22 Aralık 2014 Pazartesi

Wella Luxe Oil Serisi


Wella sac yagindan cok memnun kaldigim icin tekrar aldim, yaninda sampuan ve sac kürünüde ismarladim denemek icin.
Aslinda herzaman istemisimdir sacima kullandigim ürünlerin hepsinin bir markanin serisinden olmasini.
Bir kac kere kullandim hepsini ve bence sampuan ve sac kürü cidden cok kuru saclar icin, saclari resmen agirlastiriyorlar. 
Cok az bir miktar yetiyor, zaten sampuanin görüntüsü ve kivamida biraz bal gibi, yani yapis yapis degil kesinlikle ama koyu bir yapisi var. Ürünler güzel kokuyor ve etkisi üzerine kesin birseyler söylebilmem icin komple bitirmem gerekecek sanirim. 
Zaten önümüzdeki günlerde kuaföre gidip saclarima bir ceki düzen verdirecegim, yeni kesilmis sacta ürünler performanslarini daha güzel gösteriyorlar bence.

Sizin bu sene en begendiginiz sac ürünler hangisiydi?



6 yorum:

  1. Cnm ben bu sene Elixir oil i çok begendim birde hep bittikce aldigim john Frieda serum ların dan çok memnunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. John Frieda serumlarini bende bir denemek istiyorum, cok övülüyorlar, bende Briliant Brunette serisini seviyorum zaten :) Elixir oil hangisiydi hatirliyamadim :)

      Sil
  2. Bu seriden ben Türkiye'de bulabilir miyim acaba, hiç gözüme ilişmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanyada kuaförlerde satiliyor yada online bulunuyor, türkiyedede muhtemelen wella yla calisan kuaför salonlarinda vardir. Sac yagi kesinlikle mucizeler gerceklestiriyor bende :)

      Sil
  3. Ay wella'nin ürünleri mis gibi kuaför kokuyor :D benim bu sene en begendigim sac ürünü l'oreal'in yagi oldu, bende cok ise yaradi. Sac maskesi olarak saf hindistan cevizi yagini tek gecerim. Sanirim hayatimin iki ürününü buldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal in sac yagini bende sevmistim ama ikinci siseyi aldiktan sonra sacima cok agir gelmisti hatirliyorum maalesef :) Ve saf hindistan ceviz yagini bir litre almistim ve maalesef bana hic iyi gelmedi, oysaki yüzüme vs de kullanmak istemistim, sonra hep yemek yapmaya kullandim bosuna gitmedi en azindan :D Wella bence hatta biraz cok fazla parfüm kokuyor, alterna nin bamboo serisini firsatin olursa bir kokla muhtesem kokuyorlar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...