12 Aralık 2014 Cuma

New In: Estee Lauder Double Wear Maximum Cover Foundation & Mac Paint Pot "Painterly"


Uzun zamandir aklimda olan bir kac ürünü noel e yakin indirimlerde almayi planliyorum, estee lauder in fondöteni ve mac in göz fari bazi olarak kullanilan paint pot da planladiklarim arasindaydi. 
parfumdreams ve parfuemerie pieper sayfalarindan ismarladim, aslinda Mac in meshur Soft&Gentle Highlighter inide ismarlamistim, ama maalesef ellerinde kalmamis.

Ürünlerin yaninda bir sürü kücük testerler geldi, kenzo nun bilekligide cidden cok güzel, normalde ürün hediyelerini pek begenmem ama bileklik cok tatli ve sIk duruyor.

Lancaster serumuda tam zamaninda elime gecti, cilt bakim uzmanlarina göre ilk önce serum, sonra krem ve sonra tekrar serum sürüldügünde cilt iyi nemleniyor ve güzel oluyormus, bende denemek istemistim ama elimde serum kalmamisti, bununla deniyecegim, 10 ml icerigi biraz dayanir sanirim.




Beni en cok sasirtan Paint Pot oldu.
Mac counterde bana Painterly ve Soft Ochre renkleri arasinda hangisini tavsiye edeceklerini sordugumda sari alt tonlu cildim oldugu icin "Soft Ochre" demisti satici. 
Internetdeki swatchlara baktigimda Soft Ochre cok asiri sari ve Painterlyde cok pembe gelmisti, yinede Painterly ismarladim cünki cogunluk bu rengi tavsiye ediyordu ve artik makyaj sloganim oldu sanki "bu kadar milletin vardir bir bildigi" diyerek ona karar kildim. 
Varmis bir bildikleri, cünki "Painterly" benim icin pembeye cok uzak, daha cok dogal bej e kacan bir renk, hatta tam cilt rengim diyebilirim, gözlerime sürdügümdede pembelik göremedim hic, tek basina sürüldügündede cok dogal duruyor.
Kaslarimin altindaki cilt rengi cok daha acik göz kapaklarima göre ve bu yüzden mutlaka tonlari esitlemek icin ya kapatici ya Mac Brule farini kullaniyordum her makyajda. 
Paint Pot´u kullanir kullanmaz cok sevdim, cok kremsi degil, daha cok kati pudrali gibi dokundugun ve sürdügün zamanda. 
Krem farlarla son yillarda hic aram yoktu, yeni yeni bu tarz ürünlere ilgi duymaya basladim. 

Fondötenin rengide "1N3 Creamy Vanilla", zaten tek üc rengi vardi bende en acik olanini aldim, benim cildime hatta bir iki tik koyu geldi, ama iyice sürüldügünde ve tüm makyajla cok tuhaf durmuyor.
Tüm cildime fondöten olarak degilde, daha cok lekelerimi ve sivilcelerimi kapatmak icin almistim. Haftaya lazer randevum var ve belki lazer izleri tamamen iyilesmeden insan icine cikmam gerekirse kullanirim diye düsündüm. Ilk izlemim Vichy Dermablend fondötenimin renk tonu olarak daha uyumlu oldugunu, hatta kapaticiligida belki daha iyi oldugunu, ama sanirim Estee Lauder fondöteni gün boyunca daha uzun dayaniyor, yorumlar o sekildeydi. 
Uzun zaman kullanmam gerek kesin birseyler diyebilmem icin. 

Siz bu ürünleri kullaniyormusunuz? 
Mac Paint Pot larin baska hangi rengini bana tavsiye edersiniz?


4 yorum:

  1. Painterly ben de çok severek kullandığım bir renk. Soft ochre bana da çok sarı gelmişti.

    YanıtlaSil
  2. Paint pot'ları bende çok seviyorum ve bende frozen violet, vintage selection var çok memnunum.
    Aklımda groundwork, perky, stormy pink var bakalım belki bi ara onları da alırım.:)

    YanıtlaSil
  3. bende cok sverek aldıgım bare study var. begeniyorum ama Benefit krem farların yapısı bana daha hos geliyor :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan :) estee lauder iyidir fondötende.O bileklik ne öyle yaa ne kadar şık vegüzel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...