12 Aralık 2014 Cuma

FOTD - Nude Eyes, Bright Lips


Gözler...
Mac Paint Pot "Painterly" parmaklarla uyguladim
Yves Rocher asansörlü siyah göz kalemi gözlerin üst ic tarafina ve altina
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Rival de Loop Natural Touch kapatici 01 göz altina
Estee Lauder Maximum Cover "Creamy Vanilla" fondöten kapatici gibi gereken yerlere
theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter
Mac "Harmony" hafif kontür icin


Dudaklar...
Nyx Soft Matte Lip Cream "Sao Paulo"




Bu sefer sadece iki tane firca kullandigim icin fotograflarken ikisinide koydum masaya
Mac 168 i allik ve kontür icin kullaniyorum
dm marketinden aldigim ebelin fircasinida 
Hatice Schmidt in tavsiyesi üzerine 
Mary-Lou Luminizer Highlighter i icin aldim
fiyati 3,95 Euro ve cok asiri yumsak ve güzel bir firca
cok tavsiye ederim bende :)



16 yorum:

  1. Dudaklar harika olmuş. Şu Nyx Soft Matte Lip Cream'lerden almak bir bana nasip olmadı valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Nyx Matte larin hepsini istiyorum :D Ama almanyada satilmiyorlar maalesef, cherryculture den ismarlayacagim indirimde olunca insallah :)

      Sil
  2. tatlım bayılıyorum senin böyle doğal makyajlarına ayrıca lip gloss sanmıştım ama bu pek güzel bişeymiş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Ebelin Professionnal firça serisinden çok memnunum, bende concealer ve pudra firçasi var. yumusacik ve defalarca yikadigim sIk sIk temizledigim halde hiç formunu kaybetmedi. Ayrica fiatlari da çok uygun. Yasasin DM!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden cok güzelmis ebelin fircasi, cok yumsak :) Artik uygun fiyatli markalarda cok güzel ürünler cikartiyorlar, hic gerek yok cok pahali seyler almaya cogu zaman :) eskiden gercekten kalite farki oluyordu ama artik bence cok belli degil hatta hic fark bile olmayabiliyor :)

      Sil
  4. Bence cildinizin hiç fondötene ihtiyacı yok ;) Ruj çok yakışmış :) Bir de şu cildinizin sırrını öğrenebilir miyiz? Cilt bakımınızla ilgili bir yazı isteriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coook sagol :) daha yeni post yapmistim cilt rutinimle alakali, sag tarafta cilt bakimi ni tiklarsaniz okuyabilirsiniz :)

      Sil
  5. Yüzün çok aydınlık makyajın çok sade olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Rujunun rengi çok güzelmiş :) Mary Lou'yu çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler tatlim, bende Mary Lou fazla belli olmuyor nedense, ama hala cesitli sekilde denemekteyim :)

      Sil
  7. Cnm çok güzel olmuş makyajın ozellikle rujum rengi çok yakismis:) sana parlak tonda Rujlardan ve pembe ler çok yakışıyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler, bende bu aralar cok pembe ruj a taktim zaten her gün pembis pembis geziyorum ;)

      Sil
  8. Ayy ne güzel bir makyaj olmus. Renkler tam yerinde!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...