11 Kasım 2014 Salı

FOTD - Kiko 704 Smart Lip Pencil


Gözler...

Urban Decay far bazi 
Mac "Ricepaper" kas altina ve göz pinarina
Mac "Brule" ve "Smut" göz kapaklarina
Mac "Cork" gölgelendirmek icin crease bölgesine
P2 kahverengi göz kalemi 
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...

Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...

Benefit Porefessional baz
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina 
Vichy Dermablend "Opal" lekelerin üstüne kapatici gibi
Bareminerals Bronzer "Skinny Dip" allik gibi
Vichy Dermablend Pudra
Avene termal suyu pudrali görüntüyü almak icin (fotografta yok)


Dudaklar...

Kiko 704 Smart Lip Pencil


Kiko´dan ilk kez dudak kalemi aldim ve oldukca yumsak, ruj gibi, altina lipbalm bile sürmedim, sonradan ama cok mat durmasin diye gün boyu tazelemek icin sürdüm. Renge bayildim, birdahakine göz makyajimda Mac in "Swiss Chocolate" farini kullanacagim, onla dahada uyumlu olur bence.
Bu arada Bareminerals´in Bronzerini cok sevdim, elim sürekli ona gidiyor :)


14 yorum:

  1. sana boyle soft makyajlar inanilmaz yakisiyor. yine cok begendim :) kikoya italya'da rastlamistim ilk ve iki tane far almistim. ama ne yazik ki turkiye'de henuz yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol, cok sevindim yorumuna :D Kiko bencede türkiyede satilmali, cok ilgi bulur kesin :D

      Sil
  2. Birgün bu makyajindan yapacağım gerçekten:)) cok hos ve guzel doğal duruyor

    YanıtlaSil
  3. Dudaklarindaki renk tonu sana cok yakismis, acmis vallahi. Sade güzel bir günlük makyaj olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim sekerimmmm :)

      Sil
  4. canım makyajların o kadar çok hoşuma gidiyor ki tam benim tarzım :) dudak kalemi o kadar doğal ve canlı duruyor ki bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy civciv gelmissss, bir ara bloguna bakmistim ama yazmiyordun, döndün demek sevindim :D cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  5. Çok doğal bir makyaj olmuş. Dudak kaleminin rengine bayıldım. Keske kiko buralarda da satılsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol, Kiko kesinlikle türkiyede eksik, hem bence cokda satis yaparlar umarim akilli olup acarlar magazalarini :)

      Sil
  6. Dudak kaleminin rengi çok tatlıymış.

    YanıtlaSil
  7. Dudak kalemine ben de bayıldım :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...