25 Kasım 2014 Salı

FOTD- Kiko Precision Lip Pencil "310 Coral Pink"



Gecenleri aldigim ilk kiko dudak kaleminden memnun kaldigim icin bir baska renk daha almak istedim, bu sefer precision serisinden bir tane sectim. 
Coral Pink rengi ama benim dudaklarimda ne koral nede pembe duruyor, daha cok kirmizimsi-hafif bordomsu bir renk. Kuzenimle beraber Kikoda rujlari ve kalemleri denedik ve onun dudaklari daha pigmentli oldugu icin ayni ürün ikimizdede cok farkli duruyordu(ten renklerimiz nerdeyse ayni).
Kalem kremsi oldugu icin tüm dudaga sürülsede kurutmuyor, ama iyi gözükmesi icinde mutlaka dudak peelingi yapmak gerekiyor sürmeden önce. 
Ruj sürülmese bile dogal tonlarda bir dudak kalemiyle dudaklar kontürlenince cok daha güzel duruyorlar bence, mutlaka bir kac renk daha alacagim, baska markalarada bakmak istemiyorum.


Sizin favori dudak kaleminiz hangisi?


4 yorum:

  1. Ah şu kiko Türkiye'ye bir gelse

    YanıtlaSil
  2. bende herkes gibi rengine bayildim tabi ki. bi kere sana cok yakismis ve acaip dogal hos bir rengi var canim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...