21 Kasım 2014 Cuma

FOTD- Sonbahar Makyaj





Gözler...
Urban Decay far bazi 
Mac "Brule" kas altina
Mac "Blanc Type" göz pinarina
Stila "Kitten" fari göz kapaklarina
Mac "Wedge" gölgelendirmek icin crease bölgesine
P2 kahverengi göz kalemi 
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Vichy Dermablend fondöten "Opal" (beautyblender süngeriyle tüm yüze)
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina 
Bareminerals Bronzer "Skinny Dip" allik gibi
Mac "Harmony" kontur icin
Vichy Dermablend Pudra T-bölgesine
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" Highlighter olarak


Dudaklar...
Manhattan Mat Lipcream kahverengi (Nyx mat lipcreamlerle ayni)
Mac "High Tea" Lustre ruj


Cildim bu aralar problemli, bu yüzden uzun zamandir tüm yüzüme uygulamadigim agir kapaticiligi olan Vichy Dermablend´i uyguladim, süngerle sürüldügünde gayet güzel duruyor. 
Becca´nin Highlighterinide her gün kullaniyorum nerdeyse, 
hatta bazen kremimin yada fondötenin icine karistiripda sürüyorum,
yoksa havalardan sanirim cildim cok sönük kaliyor.
Bir kac gündür kafamda makyaj-alisveris listesi olusturuyorum,
sizinde bana mutlaka bakman gerek dediginiz, begendiginiz ürünler varsa tavsiyelerinize cok sevinirim,
noel zamani güzel hediyelerde oluyor genelde.

Gecenlerde okudugumda cok hosuma giden ve sizde biraz gülümseyin diye bu sözlerle bitiriyorum ;)


"Allahim. 
Sen konuyu biliyorsun. 
Amin" 


:D



14 yorum:

  1. canım yine benim sevdiğim tonlarda çok doğal ve güzel bir makyaj yapmışsın bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim! Günlük yapabileceğim bir seçim olmuş. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Yine cok hos olmus güzelim cok begendim, emegine saglik! :)

    YanıtlaSil
  4. Kac kere soyledim bilmiyorum ama cildine hayranim ya! Cok yakisiyor makyaj, ayrica Becca'ya da asik oldum keske olsa Turkiye'de de

    YanıtlaSil
  5. Cilt inanılmaz güzel görünüyor :)
    http://kristakozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkür ederim kizlar! :)

    YanıtlaSil
  7. Fıstık gene harika gözüküyorsun ,benden tavsiye yüzüne fondoten sonrası matlastirmak icin pudra sur, cok daha porselen gözükürsün emin ol, parlak makyaj tum kusurları iyice belirginlestiriyor, o yuzden ben her daim mat makyaj yapıyorum , gerçi senin tenin zaten sorunsuz ama birde benim dediğim gibi makyaj yapsan farkı anlayacaksın :) opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu okuduktan sonra direk pudraladim tüm yüzümü ;D genelde yanaklarimi pudralaramiyorum, bayagi fark oldu, yeni kiko dudak kalemi almistim, fotograflar bile farkli cikmis, sanki hafif tozlu gibi, normalde ciktigi kadar net degil, icinde günes korumusa vardi galiba pudranin herhalde ondan. Arada degisiklik olsun diye yaparim artik sagol tatlim :)

      Sil
  8. Son söz bu aralar geçekten ihtiyacım olan şey sanırım :)) makyajın çok çok güzel olmuş yine. Highlighterına ayrı bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol güzelim, kafana taktigin tüm islerin ras gitsin insallah seninde :)

      Sil
  9. yüzün çok sağlıklı ışıl ışıl görünüyor. Bu sadece aydınlatıcının etkisi olamaz. Güncel bir cilt bakımı rutini postu ne güzel olur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk firsatta yapacagim söz :) En sevdigim postlar zaten cilt bakim rutinleri ;)

      Sil
  10. Bayıldımmm! Yüzün ışıl ışıll renkler çok güzel özellikle rujunun rengini çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...