19 Aralık 2014 Cuma

Lazer "Önceki- Hemen Sonraki Fotograflar"

Lazer hakkinda ayrintili bilgiler icin önceki post um tik tik


Merhaba Herkese!

Lazer den önce lekelerimin hali ni yukarda görüyorsunuz. 

Cok kötü degil tabii, ama lazerle tecrübem oldugu icin artik iyice kötü olmasini beklemiyorum, 2010 yilindan itibaren gerekiyorsa düzenli olarak her kis yaptiriyorum, bu arada sadece bir sene gerek kalmamisti yaptirmamistim.
Lazer randevumu cok önceden almam gerekiyor, cünki doktorum cok yogun oluyor, özellikle yeni yildan ve noelden önce insanlar güzellesmek istiyorlar - noel bayramindada tüm almanlar akrabalariyla toplandigi icin :)




Lazerden yaklasik yarim saat sonraki halim de bu sekilde. Gördügünüz gibi yolda bu sekilde yürümem mümkün degil :) 
Pasa pasa muanehanede esimin is cikisi beni almasini bekledim, diger kadinlarda basina geleceklerini görünce korktular, ama korkunun ecele faydasi yok :D
Hepside benim gibi lazer yaptirmaya gelmis veya botoks vs gibi seyler, cünki orasi özel yeri doktorun sirf saglik kasalarin ödemedikleri seyler icin, birde baska bir yeri daha var normal hastaliklar icin. 
Lazer icin 70,- Euro ödedim. Dört sene önce ilk yaptirdigimda ama 130 Euro ödemistim, fiyatlar degisebiliyor.
Lazer olayi bes on dakika sürüyor sürmüyor. Aciyor, ama ben artik alistigim icin eskisi gibi acimiyor, dayanabilecek sekilde, yaniyor ve sanki igne batiyormus gibi. Cabuk geciyor zaten. 
Yani cabuk dedigime bakmayin, yine yarim saat - 45 dakika yüzünüzde bir kücük yangin oluyor :)
Ama abartilacak birsey degil. 
Cildinizdeki tüylerde yandigi icin yanik kokabilir, korkmayin.
Bendeki kullanilan ND-Yag- Laser, hep aynisi kullanildi son senelerde, sadece derecesini lekenin koyuluguna göre ayarliyor. 
En son care lazer! Öyle cok kolaya almayin sakin, benim ondan önce cidden denemedigim hicbirsey kalmamisti.

Benim icin lazer olayinin en zor yani 1. Kimse görmeden eve dönüs 2. günler boyunca evde hapis olmak. Hatta besinci altinci günden sonra evde aglamaya basliyorum, psikolojim bozuluyor resmen :)
Tabii bu kisiden kisiye degisir, ama siz yinede kitapdi, ev düzenlemeydi vs kendinize mesgale bulun mutlaka önceden. 
Cünki üc gün gectikten sonra insan internet ve film bakmaktan bile soguyor, telefon görüsmeleride bir nevi rahatlatiyor veya sizi bu sekilde görmenizi cekinmediginiz kisiler varsa onlari davet edin. 
Ben dün kuzenimi cagirdim ve onla matematik sinavina calistik yarim gün gecti böylece, bugünde teyzem ugradi ve arkadasim gelecek birazdan, o sekilde sürekli aynaya bakip: Acaba bu böylemi kalacak simdi? Hadi hic kabuk baglamazsa? diye korkulardan kurtuluyorsunuz ;)

Bu arada en iyi dostum Avene Termal Suyu :) Hatta doktorumda bile lazer in yaninda duruyor kendisi. Hemen cildi sogutuyor ve rahatlatiyor, ayrica icindeki mineral ve cinkodan dolayi daha hizli iyilesiyor cilt. Bir kere lazer den sonra fazla kullanmamistim ve cildimin iyilesmesi on veya onbir gün sürmüstü hatta. 

Simdilik aklima bunlar geldi, yinede sorular olursa cevaplarim :)

20 yorum:

  1. Valla bana hiç de kötü gelmedi. Ben böyle dolaşırım dışarda, hiç de umurumda olmaz. Ama işe gidemem o ayrı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben cesaret edemedim ama bravo sana keske benimde umrumda olmasa :D

      Sil
    2. inan öyle ayyy dedirtecek birşey yok. Bence gayet normal.

