15 Aralık 2014 Pazartesi

FOTD - Soft Brown & Rose


Gözler...
Mac Paint Pot "Painterly" parmaklarla uyguladim
Urban Decay "Perversion" siyah göz kalemi gözlerin üst ic tarafina
P2 kahverengi göz kalemi gözlerin etrafina (fircayla dagitilmis)
Mac "Soba" fari göz kapaklara
Mac "Wedge" gölgelendirmek icin
Mac "Ricepaper" kas altina ve göz pinarlarina
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Mac "Omega" fari bosluklari doldurmak icin
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Benefit Porefessional özellikle yanaklara
Maybelline Fit Me Concealer 15 göz altina
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 kapatici göz altina
Avene Couvrance Fluid "Porcelain" krem gibi
Clinique Even Better fondöten "Alabaster" tüm yüze
Vichy Dermablend "Opal" fondöten sivilce ve lekelerin üzerine ince bir firca yardimiyla
Vichy Dermablend transparan pudra tüm cilde
Manhattan Compact Powder pudrasi "Vanilla" bogazimdaki sivilceyi kapatmak icin/tüm gün sabitlemek icin
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" Highlighter olarak
theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter olarak tekrar ayni yerlere
Mac "Harmony" hafif kontür icin
Mac "Pink Swoon" allik olarak

Dudaklar...
Manhattan Soft Matte Lip Cream pembe rengi (artik satilmiyor, ama nyx soft matte dudak kremleri ayniymis)
L´oreal "Heikes Nude" pembe ruj (artik satilmiyor)



Bu makyajda cildime herseyi iki kere uyguladim, galiba hic bu kadar cok ürün kullandigim olmamisti simdiye kadar ;)
Önemli bir toplantim vardi ve insanlarin karsisinda makyajimin saatler boyunca sabit durmasini istedim, ayrica ne cok fazla boyali nede makyajsiz/özensiz gözükmek istedim. 
Herseyi ikiser ikiser yapmanin faydasida aksam eve geldigimde hala makyajimin nerdeyse yeni yapilmis gibi gözükmesiydi :)





11 yorum:

  1. Ay rujun rengi tenine ne kadar güzel yakismis! Kusursuz bir makyaj yapmissin yine ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cooook sagol, bende bu rujun rengini cok begeniyorum, ama bitince tekrar alamiyacagim satilmiyor artik maalesef :( Umarim iyi bir dupe bulurum :(

      Sil
  2. Çok hoş olmuşsun , maşallah! :*

    YanıtlaSil
  3. Cildinize bayılıyorum çok güzel :) Makyajı da çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde bugün görsen cildimi, lazer yaptirdim resmen korkuluk olarak calisabilirim :D cok sagol yorumun icin! :)

      Sil
  4. Çok güzel bir makyaj olmuş özellikle ruja ve allığa bayıldım :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler, bende ikisini cok severek kullaniyorum :)

      Sil
  5. hem çok doğal hemde çok güzel duran bir makyaj olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ruj rengini çok beğendim :) Sana da çok yakışmış güle güle sür :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...