29 Kasım 2014 Cumartesi

Kasim Favoriler!


Yves Rocher "Vanille Noir" Parfüm
Soguk havalara güzel uydugu icin bu ay nerdeyse sadece bu parfümü kullandim, gecen kis´dan beri cok seviyorum, oysaki genelde vanilya kokularla hic aram yoktur, ama bu sahane.

Alterna Bamboo 48 h Volume Sprey
Saclarima cok güzel hacim ve dogal bir kivirciklik katiyor
kokusu muhtesem ve bu kücük siselerden iki tane bitirdim
bir tane daha var elimde, sonra orjinal boyutunu satin alacagim kesinlikle.

Wella Luxe Oil Sac Yagi
En az bes alti sene boyunca kullandigim Kerastase sac yagimin pabucunu dama atan ürün!
Ilk basta kokusuna hemen alisamamistim
ama artik sekerimsi kokusunada bayiliyorum kendisinede.
Saclarimi inanilmaz güzel ve saglikli gösteriyor,
benim saclar bayagi uzun oldugu icin en az 6-7 pumpa kullaniyorum 
bu yüzden mutlaka yakin zamanda yine stokluyacagim.

Vichy Dermablend Fondöten
Bu ay nerdeyse her makyajimda elim bu fondötene gitti
oysaki normalde ince firca yardimiyla sadece kapatici olarak kullanirim kendisini
beautyblender süngeriyle tüm yüzüme uyguladim defalarca 
ve kusurlarimi güzel kapatti.
Tek kötü yani sabahlari cok erken saatte makyaj yapinca aksama kadar ayni sekilde durmamasi, 
bu yüzden kullandigim zaman ve o gün gec saatlere kadar disarda olacaksam mutlaka cantamda tasiyorum hafifce tazelemek icin.

Benefit Gimme Brow "Medium/Deep"
Her makyajimda kullandigim ürün,
hatta makyaj yapmadigim zamanlar bile kesinlikle bunu kullaniyor oldum
cok alistim kendisine ve dogalligindan cok memnunum.

Bare Minerals Bronzer "Skinny Dip"
Allik gibi kullaniyorum bronzeri ve rengini cok sevdim
acik ve parilti bir kahve rengi gibi 
bu tester boyu ama bitince orjinalini almak istiyorum.

Mac "Brulé" ve "Omega" farlar
Brulé zaten her göz makyajimda kullandigim bir renk,
kas altima mutlaka uyguluyorum.
Ama bu ay cok sIk sadece Brulé tüm göz kapagima kaslarima kadar ve sonra göz cevreme kahverengi göz kalemi uyguladim, cok dogal duruyor ve hizli ve kolay oluyor. 
Omegada kaslarimda bir boslugu doldurmak icin cok dogal bir far
ayrica göz makyaji icinde kendisini cok seviyorum
cok sIk gölgelendirmeyi omegayla yapiyorum mesela.
Nerdeyse bitmek üzere olduklari icinde stoklandilar :)

Essence "Natural Beauty" Ruj
Bu dogal ve güzel pembe tam ten rengime uygun
cok kolay sürülüyor, kaliciligi harika
dudaklar kuru bile olsa iyi gözüküyor
fiyatida inanilmaz uygun.
Essence in longlasting rujlari bir cok high end kullandigim rujlara bin basiyorlar :)

Mac 266 Firca
Bu fircayi seneler boyu sadece kaslarimi far la doldurmak icin kullandim
son zamanlarda koyu renkli farlari eyeliner gibi gözüme sürmek icinde kullaniyorum
bu fircayla cok kolay oluyor, cok sevdim.

P2 Impressive Gel Kajal "020 dramatic brown" göz kalemi
Drugstore ürünleri seneler öncesine bakarak ve kalite olarak cok yüksek standartlari basariyorlar artik bence!
Fiyati okadar uygun olan bu göz kalemi cok güzel duruyor gözümde
ayrica hic akmiyor ve sürülüsüde cok kolay.
Bir kac ay önce Mac´in "Coffee" göz kalemini tekrar elimden cikartmistim begenmedigim icin
ama bu göz kalemini cok sevdim, almanyada olanlar mutlaka almali!


