7 Kasım 2014 Cuma

Online Pharmacie Alisverisim!




Üc gün önce bir ilk gerceklestirip fransiz bir eczaneden siparis verdim :)
Normalde kargo fiyatlari cok yüksek oldugu icin ve gelme süresi cok uzun sürer, 
belki beklenmedik bir problem cikar diye ismarlamaya cesaret edemiyordum.
Ama cok sevdigim "Garancia Pschitt Magique" enzym köpüklü peeling ürününü almanyada bulmak imkansiz veya cok asiri pahali oldugu icin bu sefer fransadan direk siparis verip denemek istedim.
Normalde farmaline.de´den ismarliyordum, ama orda Garancia ürünü ~30 Euro, 
Bioderma Temizleme Suyuda ~18 Euroydu+ kargo fiyati.
Paris´e gittigimizde bu ürünlerin aslinda almanyadaki fiyatlarina bakarak nekadar uygun fiyatli oldugunu ögrendigim icin 
fransiz eczanelerin online sayfalarina bakmaya basladim ve okulda ögrendigim fransizcada siparis etmem icin gayet yeterli oldu.
Comptoirsante.com sayfasinda 15% indirim vardi Garancia ürünlerine 
ve birde su güzeliiiiim hediye paketini görünce cok sevindim :) 
Hediye paketin fiyatida indirimsiz sadece ~26 Euroydu.
 Bioderma suyuda 500 ml imi sadece 8,99 Euroydu!
Biodermanin aslinda 250 ml´lik kücük olanini alacaktim, 
cünki sadece göz makyajimi temizlemeye kullaniyorum, 
ama onun fiyati 7,99 Euroydu, büyügünü ismarladim,
en az bir sene gider diye düsünüyorum.


Üc günde geldi siparisim, cok sasirdim. 
Cok da güzel paket edilmis, hic bir sorun olmadi cok sükür.
Hediye paketin icinde kücük deneme boyu Garancianin bir göz ve yüz temizleyicisi ve birde cilt temizlemede kullanilabilen pecete vardi.
Kargo parasi olarak 1 kg agirliga kadar 7,50 Euroydu
 yinede toplam fiyat olarak almanyada siparis vermemden daha ucuz oldu. 
Comptoirsante pharmacie türkiyeye siparis göndermiyormus maalesef, sadece avrupa ülkelerine, 
ama bir sayfa daha vardi cocooncenter.com diye onlar tüm dünyaya siparis aliyordu, 
agirliga göre kargo parasi aliyor genelde.

Son zamanlar deneme boyu olarak Shiseido, Estee Lauder ve Kiehls ürünleri kullandim ve maalesef cildim pek sevmedi, kücük sivilceler, normalde hic olmayan kara noktalar vs cikmaya baslayinca tekrardan "bildigin ürünlerden vazgecme" dedim kendime ve defalarca alip memnun kaldigim ürünleri kullanmakta devam etmeye karar verdim.

Zaten genelde biri bana bir kremi vs cok tavsiye ettiginde onun cildinin yapisi benimkine benziyormu (kuru, yagli vs) ve cildinin güzelligine bakiyorum, bloglari okurkende öyle.
Su ve bu cilt ürünleri cok güzel diyorlar, tamam begeniyor olabilirler, ama ciltleri güzel durmayinca bir anlami kalmiyor zaten.

En son cilt bakim rutinim icin tik tik

Sizin olmazsa olmaz cilt ürününüz hangisi?


15 yorum:

  1. Gule gule kullan aldiklarini, aksam ben de kurcalayayim siteyi. Belki hosuma giden birseyler bulurum, buradaki pharmacylerde hep ayni markalar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onorr sen nerde yasiyorsunki? Ben türkiyedende ürünler gösterdigin icin türkiyedesin saniyordum :)

      Sil
    2. 4 ay oncesine kadar turkiye'de yasiyordum, bu yaz belcika'ya tasindim :)

      Sil
    3. bende neden simdiye kadar türkiyede olmadigini farketmedin diyordum kendime kendime :D Belcikaya hic gitmedim simdiye kadar, ama eminim güzeldir , yeni ülkendeki yasamin icin sana kucak dolu sevgiler gönderiyorum tatlim, yeni ortam, dil vs hepsini asacaksin, ilerde anlatacak güzel hikayelerin olacak :D

      Sil
    4. Cok tesekkur ederim, kapali ve soguk hava disinda hersey cok guzel gidiyor. Insallah hep boyle gider, opuyorum :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. Kargo süresine çok şaşırdım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeeee :) Kendi kendime diyordumki insallah iki hafta sürmez, sabah paket gelince neye ugradigimi sasirdim. Keske daha önce deneseymisim ;)

      Sil
  3. Cok güzel bir yazi olmus su siteye bir göz atacagim cok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransiz cilt ürünleri kadar cildime iyi gelen ürünler olmadi simdiye kadar, cok tavsiye ederim :) Sanirim cogunun termal suyu kullanmalari iyi geliyor bende :)

      Sil
  4. Benimde son zamanlarda favorim olmazsa olmaz strivectin sd krem.Cildimi çok güzel toparladığını farkediyorum tasfiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic denemedim bu markayi, ama iyi yorumlar okumustum. Eskiden Douglasda satiliyordu, ama artik kaldirmislar. Gördügüm yerde testerini isteyecegim :)

      Sil
  5. Çok güzel yazmışsın Vivacım cilt güzel değilse önerilenlerin bir anlamı kalmıyor evet güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Bioderma kullandığım en iyi makyaj temizleme suyu bence. Muadili olan pek çok ürünü ben sevemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyajimi temizlemek icin cok seviyorum bende, baskada hic denemedim sivilce falan cikar diye korktum acikcasi bazi blogcular öyle seyler yazinca :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...