1 Kasım 2014 Cumartesi

Ekim Favoriler!


Wella Luxe Oil Sac Yagi
Senelerdir kullandigim Kerastase Oleo-Relax Fluid´in pabucunu dama atan ürün, beni cidden cok sasirtti. Kerastase sacimi yumsak ve hafif dalgali yapiyor tamam, ama bu yagi kullanip kendi halinde kurumasina biraktigimda saclarim cok güzel dalgali/lüle lüle oldu ve tüm gün boyuncada bu seklini koruyor-ve saclar yinede yumsak dokundugun zaman. Cok begendim!

Alterna 48 Hour Bamboo Volume Sprey
Bu üründe bir mucize gibi, benim hafif dalgali olan dogal saclarima hala nemliyken sIktIgimda kalici olarak cok güzel hacim ve lüle lüle görüntü veriyor. Wellanin sac yagiyla beraber cok güzel ikililer, sac yagi yumsaklik ve bakim yapiyor, buda cok kabarik saclar veriyor :) Bundan bir deneme boyu daha var evde, bittiginde orjinal siseyi alacagim insallah.

Floradix Demir Haplari
Bu ay asiri bir yorgunluk ve uyku problemi cektim, ayrica sabah göz altlarima kapaticiyi bolca sürsemde, öglen aynaya baktigimda gözlerimin alti koyu kahve yorgun ve bitkin gözüküyordu yinede. 
Kan tahlilimde zaten demir eksikligim oldugu cikmisti, bende tekrar bu haplari almaya karar verdim, sabah ve aksam ac karnina bir tane aliyorum. Göz alti morluklara demir eksikliginden olabiliyor, en az iki ay kullanilmasi gerek tamamen bir degisiklik görmek icin, ben genelde 3-3,5 ay kullanip ara veriyorum, doktorunuzda kaniniza baktirin mutlaka :)

Balea Kakao Vücud Butter
dm marketin kendi markasindan olan cok güzel cikolata kokan koyu bir krem. Özellikle bacaklarim ve kollarim icin kullanmayi cok seviyorum, soguk havalarda kuruluktan dolayi olan kasintiyada birebir, senelerdir defalarca aldigim ve vücudum icin tek sevdigim ürün diyebilirim.

Yves Rocher Sebo Killi Maske
Kücük deneme boyunu 1,50 Euroya satin almistim son YR siparisimde, genel olarak killi maskeleri cok severim zaten. 
Ilk sürdügümde nekadar yumsak bir maske, galiba bu hic kurumaz yüzümde demistim, ama tamamen kuruyor bes dakika icinde. Bunu dus dan önce uyguluyorum, bu sekilde cikartmak problem olmuyor.
Ben cok sevdim bu ürünü, orjinal boyunu alabilirim belki. Tek eksi yani bence hafif kavun kokmasi (sevmedigim icin) ama baskalar icin bu arti olabilir tabii :) 

Balea Soft&Clear Sivilce Folyolari
Kücük yuvarlak seffaf folyolar var icinde ve sivilcenin tam üstüne yapistirip gece boyunca birakiyorsun, ertesi gün sisligi/kirmiziligi gecmis oluyor.  Cok, cok etkili bir ürün! Buda defalarca aldigim ürünlerden. Salisik asit oldugu icin belki cildimde leke yapiyordur diye kullanmamistim son zamanlar, ama kis´in lekelerime karsi yine lazer yaptiracagim icin ve sivilcelere karsi daha etkili bir ürün bulamadigim icin bunlari tekrar kullanmaya basladim. Paketi iki Euroya satiliyor, cok tavsiye ederim.

