25 Aralık 2014 Perşembe

Tüyo: American Horror Story Season 1

Kizlar tatil günlerde evde caniniz sIkIlIyorsa size sahane bir dizi tavsiye edecegim, hic bu kadar begenecegimi tahmin etmezdim!
Dizinin ismini duydugumda korku üzerine oldugu icin bende cok korkak olup genelde horror filmlerinden uzak durdugum icin bakmak istememistim, ama dün vakit bollugundan ne yapacagimi sasirinca en azindan bir bölüm bakayim cok korkunc sa kapatirim diye düsünüp oynattim. 
Ilk bölümü öyle aman aman da hosuma gitmedi ama devamini izledikce kayboldum hikayenin icinde resmen. Ilk 4-5 bölüm korkudan cok gerilim var bence ama sonradan evin tüm sirlari bir bir ortaya döküldükce korkmam ve gerilmemde gecti, artik nasil hikaye sonlanacak onu merak etmeye basladim sadece.

Cok cok tavsiye ederim! Simdiye kadar tanimadigim oyuncu Evan Peters "Tate" rolünde gelmis gecmis en iyi oyunculardan artik benim gözümde, baska birini bu rolde hic düsünemiyorum bile :D
Onun ve Violet in hikayesi hala beni mesgul ediyor, cok tuhaf güzel bir ask hikayesi islemisler, insanin ruhunu parcalayan cinsten... sonunuda güzel baglamislar, bence olmasi gerektigi gibi, gerci keske devamini cekselerde ögrensek ebediyen alemde neler olup bitiyor ;) 
Bir cirpida tüm birinci season in 12 bölümünede  izledim, gözüme uyku bile girmedi!

Artik evin hakkinda herseyi ögrendim dediginiz anda bile sizi Twistlerle sasirtiyorlar, ben daha önce dizi hakkinda hic birsey okumamistim ve cok sok oldum bazi dönüm noktalarinda, yani 8-9 bölümden sonra bile bazi seylerin hic düsündügünüz gibi olmadiginida ögreniyorsunuz.

Kisacasi gerilim ve degisik hikayeler sevenler, biraz korkulariyla yüzlesmek isteyenlerin cok hosuna gidecektir, bu dizinin cok tutulmasi gayet normal bence, artik 5 season a girmisler galiba- her season baska bir hikaye anlatiyorlarmis :D

Bana tavsiye edeceginiz baska diziler yada filmler varsa mutlaka yazin :)

Öptüm sizi!



6 yorum:

  1. Bu kadar iyi oldugunu bilmiyordum, anlasilan bir göz atmak lazim :D. Ben Arrow ve Game of Thrones'a bayiliyorum, izlemediysen izleyebilirsin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arrow hic bakmadim ama Game of Thrones u cok begenerek izliyorum, hatta bazi bölümleri bir kac kere izlemisligim var ;)

      Sil
  2. Ben de ilk sezonu bir iki günde büyük bir heyecanla izlemiş ve bayılmıştım. Diğer sezonlar ilk sezon kadar heyecanlı değil ama farklı konusu ve sürükleyici hikayesi ile izlemeye değer. İzlemediysen 6 Feet Under'ı tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 Feet Under e göz atacagim mutlaka, cok sagol :) Keske birinci sezonun hikayesini devam ettirseler yine bakardim AHS e :)

      Sil
  3. Canım bende izlemeye başladım ama 8. veya 9. bölümde sıkılıp bıraktım, neden bilmiyorum ama pek bana hitap etmedi sanırım ki seveni çok, onu da biliyorum ama zevk meselesi işte...
    Benim favori dizilerim Six Feet Under ve Breaking Bad. Bir de True Detective için çok iyi diyorlar, ona daha başlamadım ama başlayacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Breaking Bad bende cok begenerek bakmistim :) True Detective okadar övülmesine ve benimde sonuna kadar bakmama ragmen hic begenmedigim dizilerdendi, sonuda cok tuhafdi zaten :) Six Feet Under e mutlaka bakacagim sagol :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...