9 Aralık 2014 Salı

New In: theBalm Mary-Lou Manizer & Beautyblender!


Beautyblender sürekli kullandigim düzenli favori ürünlerimden,
kullandiktan sonra nekadar yikarsan yika asla tekrar bembeyaz olmuyor, ama bu bence sorun degil. 
Daha önce Bodyshop fondöten fircasi, Mac in 187 ve Sigma nin F80 meshur fircalarini alip denedim ama fondötenler yüzümde cizik cizik duruyordu, 
bir türlü fondöten fircalara alisamayip hepsini tekrar satmistim.
Bu yumsacik süngerle ellerimi kirletmeden 
yuvarlak tarafiyla cildime cok dogal bir sekilde fondötenimi ve sivri tarafiylada göz alti kapaticimi uyguluyabiliyorum, 
cok seviyorum ve cok tavsiye ederim :)

Gecen yil noel zamanindada theBalm in meshur aydinlaticisini almak isteyip 
bir cok olumlu ve olumsuz yorumlar okuyup son anda vazgecmistim
aradan onca zaman gecti ve hala aklimda oldugunu farkettim
ve daha cok alsammi-almasammi diye enerji kaybetmeyip almaya 
ve kendi tecrübemi yasamaya karar verdim.
Bunada youtube da duydugum bir söz beni tetikledi acikcasi:
Birsey denemek istiyorsaniz deneyin. It´s only make-up!
Yanilmiyorsam Manny Mua bir videosunda söylemisti :)
Evet sonucta ne olacakki? Sadece makyaj!
Kosmetik4less sayfasinda kargo bedava aksiyonu olunca ismarladim,
türkiyede fiyati daha uygun galiba, ben 16,90 Euro ödedim pudraya.
Olumsuz yorumlar yapanlar cok belli oldugunu, cok fazla parladigini ve rengin cok acik oldugundan sikayetcilerdi hatirladigim kadariyla
ama gelir gelmez ürünü yüzümde ve gözümde swatchladim ve cok begendim, ayrica benim gibi acik tenlilere cok güzel bir sampanya rengi!
Gözlerimdede hatta Stila nin "Kitten" farindan cok daha hos ve ince yapili duruyor :)



Mary-Lou veya Beautyblender i sizde kullaniyormusunuz?
TheBalm in hangi ürünlerini seviyorsunuz?


20 yorum:

  1. Ben aydınlatıcı olarak kullanmasam da far olarak verdiği etkiden cok memnunum canım. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol :) Ya bugün hem far hem aydinlatici olarak kullandim ama cok asiri dogal durdu bir kac saat sonra kayboldu resmen makyajim, acaba almanya cok soguktu (3 Derece) ondanmi oldu bilemedim, genelde soguklarda makyajim niyeyse buharlasiyor :D Denemeye devam :)

      Sil
  2. Mary-Lou için kim olumsuz yorumlar yaptıysa şaşırmış olmalı bence.Ben bu kadar tende hoş ışıltılar bırakan bir aydınlatıcı görmedim :) Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim :) Genelde bir ürün hakkinda cok fazla iyi yorum oldugunda denenmeli diyorum artik, okadar milletin vardir bir bildigi diyerek :) Özellikle benim cilt tonumda olan, genelde benim sevdigim ürünleri sevenlerin tavsiyelerini cok dinliyorum artik :)

      Sil
  3. Son Gratis isnidirminde ne zamandır almak istediğim nude tude far paletini, yüz ve göz farı bazlarını aldım. Tha Balm çok başarılı bir marka bence. Keşke Türkiye'de her ürünü olsa...
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude Tude cok güzel görünüyor bencede, maalesef cok pahaliydi ben online baktigimda, türkiyede 50% indirim oluyormus bazen Gratisde ozaman orda olsam kesinlikle alirdim :)

      Sil
  4. Mary Lou'nun uygulanmış halini de görmek isterim :) ben de almak istiyorum bu aydınlatıcıdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ilk firsatta fotograflamaya calisacagim, bende cok dogal duruyor bakalim fotograflarda belli olacakmi :)

      Sil
  5. Beauty blender süngeri ıslaktarak mı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ilk kullanmadan önce cesme suyun altinda iyice islatiyorum, bayagi bir sisiyor ve yumsacik oluyor, sonralarinda eger her gün kullaniyorsam zaten tamamen kurumadigi icin bir günde termal suyuyla islatsam yetiyor, termal suyun icinde mineraller ve cinko oldugu icin sivilce cikmasini engeller diye kullanmayi seviyorum, ama normal suda olur. Kuru kullanmadim hic ve zaten güzelde olmaz bence :)

      Sil
  6. Yorumunu yeni gördüm alıcam demişsin ve almışsın :) Begendigine sevindim bende beğendim sürmeden önce fircayı biraz üfleyince yoğunluğu geciyor ben çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunu bulamadim profilinden tatlim, yoksa tekrar bakacaktim yorumuma ne yazmisim hatirliyamadim :) Ekstra firca aldim bugün Highlighter sürmek icin, sabah zorlanmistim sürmekte ve kalicida olmadi bende, belki fircayla yaparsam daha iyi olur deniyecegim artik :)

      Sil
    2. hangi fırçayı aldın :) ben mac 130 ile sürüyorum ama sigma f35 gibi konik bir fırça ile de denemek istiyroum

      Sil
  7. Çok gıcık bir soru olacak ama BB ne kadara aldın?

    Ben elimdeki balm ürünlerini yazmaya başlasam iyi olacak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye gicik olsun, ben unutmusum fiyati yazmayi herzaman sorabilirsin :) Normal fiyati almanyada yaklasik 20 Euro, parfumdreams sayfasinda indirimde 15,26 Euroya aldim. Pahali bir ürün, ama gercekten nerdeyse her makyajimda kullandigim icin ve son süngerde tam bir sene kullandigim icin benim icin o fiyata degiyor. Defalarca aldim, cidden cok tavsiye ederim :)

      Sil
  8. Gule gule kullan :) Mary Lou'nun isiltisi bence de tam ayarinda, oyle cok simli durmuyo. Ben The Balm'in en cok alliklarini seviyorum kendi adima. Hot Mama'si, Instain serisi ve Bahama Mama Bronzer'i hepsinden cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada fiyatlar okadar pahali olmasa bende bir cok ürünlerini denemistim, marketlerdede satilmiyor testerlerde yok online tereddüt ediyorum ister istemez, isimleride cok hosuma gidiyor üstündeki resimlerde, cok tatli bir marka cidden :D

      Sil
  9. canım benim güle güle kullan bence the balm'ın ürünlerinden genelde herkes memnun.ben de buaralar meet matte far paletine merak sardım onu arastırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa evet bir ara bende onunla bir tutorial görmüstüm youtube dan ve cok hosuma gitmisti, almanyada fiyati ~ 40 Euro oldugu icin almamistim, türkiyede fiyati nasil? :

      Sil
    2. Normalde 50 tlymis ama indirimlerde 25e dusuyormus hayret the balm turkiyede daha uygun satiliyor:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...