9 Aralık 2014 Salı

Bitenler!


Beautyblender Fondöten Süngeri
Tam bir sene oldu alali, artik eskisi gibi islatinca sismemeye basladi,
her makyajimda ve yazinda nerdeyse hic kullanmadigim icin uzun dayandi, 
her gün kullandigimda normalde 5 ay gibi bir zamanda yenilemem gerekiyor.
Pembe ve Siyah rengide var (hatta sanki gecenleri yesilini de gördüm?)
ama icindeki renk maddesi belki cildime zararli gelir diye ben daima beyazini aliyorum.
Vichy Dermablend, Clinique Fondötenimi ve Kapaticilari bununla uygulamayi seviyorum,
bu süngeri son senelerde defalarca aldim (en az 6-7 kere) ve herkese tavsiye ederim.
Kendine ait bir cantasi var onun icinde sakliyorum ve kurumaya birakiyorum, burda görebilirsiniz tik tik.

Avene Nem Maskesi
Buda vazgecilmez cilt ürünlerimden,
son postumda yazmistim yeniledigimi.
Özellikle kislari her gün kullaniyorum
ya normal maske olarak yada gece ve gündüz kremi olarak cok basarili.

Bioderma Sensibio H2O Misel Suyu
Her aksam göz makyajimi bu ürünle cikartiyorum
iki paguma döküp, gözlerimin üstünde 10 saniye bekletip siliyorum
herseyi cikartiyor, cok basarili,
bunuda tabiiki tekrar aldim.

Isadora Moisturizing Lip Gloss "Coral"
Bu mini tester bana douglas siparisimde hediye gelmisti
cok severek kullandim, oysaki glosslarla normalde aram iyi degildir.
Bu Mini Glosslar tam bana göre, büyüklerini zaten bozulmadan hic bitiremiyorum.
Gloss almayi düsünüyorum ama degisiklik olsun diye aynisini degil.

Garancia Deux Coups de Baguette "Rose" Cilt Temizleyici
Bu kücük boyu Garancia paketinde hediye gelmisti tik tik.
Teorik olarak bu ürünü cok sevdim,
makyajli yüzüne sürüyorsun, gözlerine bile
sonra hafif sicak suda islatilmis bez mendille (yaninda satiliyor)
tüm makyajini siliyorsun.
Pratik olarak bu ürünün benim icin üc büyük eksigi var:
1. Gözlerimde yanma yapiyor
2. Koyu bir göz makyajimi tamamen cikartamiyor maalesef.
3. Makyaj ve bakim ürünlerdeki gül kokusunu hic sevmiyorum
- bu sebepten dolayi Selale gül suyunu ve Chanel in Monte Carlo ruju ylada aram iyi degil -
Tekrar almiyacagim bir ürün, ama keske bu tarz ise yarayan bir ürün olsa süper olur.
 Bir ürünle bir cok seyi birden halletmis olurdum :)
 Birde iyi yani kremsi olmasaydi ve kuru cildimi temizledigi halde iyi nemlendirmesiydi.
Ayni seriden birde bademli olani varmis, belki birde onu denerim firsatim olursa.

Alterna Bamboo 48 h Volume Spray
Hayatim boyunca hic hacim olsun sacimda diye ugrasmisligim olmadi
bir kac kez ürünler denedim
sampuan, sac spreyi, köpük vs olsun ama
hic birinde bir fark görmedim.
Bu tester boyuda douglas siparisimde hediye gelmisti ve fazla birsey beklemeden islak saclarima sIkmIstIm ve kendi halinde kurumaya biraktim.
Inanilmaz hacim ve lüle lüle mükemmel saclarim oldu,
herzaman istedigim ve hicbirzaman hicbir ürünle basaramadigim sekilde!
Bu ürünle Wella Luxe sacyagini kombinleyince sahane oluyor.
Bir tane kücük boyu daha var elimde, büyük boyunuda kesinlikle alacagim.
Düz saci olanlarda ise yaramiyor ama maalesef,
 arkadasim ve kuzenim bende saclarini yikayip denediler
ve onlarda hicbirsey fark etmedi,
benim gibi hafif dalgali veya kivircik saclari olanlara cok tavsiye ediyorum!

Loreal Sac Kürü
Uzun zamandir bu sac kürünü kullaniyorum
ve gayet güzel bir ürün,
ilerde tekrarda alabilirim
ama simdilik merak ettigim baska sac kürleri deniyorum.


Sizlerinde bitirmeye ugrastiginiz ürünler varmi bu aralar?


8 yorum:

  1. bir sürü ürün var ama bitmiyor ki :( beautyblender çok merak ettiğim bir ürün muadili olan real t. alacağım yılbaşı indiriminde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende indirimi bekliyorum alacagim zaman :D zaten fiyatlar cok fazla yüksek bu tarz ürünler icin. Real Techniques almanyada satilmadigi ve bende bilmedigim seyleri yurtdisindan siparis vermekle cok fazla iyi tecrübeler yasamadigim icin hic deneme firsatim olmadi. Ya gümrükte kaliyor siparisler, bir saat gidis bir saat gelis ta oraya kadar birde üstüne para ediyorum, ya tamamen kayboluyor kargo, ya geliyor icinde kirilacak birsey varsa kesin kirilmistir (naked 2 paletimde far kirilmisti hic unutmam) ya tonca para verdigim ürün hic internetdeki swatchlarda gibi cikmamistir :D Arada bir kac iyi ürün oluyor, onlarin hatrina hala ara sira herseyi göze alip siparis veriyorum haha :D

      Sil
  2. Woow yine ne cok ürün bitirmissin ya hizina yetisemiyorum :D bende bitmesi icin ugrastiklarim hic bitmez, aksine en sevdiklerim ve az az kullandiklarim bitiverir hemen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya niyeyse bana cok yavas bitiriyormusum gibi geliyor :D Ama mini ürünler cokdu ondan cabuk bitiriyormusum gibi oluyor galiba. Bende cok sevdiklerimde bitmiyor sanki (sükür diyeyim haha), örnegin Mac Harmony sürekli kullandigim ürün ve hit pan bile olmadi hala, tuhaf :D

      Sil
  3. Ay ben de 2 ay sonra bitenler yazısı yazabildim az once. Yarın yayınlayacagım kısmetse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan nasil seviniyor degilmi, bitiremeden hevesim gectigi veya ürünün bozuldugu zaman kiziyorum ürünlerede kendimede bosa israf diye :D

      Sil
  4. beauty blender kaça satılıyor orada acaba ?

    YanıtlaSil
  5. Ayın son günü, bir sonraki ay içerisinde neyi tüketmek istiyorsam bir liste hazırlıyorum. Ve listeyi sürekli gözönünde tutuyorum. O ay bitirmek istediğim için de kendimi gaza getiriyorum. Ve başarılı oluyorum. Aksi takdirde bitmez, bitemez...
    Gelsin mi yeni ciciler?
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...