18 Aralık 2014 Perşembe

Lazer Öncesi Alisveris




Her kis cildimde cikan lekelerden dolayi lazer oluyorum, en son lazer post um icin tik tik.

Yine büyük gün geldi catti, sonra yaklasik bir hafta-10 gün evde pinekleyip duruyorum. 
Lekeler yaslilik lekesi, icten gelen acik kahverengi/gri olanlar, makyajimi iyi yaptigim icin ve cok dikkatli bakilmadigi sürece belli olmuyorlar  fazla, ama tamamen fondötensiz ve kapaticisiz lekelerim cok belli oluyor. Gerci ortanci kardesim hemen fark ediyor, beni en son gördügünde "Gözündeki morluk ne öyle?" diye sordu, anneme teyzeme arkadasima vs cildimde bir degisiklik farkedip etmediklerini sordugumda hic fark etmediler bile :D
Yine size bir lazerle alakali fotograf kolaji yapmayi planliyorum, ayri bir post yazarim sanirim.

Gelelim ürünlere, Daylong günes kremini cilt doktoruma sordum ve gayet güzel dedi, lazer yapilan lekeler kabuk baglayip döküldükten sonra kullanacagim düzenli olarak. 
Yaralarim cabuk iyilessin diye bir-iki hafta önceden cinko/ eczaneden Unizink  almaya basladim, bir sabah bir aksam, kislari hastalanmamak icinde birebirler zaten. 
Eger hasta/grip olacaginizi farkettiginiz anda, iki tane yutup, sonra iki saat sonra tekrar iki tane yutarsaniz bayagi hafif ve cabuk atlatiyorsunuz hastaligi, yani bende öyle oluyor insallah sizdede ise yarar denerseniz :)
Bepanthen´i sirf kuru dudaklarim icin aldim. 
Catrice in yeni cikan rujlarindan 060 floral coral rengini aldim, benim dudaklarda pembe duruyor :) Cok güzel vanilya kokuyor, mat oldugu halde cok asiri yumsak sürüsü var, ben cok begendim ve cok tavsiye ederim, kendimde bir iki renk daha alirim galiba, fiyatida 4,95 Euroydu :)
Göz makyajimdaki hatalari silmek icin pamuk cubuklar ve herzaman aldigim deodorant Dove Invisible.
Manhattan compact powder pudrasinida cok tavsiye ederim, senelerdir bittikce aldigim bir ürün, kapaticiligi güzel ve sivilcelere karsida etkili
Ben sirf lazer den sonra olurda kapatmam gereken birsey olursa diye aldim, iyilesme süresi boyunca yüzüme krem/fondöten vs kesinlikle sürmüyorum. 
Hic pudra sevmem normalde cildimde cok kurudur, ama bu pudra süper, kokusuda cok hafif ve hos, fiyatida sadece ~4 Euro, almanyada zaten cok tutulan bir ürün :)



Benim gibi lekelerle basi dertde olan varmi?


14 yorum:

  1. Makyajını gerçekten harika yapıyormuşsun bunu bir kez daha almadım. Hiç bir fotoğrafta böyle bir sorunun olduğunu farketmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun icin cok tesekkür ederim tatlim! yasasin kapaticilar :D

      Sil
  2. Aa Catrice'in bu rujlari hic dikkatimi cekmemisti, hemen bakmam lazim :D Güle güle kullan kuzuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle benim aldigim renk cok güzel canim cok tavsiye ederim yapilari süper :D

      Sil
  3. Canım geçmiş olsun umarım en kısa surede kurtulursun lekelerden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üc gün oldu simdi lazer yazilari yazacagim internet im düzelmedi bir türlü maalesef, gidip geliyor yazi yazamiyorum :) cok sagol!

