10 Kasım 2014 Pazartesi

Yeni Ojeler & Kiko Alisverisim!



Dm marketinde normalde aldigim Essie Topcoat "Good to Go" kalmamisti, bende daha önce Sally Hansen´in Topcoat ununda iyi oldugunu okudugum icin onu denemek icin aldim.
Postlarimda fiyatlari yazarsam daha faydali olur diye yorum almistim gecenleri, bu yüzden fiyatlarida yazacagim.
Sally Hansen Topcoat Essie´den bir Euro daha ucuzdu, fiyati 7,95 Euro.

Kiko´da indirim vardi ve bende cok sevdigim "Quick Dry" ojelerden aldim, tanesi 2,90 Euroydu. Bu ojeler cok kolay sürülüyorlar, cok cabuk kuruyorlar ve bazi renkleri ofis gibi yerlerde calisanlar ve fazla renkli ojeler sürmek istemeyenler icinde cok ideal.

Daha önce alip, cok begendigim ve tekrar aldigim siyah "819 black", mavi "838 Teal Green" ve koyu gri "818 smoke gray" renkli olanlar. Yeni aldiklarim iki cesit kahverengi, soldaki "815 taupe" sagdaki "816 taupe brown". Henüz denemedigim icin birsey diyemiyecegim bu iki renge, ama sürdügüm zaman post yaparim sanirim.

Ayrica birde rengini cok begendigim ve indirimde 1,90 Euro olan 704 numerali koyu nude renkli dudak kalemi aldim, makyaj yapinca post olarak fotografini koyarim yakinda.

Kiko´dan ruj almak istemistim aslinda ama cok yumsak geldiler, birde okadar cok cesit vardiki karar veremedim acikcasi, bir kac tanesini denedim aynada ve öyle aman aman begendigim olmadi hic.


Daha önceki Kiko ojeler hakkinda postum Ojelerim ve Kiko 344 Turquoise Oje


Sizin Kiko markasiyla tecrübeniz nasil? 
Kiko dan hangi ürünü tavsiye edersiniz?



23 yorum:

  1. Kiko Mirror ojelerine bayılıyorum. Bir de tam iki adet bitirdiğim pudrası. :) Genel olarak sevdiğim bir marka. Keşke Türkiye'de ulaşmamız kolay olsa..
    http://cafecik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pudra hic denemedim, aslinda cantamda tasiyacak iyi bir pudraya ihtiyacim var, bakacagim mutlaka :)

      Sil
  2. love all of these colors! they are perfect for winter:)
    i guess my favorite is the grey one:)

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    YanıtlaSil
  3. Woow renkler harika, güle güle kullan güzelim.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan cnm :) kiko'dan hiç ürün almadım, türkiyede satılmıyor, makyajını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel tam kışa uygun ojeler seçmişsin. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. Aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım Kiko Almanya'da nerelerde satılıyor??
    Bu arada bloğumda senin için bir adet mim var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak burada haritada görebilirsin ve sol tarafta sehirler+adresler yaziyor http://www.kikocosmetics.de/utils/store-locator.html. Mim e hemen bakiyorum :)

      Sil
  7. Kiko ojelerin renkleri harika :) Hepsini güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  8. Kiko dan hiç ürün kullanmadım ama ojelerin renklerine bayıldım :)
    Blogunuzu takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. keşke TR'de olsa da alsak soldan ikinci renge bayıldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende onu cok seviyorum, ayni renkte kazagim var onla cok uyumlu oluyor, petrol-mavisi :)

      Sil
  10. Cok guzel gozukuyolar, guzel gunlerde kullan! Kis doneminde ben de boyle soguk tonlari cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, ya nude tirnaklar yada böyle koyu renkler :)

      Sil
  11. Tatlım bloğun hayırlı olsun. Kiko ojelere bayıldım. Almanya'da Kiko online mı satılıyor, yoksa mağazada mı? Almanya'da arkadaşlarım var da, Kiko ürünlerini denemek istiyorum. Bana tavsiye verebilir misin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol :) Hem online satisi var, hemde magazalarda. burdan nerelerde olduguna bakabilirsin http://www.kikocosmetics.de/utils/store-locator.html. Ben farlarini ve Quick Dry Ojelerini cok begendim, cok fazla ürün denemedim Kiko´dan maalesef,ama genelde ürünler uygun fiyatli ve güzeller, denemeye deger bence. Ha birde rimel almistim ama hic begenmemistim maalesef :)

      Sil
  12. Kiko ürünleri ile henüz tanışamadım merak ettiklerim arasında. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...