Schaebens Aloe Vera + Avocado + Urea Nem Maskesi
Normalde bir tek Avene´in nem maskesini kullaniyordum, ama bir kac ay önce indirimde bunu görünce Aloe Verali ürünlerinde cilde cok iyi geldigini okumustum denemek icin almistim. Sürdügüm zaman hafif yanma hissi veriyor, ama saniyeler icinde geciyor. Cok güzel nemlendiriyor, ben arada sirada degisiklik olsun diye kullanmak icin, özellikle bu soguk havalarda, düzenli olarak evde bulunduruyorum artik.

bareMinerals Ready Bronzer "The Skinny Dip"
Bendeki 3 g lik deneme boyu. Cok sevdim bu ürünü, bu ay genelde dogal makyaj yaptigim icinde cok kullandim. Rengi acik tenimde cok güzel duruyor. Bitince orjinal boyunuda almak istiyorum mutlaka. Kontür yapmak icin uygun degil bende, rengi biraz daha bronz-altimsi gibi, ama cilde renk katmak icin süper :)

Avene Couvrance Fluid "Porcelain"
Bu hafta yeniden aldigim hafif bir fondöten. Krem sürer gibi sürüyorum sabahlari yüzüme. Aslinda bunu bir süre almayip sadece Clinique´in fondötenini kullanacaktim, ama buna okadar alistimki, henüz eski tüp bitmeden yenisini aldim. Ayrica cok uzun dayaniyor, cidden bitmek bilmiyor. Turuncu bir rengi var, yüze sürüldügünde cok dogal duruyor, cok hafif kapaticiligida var, ama sadece cildi problemsiz olanlara tavsiye ederim. Ilk önce bunu sürüyorum ve sonra lekelerimi Vichy Dermablend´le kapatici gibi kapatiyorum.

Benefit Coralista Allik
Bu alligida cok ve düzenli olarak kullaniyorum ve cok uzun ömürlü. Bu ay kiz kardesimin dogumgününe bir paket hediye hazirladim ve makyajda olsun istedim paketde ve hediye olarak benim favorilerimden en güzel ürün hangisi olur diye düsünürken Benefit Coralistada karar kildim. Müthis güzel kokuyor, rengi sahane, acik ve koyu tenliler icinde ideal, cok cok tavsiye ettigim bir allik! :)

Benefit They´re Real Rimel
Tekrar orjinal boyunu aldim, böylelikle iki kere orjinal boyunu almis oldum, dört kerede kücük boyunu kullanip bitirmisligim var, sanirim en uzun kullandigim rimellerden. Sürerken fircasi kalin oldugu icin dikkatli olmam gerekiyor, ama artik alistim sanirim. Gün boyunca hacim kaybetmiyor, kirpikleri cok uzatiyor, simsiyah rengi var, orjinal boyu en az 6 ay dayaniyor bende, cidden cok begendigim bir ürün. 
Yeni Benefit Eyelineri merak edenler icin : Rimeli set halinde almistim yeni push-up-liner le beraber ve maalesef onu hic begenmedim, görünüs olarak iyi, el alistiktan sonrada bence degisikde olsa kolay sürülebilir, ama asil is cikartmaya gelince basliyor: sürdükten sonra cikartmak icin cok ugrastim!
Dayanikli yapalim derken cok abartmislar resmen gözümü kazidim, Bioderma H2O, yanindaki Benefitin göz makyaj temizleyicisi, en son Zeytinyagi, kac tane pamuk ve iyice ova ova ancak cikarttim eyelineri. Gözlerim kipkirmizi olmustu ve göz altlarimdaki kirisikliklarda iyice bellirlesir her seferinde böyle ugrasirsam diye eyeliner´i baskasina verdim. Rimeli ama kesinlikle tavsiye ederim!

Benefit Gimme Brow Kas Jeli
Acik ve koyu rengini almistim ve bende en dogal duran koyu renk, ama sürerken sadece 1-2 kez gecmeli ve abartmamak lazim, yoksa cok koyu olur. Artik ayarini yapabiliyorum ve cok dogal duruyor, hemde cok pratik. Hem kaslari taramak/düzeltmek hemde renk vermek saniyelerimi aliyor sabahlari, en sevdigim günlük favorilerimden oldu bu üründe. Elimdeki ürünlerime bakiyorumda Benefit kesinlikle en sevdigim markalardan :)

Maybelline Moisture Lipliner "66 Rose"  + Blistex Liptone
Bu ay genelde cok dogal makyaj yaptim ve en cok kullandigim dudak kombinasyonu bu oldu, Maybelline´in bu dudak kalemini Woolworthda 50 Cent´e almistim ve sadece kalem rujlar nasil diye merak ettigimden bu fiyata bir denerim diye, ama en cok sevdigim ürünlerden oldu! Maalesef hicbiryerde satilmiyor artik. Bittiginde insallah bu tür rengi bulabilirim, cünki tam tenime göre cok dogal bir renk ve güzel nemlendiriyor ve kalici. Üstüne gün boyunca rengi tazelemek icin dogal renkte olan Blistex dudak nemlendiricisini kullaniyorum, oda senelerdir favorilerimden.

