve rengini cok iddali buldugum icin henüz kullanmamistim
bugün geleneksel noel pazarini gezip ve sinemayada gidecegimiz icin
kirmizi rujla bir makyaj yerinde olur diye düsündüm.
Veeee bu ruj beni cok sasirtti, rengini cok sevdim!
Marketde görsem hic almazdim,
ama dudagima sürdügümde hem tenim acikken hemde bronz olursamda cok yakisacagini düsündüm,
böyle hashas ciceklerin rengine benziyor
kat kat sürdükce rengini artirabiliyorum.
Ben üc kat sürdüm ama her seferinde mendille fazlalagini aldim
sonrasinda birseyler ictim ama ruj cikmadi.
Dudagin kenarlarindan fazla tasmasin diye Manhattanin dudak rengimde olan kalemini kullandim.
Bu zamana kadar kirmizi rujlara fazla ilgim yoktu 
ama bu ruj sayesinde fikrim tamamen degisti ;)
Ayrica YR nin bu serisinden baska renklerde almayi düsünüyorum
cünki yapisi cok güzel duruyor, hic kuruluk vs göstermiyor
hafif nemlendiriyor, ne mat nede fazla parlak
eger siz bu seriden ruj kullaniyorsaniz renk tavsiyelerinize sevinirim :)



Sizin en sevdiginiz kirmizi ruj hangisi?


16 yorum:

  1. Hep belli belirsiz renklere gidiyor elin ama bu, inanılmaz güzel durmuş dudaklarında :)
    Bu tarz renkler de yakışıyormuş demek sana ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet bunu cok duyuyorum etrafimdan, herzaman makyajlisin ama göze batmiyor makyajin diye, ama arada sirada böyle kacamaklar yapmak gerekiyormus :)

      Sil
    2. Yap yap, nefis olmuş ;)

      Sil
  2. Nefis bir kırmızı sanada çok yakismis canim:) benim en sevdiğim kirmizi Ruj mac Russian red;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bu yorumundan sonrada kesin karar aldim mutlaka alacagim bu ruju, daha önce counterde denemistim ama cok fazla gelmisti bana ama vardir seninde ve herkesinde bir bildigi diyorum artik, cok seviliyor :)

      Sil
  3. Ben de nedense eskiden kırmızı ve bordolardan kaçardım. Ama zaman geçtikçe bizim de zevklerimiz değişebiliyor. Şimdi ben de kendimi kırmızı ruj ile sever oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde galiba yas ilerledikce dudaklar inceliyorya, belki ondanda bana simdi daha farkli tasinabilir gibi geliyor ve ayni dedigin gibi zevklerimiz ne cok degisiyor hayret :)

      Sil
  4. Kırmızı ruj olmasına rağmen dudakta çok abartılı durmamış.Gayet güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet bende ona sasirdim zaten, meger kirmizi rujuda iyi kombine edince ve renge göre tasiyabilmek olabiliyormus :)

      Sil
  5. cok cok yakismis, daha sIk kullanmalisin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, aklimda bir kac tane ruj var deniyecegim mutlaka :)

      Sil
  6. Wooow bayildim! Kirmizi ruj cok yakismis sana.

    YanıtlaSil
  7. rengi çok hoşmuş ama keşke mat olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac Russian Red mat mis ve cok tavsiye ediliyor, birde onu denemek istiyorum :)

      Sil
  8. benceee bu renk harika olmuss :) hep bu renklerden sur ben cok yakistirdim sana ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...