3 Aralık 2014 Çarşamba

FOTD- Nude Dudak Kalemi



 Gözler...
Urban Decay far bazi (Fotografda yok)
Mac "Brulé" kas altina ve göz pinarina (Fotografda yok)
Kiko paletinden altimsi renkli far göz kapaklarina
Mac "Brun" Göz cevresine kalem cizgi gibi
Mac "Omega" gölgelendirmek icin crease bölgesine
Urban Decay "Perversion" gözlerin üst ic tarafina 
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Avene Couvrance Fluid "Porcelain"
Manhattan Fit Me Concealer 15 göz altina
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 göz altina (bugün cok kapatici gerekti!)
Vichy Dermablend Opal tüm cilde (beautyblender süngeriyle)
Mac "Peaches" Allik
Mac "Harmony" Kontür icin



Dudaklar...
Manhattan dudak kalemi "59G"



Bu makyajimi aslinda blog a koymuyacaktim, 
ama Manhattan dudak kalemi tek basina kullaninca okadar hosuma gittiki size göstermek istedim :)
Iyikide tavsiyeleri dinleyip almisim, magazada cok kahverengi gelmisti.
Size tavsiyem: Ruj kullanmiyacaksaniz bile böyle bir renkle cerceveleyin, dudaklar cok daha güzel görünüyor!

11 yorum:

  1. Makyajın da çok güzel olmuş da. Ama dudaklar o kadar doğal durmuş ki anlatamam. Bayılıdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dudaklarima bakip durmustum zaten sabah sabah aynanin önünde, cok hosuma gitti, nekadar fark yaratti sadece kalemle cevrelemek sasirdim :)

      Sil
  2. Ne kadar duru bir güzelliğiniz var öyle..Cildiniz nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Gercekten cok guzel ve dogal durmus :)

    YanıtlaSil
  4. yıne cok hoş olmuş ,dudak kalemını dudaklarının ıc kısmınadamı sürdün tatlım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok az, tüm dudagimi doldurmadim, sadece kenarlari cok belli olmasin diye, zaten tamamen dudak rengimdi :)

      Sil
    2. Ruj varmış gibi dğal durmuş ama sevdim ....mucukk

      Sil
  5. meerhaba makyajın çok hoş olmuş bende almak istiyorum manhattan dudak kalemini ama yaşadığım yerde olmadığı için alamadım siz nereden andınız birde internette bildiğiniz biyer varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada dm, rossmann ve müller de satiliyor, türkiyede satilmiyor manhattan markasi bildigim kadariyla :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...