24 Aralık 2014 Çarşamba

Öncesi-Sonrasi Lazer Tedavisi!

Lazer den sonraki bekleme süresi nerdeyse bitti!
Ilk fotograflarimi size burda göstermistim tik tik


Kabuk baglama olayinida görmeniz icin size lazerden 5 gün sonraki cekilmis fotografida koydum, 
sagdaki fotografda bugün cekildim, lazer yaptirali bir hafta oldu.
Bu sefer iyilesme süreci cabuk oldu, sanirim bu aldigim cinko haplari yüzünden, gecen sefer sanki 10 gün sürmüstü kabuklarin düsmesi.



Kabuklar varken cildim gayet sakin gözüküyordu, ama kabuklar düstükten sonra yine kizarma oldu, sanirim günes isigina yine maruz kaldigi icin - evde oldugum halde, ama UVA isiklar pencereden bile giriyormus. Kabuklar düstükten sonra Daylong Extreme 50 SPF günes kremini sürdüm doktorumun söyledigi gibi, ama oda cildimi hassaslastirmis olabilir, sonucta kimyasal icerikli.



Kizariklik ve yüzümdeki yanik hissine karsi imdadima gelen bu iki ürün oldu, nerdeyse bitirdim ikisinide. Avene Thermalsuyu devamli yüzüme sIktIm zaten kabuklarda varken daha cabuk iyilessin diye, avene nem maskesinide kabuklar düstükten sonra hassas kirmizi bölgelerin üstüne sürdüm, aninda bir sogukluk ve sakinlestirme hissi verdi, gerektikce üstüne sürdüm ve biraktim. 
Iki ürünüde online eczaneden tekrar siparis verdim bile.
Sanirim iki-üc güne kadar kizarikliklarda tamamen gecer, zaten yarin tekrar makyajda yapacagim - Vichy Dermablend kullanirim dermokozmetik oldugu ve parfüm icermedigi icin- cünki misafirlerim gelecek. Son lazer olaylarimdan biliyorumki hemen lazerden sonraki durum son durum olmuyor, yaklasik bir ay icinde ciltdeki lekeler tamamen yok oluyor yada isler ters gittiyse tekrar koyu lekeler geri geliyor, bu yüzden simdiden birseyler demek erken olur, ama su anlik gayet memnunum.

Sükür bunuda atlattik ;)


16 yorum:

  1. Ay ne kadar pürüzsüz görünüyor, harika olmus! Diledigin sonuca ulasmis olmana cok sevindim. :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz sıkıntılı bir süreç ama sonucu güzel oluyormuş, geçmiş olsun sevgili Viva, acil şifalar diliyorum, sevgiler.......

    YanıtlaSil
  3. Pigment lekeleri gayet güzel silinmiş. Başarılı bir sonuç olmuş. Avene Termal suyu da ilk fırsatta almayı düşünüyorum. Çok iyi yorumlarını görüyorum bloglarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildin problemliyse cok ise yarayacaktir, yani kizariklik, sivilce vs gibi sorunlarda cok iyi geliyor, ama problemsiz ciltlerdede ne iyi ne kötü birsey belli olmuyor genelde :)

      Sil
  4. Ohh mis gibi olmuş ^^ Geçmiş olsun! :)

    YanıtlaSil
  5. Maşaallah baya düzelmiş hatta bi şey kalmamış normalde de bir yerimiz yara olup kabuk tutunca,kabuk düştüğünde hafif kızarıklık kalır ya ama o da zamanla geçer bu da öyle geçecek belli boşuna kendinizi üzmeyin kızarıklık için...geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim güzel yorumun ve tesellin icin, insallah bir an önce kizariklikta gecerde kurtulurum, bugün duygusallastim ve agladim, gözlerimin alti resmen yandi, senmisin aglayan :D hemen suyla yikadim yüzümü, cilt hala cok hassas :)

      Sil
  6. Bu yazılarını çok beğeniyorum. Ben lekelerimi lazerle sildirmeyi düşünmüyorum ama ben bile ilgiyle oludum, lazer düşünenler varsa çok faydalı onlar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk lazer yaptirmak istedigimde bu tür yazilari cok aramistim ama hic bir tane bulamamistim maalesef, ne almanca, ne ingilizce nede türkce, diyordum kendi kendime sanki bu dünyada ilk yaptiran benmi olacagim diye :D sonra bir forumda okudugum bilgilerle gittim doktora ve okadar cok sasirdigim, beklemedigim seyler olduki, hatta bilincsizligimden kabuklar düsmek üzereyken peeling maskesi yapmistim, hic unutmam, ne cahil misim ya :D simdi hic mantikli gelmiyor ama iste birseyi bilmedigin zaman hatalara düsebiliyor insan, bu yüzden seve seve yaziyorum bu postlari, umarim yaptirmak isteyenlere faydali olur :)

      Sil
  7. Yaptirdiginuz lazer ne tur bir lazer acaba..benim de ayni sekilde leke problemim var ve doktor fraksiyonel lazer onerdi..cok tedirginim yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi ND-Yag-Laser, sag tarafta "konular" altinda "lazer" i tiklamani tavsiye ederim,tüm lazer tecrübelerim post olarak okuyabilirsin :)

      Sil
  8. Harika bir sonuç çıkmış ortaya. Geçmiş olsun, şimdi görüyorum lazer postlarını. Acaba bu lazer tedavisi çilleri siler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cillerime de tuttugunda onlarda gitti, ama geride gelebiliyorlar, belki ayni siddetle degil ve hepsi degil, ama burnumda vardi üc tane onlar gitti gelmedide geri, zaten bende her kis in yaptiriyorum, yine kasimda yaptiririm herhalde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...