8 Aralık 2014 Pazartesi

Garancia & Avène Alisverisim!



Son Comptoirsante siparisimden cok memnun kalmistim >> Online Pharmacie Alisverisim << ve yine 15% indirim  oldugunun haberi gelince uzun zamandir merak ettigim Garancianin bes tane patenti olan göz kreminide almak istedim, vaat ettikleri: göz alti morlugunu gidermek, kirisikliklari gidermek, göz alti torbalarini gidermek ve aydinlik vermek.  
Hediye paketin icinde birde cok sevdigim Pschitt Magique in kücük boyu geldi.
Sabah ve aksam kullanmak gerekiyormus, bir kac kez kullandim ve simdilik ne iyi ne kötü birsey diyemem, paril paril ince beyaz cok güzel kokan bir yapisi var, sürdükten sonra parmaklarimla yediriyorum göz cevreme. 
Göz kreminede ihtiyacim vardi, bir kac hafta kullandiktan sonra tekrar yazarim hakkinda. Icerigide 10 ml.




Avene dende bitmek üzere olan klasik favorilerimi tekrar ismarladim:
nem maskesi, cilt tonigi ve termal suyu. 
Uzun uzun yazmama gerek yok, zaten defalarca övdügüm, aldigim, bitirdigim, tekrar aldigim ürünler :)
Yine üc gün icinde siparisim geldi ve almanyadaki fiyatlarindan cok daha uygundu! :)


Siz göz kremi olarak ne kullaniyorsunuz?



6 yorum:

  1. Avenue ürünlerini ben de merak ediyorum. Stoklarimi eritin deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok güzel bir marka gercekten, bende hassas ciltler icin olan kremi (eskidende kullanmistim) ve sivilcelere karsi yeni cikmis olan expert kremini alsammi diye düsünüyorum bu aralar :)

      Sil
  2. Türkiye'ye gönderimi var mı acaba bu sitenin? Pek anlamadım dilden dolayı...
    Bu arada, güle güle kullan cicilerini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.comptoirsante.com/livraison_express maalesef yokmus baktim simdi. Garancia markasina bende zaten cok zor ulasiyorum almanyadan, almanyadada satilmiyor, siparis verebilecegim yerler (benim bildigim) tek üc online sitesi ve fiyatlar bu fransiz sayfasina bakarak nerdeyse iki mislisi. Keske genelde fransiz bakim ürünlerinin internasyonal normal fiyatlara alinabilecek bir sayfa olsa, devamli müsterileri olurdum, bir cok fransiz markasini online bile siparis edemiyorum hala :)

      Sil
    2. Evet. Keşke birçok ürününü alabilsek. Fransa'ya gittiğimde birkaç ürün almıştım, severek kullanılabilecek bir sürü ürün var...

      Sil
    3. haha bende paris e gittigimde almistim, iki sene oluyor simdi :D Keskede almasaymisim, baska seyler deniyorum begenmiyorum ondan sonra arastirip duruyorum nerden ismarlayabilirim diye ve ordaki fiyatlari hatirlayincada cok kötü oluyorum hem ürün daha pahali hem kargo parasi, bu yüzden bu siteyi bulduguma seviniyorum, indirim yaptiklarinda alirim artik, yinede tabii onlardada her marka yok maalesef. Eskiden filmlerde hep zenginler paris e giderlerdiya alisveris icin, cok abartili bulurduk ama simdi tamamen anliyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...