23 Aralık 2014 Salı

Douglas Alisverisim!

Gecenlerde Douglas da noel öncesi cok güzel aksiyonlar vardi, alisveris yapana bir sürü tester ve orjinal boyu ve yaprak desenli kolye hediye. 
Bende zaten uzun zamandir almak istedigim ürünleri ismarladim.



Satin aldiklarim Mac Mineralize Skinfinish Soft&Gentle Aydinlatici, Prep&Prime kalem aydinlatici "Radiant Rose" ve fircalarimi temizlemek icin Beliance firca sabunu.
Mac Soft&Gentle i denedim ve biraz hayal kirikligina ugradim acikcasi, cok fazla icinde tanecikler vardi, dogal durmuyordu kesinlikle. Bence daha cok aksamlari belki bir yere gitmek icin yada podyumdaki mankenlerde güzel duran bir ürün, gündelik kullanim icin Becca nin Shimmering Skin Perfector leri cok daha güzel. Zaten begenmememle beraber elimden düsürüp kirmam bir oldu :/
Prep&Prime Highlighter kaleminide Allana Davison göz altlarinda cok güzel duruyor dedigi icin aldim, sadece bir kere deneme firsatim oldu lazer  oldugumdan dolayi, ama oda aninda hosuma giden bir ürün olmadi maalesef. Uzun vaadeli bir kullanayim belki fikrim degisir.
Firca sabununuda daha öncede iki kere almistim ama gecen seneden beri almiyordum baska daha uygun fiyatli sabunlarla temizliyordum, ama beautyblender süngerimi iyi temizlemiyorlardi, ayrica bunun kutu icinde olmasi cok daha pratik benim icin, kesinlikle tavsiye ederim cok güzel limonda kokuyor :)



Siparisimin yaninda bir sürü tester geldi, erkekler icinde parfüm testerleri göndermisler esime verdigimde, oda bunlarin hepsi hediyemi, sen herzaman noelden önce alsana alacaklarini dedi, haksizda sayilmaz :) 
Almanyada olup online siparis vermek isteyenler mutlaka hediye code lari icin önce frau shopping in bu sayfasina baksinlar derim :)



J.S. Douglas Söhne kücük pudra sprey sisenin icerigi 6 g, icinde cok güzel parildiyan toz var, yilbasinda dekolte ye kullanmayi düsünüyorum, saclarimdada güzel durur sanirim.
Fotografini cekmek istedim ama fotograflarda pek belli olmuyor.
Icerigi bitince parfüm sisesi olarakda kullanilabiliyormus. 
Douglas in sayfasinda 12,99 Euro ya satiliyor, buda hediye geldi.



Mavala Colorfix oje kurutucu, henüz denemedim ama sanirim isini görüyordur. 
Douglas sayfasinda bulamadim ama markanin buna benzer ürünlerde pahaliydi, bunuda hediye gönderdiler paketin icine.



Siparisimde pudra sprey le beraber en cok bu pilgrim kolyeye sevindim, cok hos duruyor, uzun ve agir bir yapisi var, cok begendim. :)

Sizin 2014 yili bitmeden almak istediginiz ürünler neler?


16 yorum:

  1. Pek aydınlatıcı kullanan biri değilim ama MAC'in Lightscapade'sini almayı düşünüyorum onu dene derim çok hafif bir aydınlık veriyor.:)
    Aldıklarının hepsini güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni Mineralize pudrasi sanirim, icindeki tanecikler bana cok büyük geldi, lightscapade de nasil bilmiyorum ama tabii :) Bende Becca Pearl Highlighter var ve cok güzel, birde Moonstone almak istiyorum siparis verebilecegim bir site bulabilirsem, maalesef satin alabilmek bile bir dert becca ürünlerini :)

      Sil
  2. Yine çok güzel şeyler almışsın canım. Douglaslarda Mac satıldığını bilmiyordum yani Türkiye'deki Douglaslarda satılmıyor. Gerçi burda online satış da yok sanırım. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tatlim :) evet almanyada satiliyor bazi douglaslarda ve online de mac bulunuyor :)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım. Cok güzel şeyler almıssın bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Oh oh ne kadar çok tester yollamışlar böyle, burda bi tanecik parfüm testerı vermekten acizler >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kendilerine sakliyor olabilirler :) cidden firmalar veriyor madem, neden insanlara dagitmiyorlar anlamiyorum.Burda magazada alisveris yapincada cok cimri davranabiliyorlar, sansina hangi satici dek gelirse. Ama online güzel aksiyonlar oluyor :)

      Sil
  5. Nerde bizde öyle çok testergönderecek firma/marka???
    Güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsini güle güle kullan :) toz pudranın dizaynı çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski filmlerdeki parfüm tarzi bencede cok hos :)

      Sil
  7. Aaaa kacirmisim! Ya bu ara cok alisveris yaptim nereye yetisecegimi sasirmis durumdayim, douglas da arada kaynamis :D tüh ya. Cok güzel bir alisveris olmus tatlim güzel günlerde kullan insallah. Kolyene de bayilmadim degil hani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklisin senenin sonunda bende cok alisveris yapiyorum ama cok güzel indirimler vs oluyor noel zamani, birde her yer süslü püslü oluyor zaten ;) cok sagol kolyeyi ben dandik birsey diye bekliyordum güzelmis pilgrim markali takilara mutlaka bir ara göz atmak istiyorum :)

      Sil
  8. Hiç Makyajdan anlamayan ben! Baktıkça hiç hiç anlamadığımı görüyorum :) iyi günlerde kullanın aldıklarınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama blogunda fotograflarini gördüm hic makyaja ihtiyacinda yok zaten masallah coooook güzelsin :D cok sagol :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...