29 Kasım 2014 Cumartesi

FOTD - Browny Nude

  



Gözler...
Manhattan Eyeshadow Cream "Chocolate Kiss" göz kapaklarina ve ince bir cizgi göz altlarina
Mac "Brule" kas altina
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium Deep"
Mac Omega bosluklari doldurmak icin


Cilt...
Catrice Camouflage kapatici kremi "ivory" gereken yerlere
Maybelline Fit Me kapatici "15" göz altlarina ücgen seklinde
P2 "Touch of Amber" allik 
Mac "Harmony" Kontur icin
Vichy Dermablend Pudra  tüm cilde


Dudaklar...
Manhattan  "59G" nude dudak kalemi
Alverde "Primrose" ruj


Yeni aldigim ürünleri hemen denemek istedim :)
Primrose ruj aslinda bir tik daha koyu, fotograflarda belli olmamis.
Fondötene hic gerek kalmadi, iki kapaticida isini cok güzel yapti. 
Manhattan far kremine bayildim! Ister hafif, ister kat kat sürülebiliyor güzel rengini ve isiltisini daha cok belli etmek icin :)
Maybelline Fit Me kapatici özellikle beni cok sasirtti, buna benzer Nars Radiant Creamy kapaticisinida merak etmeye basladim simdi.
Eski omega ve brule refiller´im daha bitmedigi icin onlari kullaniyorum, 
paletin icinden cikartmadim cünki gecenleri fotograflamak icin cikartirken kiriyordum nerdeyse, ok isaretiyle belli ettim.
Touch of Amber alligini kullanirken zorlaniyorum, ilk önce fircayla ürünü alip sonra elimin tersine biraz sürüp sonra yanaklarima sürüyorum, yoksa cok fazla oluyor. 
Ve sürdükten sonrada tekrar temiz bir fircayla üstünden geciyorum, yinede sanki leke leke duruyor bende :( 
Oysaki rengi cok sevdim, umarim zamanla kullanimina alisirim.


7 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...