Bu ürünler hakkinda siz ne düsünüyorsunuz? 
Siz bana hangi favori ürününüzü tavsiye edersiniz?



24 yorum:

  1. BlıStex hakkında yorumlarım benımde olumlu açıkcası biri bıterken diğerrini hemen aldım almayada devam edecoğumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde senelerdir tekrar aldigim bir ürün :)

      Sil
  2. O sivilce folyolarından alıyorum! İlk fırsatta.

    YanıtlaSil
  3. Canim ugrastirici olsa da kil maskesini dustan sonra yapmani oneririm. Dus esnasinda sicsgin etkisi ile iyice acildigi icin gozenekler hemem sonra yapilan maske cok daha derin temizlik yapiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklisin, ozaman evdeyken ugrasmaya vaktim olur, öyle yapayim :)

      Sil
  4. Cok güzel bir yazi olmus vivam ellerine saglik. Favorilerinden gözüme kestirdiklerim oldu, göz atilacak! :)

    YanıtlaSil
  5. ilk iki ürün tam benlikmiş yahuu :) tam aradığım ürünler. gerçi bu aralar lorealin yağındn oldukça memnunum ama senin ürünleride aklımın bir köşesine yazdım :)) bu arada demir eksikliğin için muhakkak kan tahlili yaptır derim. bazen b12de eksik çıkıyor ve o da yorgunluk sebebi. bu durumu uzun bir süre çektiğim için gayet iyi biliyorum. üstelik benim depo demirlerim bile sıfırlanmıştı nerdeyse :( o kadar demir ilacı kullandım hiçbiri solgar kadar iyi değil. aklında bulunsun canım solgar'ın emilimi yüksekmiş. birde bol çavdar ekmeği, yumurta yemeli. çokkkk geçmiş olmuş. iyi bak kendine. öpüorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde kanimda cok az cikmisti canim, galiba iki üc ay oluyor baktirali, ama b12 bilmiyorum ilk doktora gidince soracagim. Yumurta cok severim ozaman yiyeyim bol bol :) Solgar markasinin balik yaginida cok almak istemistim ama almanyada bulamamistim, sanirim burda satilmiyor marka maalesef :(

      Sil
  6. bareMinerals benim tek kullanabildiğim markadır çok sağlıklı ve güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle bende cok begeniyorum, gerci sadece fondöten ve bronzerini denemis oldum ama ikiside güzeldi, sadece fondöten maalesef kücük sivilceler yapiyor bende ondan almadim orjinal boyunu, testeri cok güzeldi oysaki.

      Sil
  7. Benefit ürünlerinde aynı fikirdeyiz canım.:) Balea sivilce bantlarından hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz mutlaka sendede ise yaradimi diye ;)

      Sil
  8. Bunların fiyatlarını da yazarsan aslında bizlerde karşılaştırabiliriz burasıyla. Tabii istersen, öneri benimki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim fiyatlar aldigin yere göre ve indirimlere vs göre coook degisiyor, ondan yazmiyorum, ama tabii yardimci olmak isterim :)