      Sil
    3. süpersin, moral oldu bana cidden :D Nerdeyse atlattimda cok sükür, bugün kabuklar bir bir düsmeye basladi, yarina birseyim kalmaz insallah nerdeyse bir hafta oldu zaten :)

      Sil
    4. Tamamen iyileştikten sonra öncesi-sonrası da isteriz:)))

      Sil
  2. Sonra gelecek güzellik için değer...biz bayanlar güzellik için birçok şeye katlaniyoruz.çok şükür ki zamanımızda teknolojinin getirdiği imkanlar fazla ve yardımcı olacak güzel ürünler var kullanabileceğimiz...Geçmiş olsun.bu günler geçip çok daha güzel olacaksınız inşallah :)
    Ayrıntılı bilgilendirdiğiniz için emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim bu güzel yorumun icin! Bencede biz kadinlar cok dayanikliyiz konu güzellik olunca :)

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun canım, sonuca değer her türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol, gecti sayilir, ilk firsatta fotograflar koyacagim insallah :)

      Sil
  4. tatlım ben yüzünde pek öyle leke göremedim ama tabi senin kendini iyi hissetmenle alakalı. biliyorum bu tarz tedaviler zor oluyor. annemde kimyasal peeling yaptırmıştı bir zamanlar, yüz acayip oluyor. çok geçmiş olsun en yakın zamanda geçer inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir kac kez meyve asid peeling yaptirmistim birdaha tövbe :D cok kizariyor yüz, birde bende hafif yapmislardi güya, acisida baska bir dert zaten. Cok sagol, senin icin güzel beni güzel görüyorsun :D
      Birde su gercek var, biz kendimiz kendimizi cok inceliyoruz, doktoruma gözeneklerimi sordum "onlari sadece siz görüyorsunuz" demisti, sonra bir arkadasima makyaj yaptim okadar güzel olduki anlatamam ama bana sordugu sey "su gözenegim cok büyük doktora gitsem gecirirmiki" ama o söyleyene kadar gözenegi görmemistim bile :D

      Sil
    2. Meyve asitli peelingleri cok merak ediyorum bak iyi denk geldi. Bu ara onu arastiriyorum, senin tecrübelerin nasil oldu :/

      Sil
    3. ya sakin yapma :D cidden, bence benim lekelerim meyve asid peelinglerden sonra daha kötü oldular, cünki nekadar günes koruma sürsek bile cilt cok hassas. Birde günes kremi normalde her 2-3 saatde sürülüyormus, ben ilk okudugumda saka sanmistim :D normalde sabah sürerdim ve öglen sanardimki hala ayni sekilde koruyor: Pustekuchen! (almanca nasil olsa anliyorsun haha :D) eger sivilcelerle derdin varsa cilt doktoruna git ve önce krem vs dene, senin cildin zaten cok güzeldi blogunda gördügüm kadariyla :)

      Sil
    4. Tecrübeni paylastigin icin tesekkür ederim güzelim. Ay cok sagol, ya sivilcelerle pek problemim olmuyor, ama Unterlagerung oluyor arada, ona karsi bir sey bulmam lazim :D

      Sil
    5. ya genelde degisik kremler vs kullandigim zaman oluyor bende, bence iyi bir peeling ve yüz kremi buldugunda gecer. Bu konuda bence en iyi ürünler Cadeavera Totes Meer Salzmaske, Garancia Pschitt Magique Peeling Köpügü, Avene nem maskesi ve Caudalie Vinoperfect serumu, bu ürünleri düzenli kullandigim zaman cildim cok berraklasiyor. Drogerie den eskiden Alverde nin Heilerde serisinide severdim cok uzun zaman kullandim, ama sivilcelerimi yok etmedigi icin devam etmemistim, denemediysen onun peeling ide özellikle cok güzeldi, galiba hala satiliyor :)

      Sil
  5. Kuzuu cok gecmis olsun, umarim istedigin sonuca ulasmissindir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala lazer olan yerler hafif kirmizi ve yaniyorlar biraz, bol bol avene in nem maskesini sürüyorum tüm gün, noelden dolayi evdeyim problem olmuyor, yarin misafirim var artik yarin ilk kez fondöten sürerim ama tam bir hafta olmus olur ozaman :) cooook sagol sordugun icin, ilgi insana merhem gibi geliyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...