Benden bukadar sekerler, sizin favorileriniz nelerdi bu ay?


18 yorum:

  1. Şu Yves Rocher'in Vanilla Noir parfümünü ne zamandır kokluyorum, indirim olsun alacağım diyorum. İndirimler başlayınca bir türlü sıra gelmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha bendede öyle oluyor :D Aklimda bir ton ürün oluyor, sonra güzel bir indirim dek geliyor ama ben bambaska seyler alip geliyorum :D Sanirim sürekli aklimizda olunca "alisiyoruz" galiba ürüne henüz almamis olsakta, ucuzluk oluncada "yeni" seyler almak istiyoruz, kesin psikolojik birsey :D

      Sil
  2. Yves Rocher Vanille Noir'e bayılırım! hypnotic poison a o kadar benziyor ki anlatamam mağazada kokladığımda aynı kişinin yaptığını söylemişlerdi oldukça da kalıcı diye biliyorum Hypnotic Poison kullanıcısı olarak çok severim şahsen:) MAC Omega zaten efsane kaşlarımın kralı,kraliçesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ilginc bunu hic duymamistim :D Cidden hypnotic bir etkisi var zaten bende, sIktIgim anda kendimi bambaska hissediyorum biraz sanki biri beni battaniyeye sarmis gibi :D Evet Mac Omega pixiwoo kardesler bloglarinda tavsiye ettiklerinden beri düzenli kullandigim ürün oldu :)

      Sil
  3. Essence rujun rengi ne güzelmiş. P2 göz kalemini merak ettim. Yves Rocher Vanille Noir'in kokusunu hatırlayamadım, ilk fırsatta deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence den on the catwalk ve natural beauty rujlar favorim tatlim, mutlaka dene:)

      Sil
  4. Aşkımı görüyorum orada:)
    Yves Rocher Vanille Noir <3

    YanıtlaSil
  5. Vanilla Noir'i cok merak ettirdiniz simdi, Hypnotic Poison'i cok severim bi sans vericem kesinlikle :) Aldiklarini guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Yves rocher Vanille Noir'in kokusu hypnotic e benziyorsa kesinlikle alacağım çünkü bayılıyorum hypnotic poison a :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic duymamistim daha önce ama ilk magazaya gittigimde hypnotic poison´u koklayip karsilastiracagim mutlaka :)

      Sil
  7. Ay herkes parfümü övmüs cok merak ettim simdi, Yves Rocher ile aram hic yoktur, en kisa zamanda bir deniyim su kokuyu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher den senede 1-2 kere mutlaka siparis veririm, özellikle bir ürün hediye secebildigin zaman cok uygunda oluyor :)

      Sil
  8. selam tatlım, ben de favorilerimi yazmaya başlayacağım merak etme:) blog yazmaya başladım bu arada:) Şu wella yağı merak ettim, Türkiye de var mıdır acaba araştıracağım, vichy dermablend senin vazgeçilmezin anladık ama bence senin cildine daha hafif şeyler gerek, çünkü sorunsuz bir cildin var maaşallah:) favori fondotenimi yakında yazacağım sana da şiddetle tavsiye ederim vivacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cok sevindim güzelim! Kizzz neden sorunsuz bir cildim var cünki lekelerimi dermablendle kapatiyor kapatici gibi :D Birde Estee Lauder Maximum Cover merak ediyorum son zamanlar onuda deneyecegim galiba :)

      Sil
  9. parfüm sende kalıcı mı? Bende yaseminlisi var en fazla 2 saat dayanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayagi kalici ama kokudan kokuya degisiyor zaten parfümlerde, bu vanille noir biraz agir bir koku gibi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...