      Wella Luxe Oil Sac Yagi - normal fiyati ~30 Euro, ben parfumdreams indirimde ~11-12 Euroya almistim galiba.
      Alterna 48 Hour Bamboo Volume Sprey - tester boyu hediyeydi douglasdan, orjinal boyu normal fiyati ~30 Euro.
      Floradix Demir Haplari - Rossmanndan 7,95 Euroya aldim.
      Balea Kakao Vücud Butter - dm marketinde 2,45 Euro.
      Yves Rocher Sebo Killi Maske- deneme boyu siparisimle beraber ismarlamistim 1,50 Euro.
      Schaebens Aloe Vera + Avocado + Urea Nem Maskesi - indirimde almistim galiba 0,49 Euroya? Normal fiyatida uygun, galiba 0,79 Euro.
      Balea Soft&Clear Sivilce Folyolari- dm marketinde 1,95 Euro.
      bareMinerals Ready Bronzer "The Skinny Dip"- tester boyu douglasdan hediye gelmisti, orjinal fiyati 29,- Euro.
      Avene Couvrance Fluid "Porcelain"- online eczaneden ~13 Euroya aldim, orjinal fiyati eczanede ~20 Euro.
      Benefit Coralista Allik- fiyati douglasda 33,99 Euro, ben seneler önce indirimde almistim, hatta bu alligi ozamanlar asos.com dan ismarlamistim.
      Benefit They´re Real Rimel - paket seklinde push-up-liner´in tester boyuyla 24,99 Euroydu douglasda. Eger douglasdan en az 30 Euroyluk alisveris yaparsan daima 5 Euro indirimde yapiyorlar, yada secebilirsin 10% indirimlerde oluyor. Indirim code lari icin baktigim site frau-shopping.de, hediye testerlerin code larinida ordan bakiyorum.
      Yada magi-mania.de diye bir blogger var, onunda "Beauty deals & codes" bölümünde indirimler, aksiyonlar vs yaziyor genelde.
      Benefit Gimme Brow Kas Jeli - douglas da fiyati 24,99 Euro. Eger almanyada alma sansin olursa parfuemerie-pieper de zaman zaman 20% indirim oluyor, benefit ürünlerini ordan almani tavsiye ederim.
      Maybelline Moisture Lipliner "66 Rose" -Walmart´da 0,50 Euroya almistim.
      Blistex Liptone- bunun fiyatini hic hatirlamiyorum, ama sanirim 2-3 Eurodan fazla degildir zaten.

      Umarim biraz yardimci olmusumdur :) Genelde birsey almak istedigim zaman hemen almam, nerde fiyati daha uygun veya set halinde veya yaninda tester boyu baska ürünlerle alabilirim diye bakarim.
      En pahalisi douglas, ama ordanda alisveris yapmayi seviyorum, cünki cok cabuk geliyor siparis, genelde 1 gün sürüyor sadece ve herhangi bir problemde (benim küflü mac göz kalemim gibi) hemen parani iade ediyorlar, müsteri hizmetleri telefonda cok iyi davraniyorlar.
      Douglasdan sonra parfuemerie-pieper.de severim, yada parfüm almak icin veya bazen makyaj malzemesi (en son Clinique kalemim) parfumdreams.de, onlarda güzel indirim yapiyorlar ve cok cabuk siparis geliyor.

      Ingiltereden hqhair, beautybay ve lookfantastic´lede iyi tecrübelerim oldu :) Sephora almanyada yok, fransadan kargo parasi 13,90 Euro, naked2 paletini almak icin siparis vermistim zamaninda ve maalesef farin bir tanesi biraz dökülmüstü, parami iade ettiler ama hic problem yasamadim, gerci tabii ozaman ingilizce/fransizca mail vs yazmak gerekiyor, böyle aksiliklerde olabiliyor, bu yüzden mümkün oldukca kirilacak dökülecek birseyler ismarlamamaya calisiyorum yurtdisindan.


      Sil
    2. Canımıniçi

      ben sadece Türkiyedeki fiyatlarıyla bir kıyaslayım demiştim. Çok açıklayıcı olmuş. Ayrıca şu sivilce folyosu fikrine bayıldım!!!

      Sil
    3. Türkiyede galiba thebalm disinda hersey daha pahili, thebalmda burda pahali ;) sivilce folyolar cidden cok iyi, burdada bir tek baleanin var, diger markalar niye yapmiyor bilmiyorum, gayet cokda satiliyor :)

      Sil
  9. Wella saç yağı ile Alterra spreyi çok merak ettim. Alterra için Rossmann'a bir uğramalı, umarım burda vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sac yagin ismi benziyor Alterra ya, burda kuaförde satilan bir marka Alter n a :) ismini ilk duydugumda benimde hemen aklima Rossmann gelmisti ;)

      Sil
  10. Sonunda şu Benefit They r real maskarayı alacağım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim noel zamani hediye paketleri cikar yine benefitden, nerdeyse hepsinde rimelin deneme boyu oluyordu, ilk önce öyle alip denemeni tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...