2 Aralık 2014 Salı

FOTD - Cheeky Chopper



Gözler...
Urban Decay far bazi 
Mac "Ricepaper" kas altina ve göz pinarina
P2 "Cheeky Chopper"fari göz kapaklarina
Mac "Wedge" gölgelendirmek icin crease bölgesine
P2 kahverengi göz kalemi 
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Avene Couvrance Fluid "Porcelain"
Manhattan Fit Me Concealer 15 göz altina
Catrice Camouflage "ivory" ciltdeki lekelere
Manhattan Allik "Elegant Violett 39N" Allik
Mac "Harmony" Kontür icin



Dudaklar...
Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint "50R Soft Nude"



Mac "Antiqued" farina benzettigim P2 "Cheek Chopper" i
 yeni aldigim Manhattan ürünlerimle kombine ettim.
Normalde bu tarz kirmizilik iceren farlar beni aglamis gibi gösterir sanardim 
ama bunu sevdim :) 
Alligi cok begendim, ikinci Manhattan alligim oluyor. 
Eflatuna kacan renkleri normalde begenmem 
ama bunu hafif veya kat kat da sürsem güzel duruyor.
Dudaklar icin lip tint güzel bir fikir ve rengide güzel 
ama kaliciligi iyi degil maalesef, fotograflardada iyi cikmiyor.



10 yorum:

  1. Ne kadar karakteristik bir makyaj yapıyorsun. Renkler değişse de tarzın hep aynı. Olduğu gibi olan, tarz sahibi insanlara bayılıyorum. Tebrik ederim canım yine harika olmuşsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay coooook sagol, cok sevindim yorumuna :D

      Sil
  2. Göz makyajınıza ayrı bayıldım cildinize ayrı :) Fondöten gerçekten ışıl ışıl bir görüntü vermiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim :) En cok cildime önem veriyorum, iltifat alinca cok seviniyorum :D

      Sil
  3. Goz makyajina bayildim. Farin nasil guzel bi renk ! Super canim :)

    YanıtlaSil
  4. farın ve rujun rengine bayıldım bu renkler sana çok yakışıyor cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler canim, bende bu aralar bu renklere taktim zaten ;)

      Sil
  5. Çok beğendiimm! Çok şekersiniz, uzun süredir takip ediyorum bloğunuzu fakat ilk defa yorum yazıyorum ^^ Acaba Benefit'in kaş jeli düzenli olarak kullandığınızda ne kadar sürede bitiriyorsunuz merak ettim. Bugün denedim, çok beğendim fakat fiyatının yüksek olması nedeniyle kararsız kaldım. Size danışmak istedim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlari cok severek okuyorum, cok sagolun yazdiginiz icin :D Benefit in kas jelini simdi baktim ilk postunu haziranin ortasinda yapmisim, ozamandan beri nerdeyse her gün kullandim (bir ara birde light versiyonunu denedim ama bana yakismadi) ve hala gayet sürülür ve dolu, yarim sene olmus nerdeyse. Kesinlikle su an bitecek gibi durmuyor, begendiysen yilbasi/ dogumgünü vs hediyesi olarak da güzel olur kendine :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...