      Sil
  4. Lekeyi yani pigment bloğunu bi silindir olarak düşün, lazer onun ilk kismini traşlar gibi temizleyerek çalışıyormuş. Yani cilt yenilendikçe silindirin kalan pigmentli kısmı yüzeye çıkıyormuş. Hatta senden ogrenmis olabilirim:))))) Eğer burayı okuyan varsa lazerin doğum lekesi dahil tüm rahatsiz edici lekeler icin paranizin en iyi karsiligi oldugunu unutmayin.. Yani 2 yil pahali urunler kullanmak mi, lazer mi? Ikisi de bir yüzyıl kalıcı olamaz nasilsa, bari işe yarasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben senden ögrendin simdi :D ama bir cok serumlar denedim tek yaptiklari lekelerin rengini acmak, estee lauder, caudalie, origins megabright, cilt doktorumun özel kremleri ve meyve asid peeling leri vs, son denedigim ve gercekten ise yarayan tek lazer oldu ve kremlerden cok daha ucuz :D

      Sil
  5. Bak simdi çok sasirdim leke olayina, çunku ben yuzunu ilk gordugumde cildine isiltisina hayranlikla bakmistim, leke falan da gormemistim. hadi bakalim çarçabuk geçiversin evde kalma sureci.
    ben de aliyorum Dm'den bu pamuklar da super pratikler! Deo'dan memnunsun sanirim, yarin gidicem Dm's bir bakayim kokusuna.
    Guzel bir haftasonu diliyorum sana! bye bye!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lazer olmasa cildim iyi gözükmezdi, cünki lazer den dolayi tüm lekelerden kurtuluyorum "isilti" olarak nitelendiren aslinda düzgün bir cilt tonu bence :) Bende bir bitseee diyorum, ama henüz ücüncü gün, toplam bir hafta on gün sürebilir kabuk baglayip düsmesi, ama sonrasi güzel oluyor, fazla kapatici hatta nerdeyse hic gerek kalmiyor, aynaya makyajsiz bakinca güzel bir görüntü ve güzel bir his :D

      Sil
  6. Ben beeen. Güneş lekelerim var, senin yazını okumuştum ama Türkiye'de var mı bu işlemi yapan, bilemiyorum. Cesaret edemediğim için araştırmadım bile. Bir de her yıl yeniden yaptırmak var ya...
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o her sene yeniden yaptirmak kisiden kisiye degisiyor birde lekeden lekeye :) Bende ayni leke tekrar gelmiyor, ama asagi yukari ayni yerlerde tekrar cikabiliyor maalesef, ama örnegin ilk lazer oldugumdaki leke sivilce lekesiydi ve kesinlikle tekrar gelmedi. Cooook rahatsiz olmadigin sürece yaptirma zaten bence, ben cildim konusunda cok hassasim cünki kendimi bildim bileli sivilcelerle vs ugrastim sonra o gecti bu sefer lekeler basladi :D

      Sil
  7. Bana pudra deme fıstık cok fena bağımlıyim aldıkca alıyorum ama neyseki bu Türkiye'de yok:) leke konusunda bende cok dertliyim ama hic yaşlılık lekesi old nu düşünmemiştim !! Her yaz eklenerek arttığı icin güneşten diye düşünüyordum ama 20 li yaslarımda güneş kremi sürmesem bile boyle lekelenmezdim, simdi ise her sudan çıktığımda spf50 kremi boca ediyorum yüzüme banamısın demiyor :((( bu sene 2 yanak yanım fena lekeli oldu ama kışın giderek açılıyor ve hala kalanlarda fondotenli makyaj yaptıgım icin gozukmuyor :) seneye yaza lekeler yine benimle olacak :( lazer yazını okumuştum da ben o tip uygulamalardan korkuyorum derinin dermis tabakasına inen tahris eden tedaviler sanki yaslaninca cildi iyice dayanıksiz yapar diye bir fikir var aklımda , güneşe iyice hassas oluyor cilt zaten gençliğimize gore cildimiz dayanıksiz olmuş iyice hassaslasmaz mı ? Ay icim karardı yeminlen :))) bosver sen zaten guzelsin cok takılma birkaç lekeye, opuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaslaniyoruz giiiii :D seninkiler kisin aciliyormus en azindan, benimkiler kisin dahada belli oluyorlar cildim beyazladigi icin, yazin biraz bronz olunca okadar göze batmiyorlar sükür. Benim arkadasim lekeleride seninki gibi, kislari nerdeyse görünmüyor, yazlari cok belli oluyorlar :) haklisin lazer cildi hassaslastiriyor, sanirim yan etkisiz lekelerden kurtulmak mümkün degil maalesef, en azindan su anki tibbi gelisimlere göre, belki bunada bir cözüm bulurlar :) cok sagol, sensin o güzel :D öptüüüm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...