12 Kasım 2014 Çarşamba

FOTD - Mac "Swiss Chocolate"


Gözler...
Urban Decay far bazi 
Mac "Ricepaper" kas altina ve göz pinarina
Mac "Swiss Chocolate" fari göz kapaklarina
Mac "Wedge" gölgelendirmek icin crease bölgesine
P2 kahverengi göz kalemi 
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Benefit Porefessional baz
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina 
Vichy Dermablend "Opal" lekelerin üstüne kapatici gibi
Bareminerals Bronzer "Skinny Dip" allik gibi
Vichy Dermablend Pudra
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" Highlighter olarak


Dudaklar...
Kiko 704 Smart Lip Pencil


Son post´daki makyajimi yaptiktan sonra aslinda Kiko´nun dudak kaleminin "Swiss Chocolate" rengiyle cok daha uyumlu oldugunu düsünmüstüm, ama makyajimi yeniden yapmak icin vaktim yoktu. 
Bugün yaptim ve cidden gercekte fotograflardan daha hos/dogal duruyor bence, makyajimda tek degistirdigim far renkleri oldu, birde dudak kalemini yogun sürdüm.
Göz cevremin etrafindaki lekeler bu fotograflarda dahada belli olmus, az kapatici kullandim diyemiyecegim, sanirim daha cok ay in malum zamanlarinda ;) daha koyulastiklari icin böyle belirgin olmuslar, birde zaten lazer yaptiracagim diye kac haftadir normalde kullandigim Caudalie nin "Vinoperfect" serumunu kullanmiyorum, onunda cok faydasi oluyordu.
Lazer yaptirdiktan sonra en az bir hafta evde durmam gerektigi icin kis tatil ine ayarladim, randevumu doktorumdan simdiden aldim, yoksa randevulari doluyor maalesef. 
Son zamanlarda bir cok kadinin bu tür problemleri oluyormus, zaten bu yüzdende markalar artik bir ton ürün, serum vs cikartiyorlar.
Genelde lekeler 30 yasina yakinken cikiyorlar, yaslilik lekesi diyor almanlar, pigment lekesi ve doktora gitmekten baska care yok maalesef, satin alinabilen ürünler sadece lekelerin rengini acmakta faydalilar.

Ayni dertden muzdarip olanlarin yorumlarini bekliyorum ;)




16 yorum:

  1. O lekeler hepimizin sorunu maalesef canım ama seninkine çok belirgin değiller. Bu arada çok güzel olmuş makyajın tam benim sevdiğim tonlarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol, biraz icimi rahatlattin, insan kendi kendini daha cok elestiriyor bazen ;)

      Sil
  2. canım benim dünkü postta da çok beğenmiştim makyajını ama gerçekten bu farla ayrı bir güzel olmuş :) acaba dupe gösterebileceğin markalar var mı bu renge yakın olarak çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu renk cok garip, böyle kiremit rengi gibi hic daha önce bende görmedim baska maalesef. Googleden baktim dupe´lara ama covergirl ve make up geek markalardan varmis, onlarda türkiyede ve almanyada satilmiyor maalesef :/

      Sil
    2. Tuh ya mac artik bir is sahibi oldugumda :) ogrenciye gore cok cok fazla cunku.tesekkurler bebegim arastirmissin birde:)

      Sil
  3. ben rimel kalem ruj üçlüsünden şaşmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hizli makyaj yapmam gerektiginde genelde en cok cildime kapatici +rimel kullanmaya dikkat ediyorum bende :)

      Sil
  4. Merhaba. Blog sayfamı başka bir adrese taşıdım sizin yazdıklarınız bana geliyor ama benim yazdıklarım size ulaşmıyormuş ben de kendi çapımda etkinlik düzenliyorum:) Adres, kalemderi.blogspot.com aslında takipte görünüyorsunuz ama neden öyle oldu bilmiyorum. Buradan takibe alırsanız çok mutlu olurum. Etkinliğe katılıp bloğunuzu da tanıtırsanız daha çok sevinirim:) Sanırım tüm takipçilere bu şekilde haber vermem lazım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Wow, i love your lipstick, it looks great

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...