9 Kasım 2014 Pazar

Bitenler & Gidenler!


John Frieda Brilliant Brunette Hydration Conditioner
Sürekli kullandigim favori sac kremim, tekrar aldim yine.

Kiko Kahverengi Oje 324
Dolu bir sekilde cöpe gidiyor, hayatimda rasladigim en kötü ojelerden, ne sürülüyor dogrudürüst, ne kuruyor, defalarca denememe ragmen olmadi bir türlü. 
Kiko nun Quick Dry ojeleri favori ojelerim ama bu standart ojeleri ne zaman denesem -sansizligimdan- en kötü kaliteli renkleri secmisim sanirim. 

Yves Rocher Ahududu ve Cacao El Kremi
Cöpe giden bir ürün daha. YR siparisimde hediye gelmisti, maalesef cok kötü kokuyor. Ahududu ve cikolata karisimi kokusu ancak bukadar berbat olabilirdi. 
Normalde begenmedigim kremleri vücuduma yada ayaklarima sürüp bitiririm, ama bu kremde onu bile yapamadim. 
Esim fazla secici olmadigi icin ona verdim istersen kullan diye, o bile nekadar berbat bir koku at gitsin diye geri verdi :)

Kerastase Oleo-Relax Fluid Sac Yagi
Senelerdir kullandigim sac yagi, düzenli favorilerimden. En son aldigim Wella´nin Luxe Oil sac yagi sacimi daha güzel sekillendirdigi icin simdilik bunu tekrar almiyacagim. Ilerde yine alabilirim.

Essie Good To Go Kurutucu Oje
Tirnaklara verdigi parlakligi ve ojeyi cabuk kurutmasi hosuma gittigi icin düzenli aldigim ürünlerden. Marketde maalesef kalmadigi icin tekrar alamadim, oje kurutucuna mutlaka ihtiyacim oldugu icin bu sefer yine cok övülen Sally Hansen´in ürününü aldim. Gördügünüz gibi tam bitmis degil bu oje, ama okadar katilastiki artik sürülmüyor maalesef, bu yüzden buda cöpe gidiyor.

Avene Couvrance Fluid Fondöten "porcelain"
Cok severek ve begenerek kullandigim hafif renklendirici krem gibi bir fondöten. Olmazsa olmaz ürünlerimden. Bunuda tekrar yeniden aldim.


Estee Lauder Revitalizing Anti-Age Kremi
Yapisi cok güzel yogun bir krem, sürülüsü ve kokusu hosuma gitti. Sadece bir kac gün kullandiktan sonra yüzümde siyah noktalar, kücük sivilcelenmeler oldu, bu yüzden bitiremeden biraktim, geri kalanini vücuduma sürdüm bitirdim.

Shiseido Benefiance Cilt Kremi
Bunu ve yine ayni seriden göz kremindende iki deneme boyu bitirdim. Kokusu, yapisi ve sürüsü güzeldi, ilk önce gayet begendim ürünleri. Hatta göz kremi öyle aman aman bir etki yapmadi, ama bir zararida olmadi, iyi nemlendirdi. Ama bunuda kullanirken cildimde kücük "kapali" noktalar oldu, hani sanki kücücük yag birikmis gibi olurda ama sIkamazsin onlardan. Bu kremi komple kullandim ve begenmedim maalesef.

Kiehls Anti Wrinkles Göz Kremi, Clearly Corrective Serum, 50+ Faktör Güneskremi
Kiehls den henüz hic ürün kullanmadigim icin Counterlerine gidip saticiya danistim, cildimi anlattim ve ürün önermesini istedim. Avocadolu göz kremin kokusu cok kötüydü, kadin kendi normal kokusu, Kiehls markasi ürünlerine koku katmiyor dedi. 
Bana Lekelerime karsi Serumu tavsiye etti, kendininde kullandigini söyledi. Nezamandir lekelerinin oldugunu sordum, kendisinin daha önce güzellik merkezinde calistigini ögrendim ve dört yildir lekeleri varmis, iki senedirde Kiehlsde calisiyormus. 
Acikcasi kadin bana Serumu tavsiye ediyor, ama kendi cildindeki lekelerede bir faydasi olmamiski? 
Ayrica serumun kokusunu hic begenmedim, ilac gibi kokuyor. 
Göz cevremde lekelerim olustu yine, ise yaramayan ve kokusunu begenmedigim bir seruma 46 Euro ödeyecegime 70,- Euro cilt doktoruma verip lazer yaptirmam daha mantikli geldi acikcasi. 
Göz kreminin etkisini begendim, gercekten kirisikliklari hafifletti, ama sürdükten sonra gözlerimde yaniyor/acisiyor maalesef. 
Günes kreminide kullandim ve ne iyi ne kötü birsey diyemem, aralarindan yine en iyi ürün oydu, kokusuda hic yoktu zaten. 
Sonuc olarak Kiehls e icim IsInamadi.

Galénic Fluide Nectalys SPF 15
Fransa pharmacie siparisimin icindeydi tester ve cok begendim! Yapisi yogun ama yine sulu gibi, cok hafif seftali/mandalin kokusu var, zaten icerigiyde öyleymis, cok begendim bu kremi. Cildimde gayet yumsak ve parlak duruyordu kullandigimda ve cok az ml lik ürün yetiyor cilde. Pahali oldugu icin indirim zamanini bekleyip almayi düsünüyorum.




P2 Cabuk Kirilan Tirnaklara Karsi Törpü ve P2 Gül Agaci Cubuklari 
Dm marketin kendi markasindan olan bu ürünleri düzenli olarak aliyorum, tavsiye ederim.


Babylips Nemlendirici
Verdigi rengi seviyordum, özellikle kirmizi ruj sürdükten sonra rengi tazelemek icin yanimda tasiyordum bu ürünü. Maalesef nemlendirmesi hic iyi degil, tek basina kullandiginda sürdükce dudaklar kuruyor hatta. Bir senedir kullandigim icin sIkIldim üründen ve bloglardan ögrendigim Dudak Peelingi yaptim kendisinden. Bu ürünü ezdim+Tuz+Bal kattim. Sekerde katabilirsiniz, pek kullanmadigim icin evde yoktu. Cokda tatli bir rengi oldu, Lush ürünlerini hatirlatti, kokusuda sakiz gibi zaten.

Soap and Glory Pulp Friction Body Peeling
Vücud Peelinglerini hic bir zaman iyi bulmamisimdir, pek bir islevleri yokmus gibi gelirdi bana. Bu ürün Douglasdan hediye gelmisti ve simdiye kadar denedigim vücud peelinlerin aksine ilk kez begendim. Keseye döküp keselendigimde dahada etkili oldugunu hissettim. Bacaklarimi fazla kuruttu maalesef, cok kasinmaya basladiklarinda bacaklarimda kullanmayi biraktim, ama kollarimi ve koltuk altlarimda kullanmayi sevdim. Yinede bu ürüne 19 Euro verecek kadar islevi bulmuyorum.


Bu ürünlerden sizde hic denedinizmi?


19 yorum:

  1. İyi ki, yurtdışındayken KIKO oje almamışım. Renklerini çok beğenmiş, elime doldurmuştum onlarca renkten. Bırakmakla iyi bir tercih yapmışım.
    Bir sürü ürün bitirmişsin, tebrikler canım :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Quick Dry olanlar cok iyi, beni favori ojelerim. Ama Kikonun diger normal ojelerinden hangisini aldiysam iyi cikmadi maalesef :)

      Sil
  2. Düşününce ahududu kakao birlikteliğinin hoş bir koku vermesi lazım.
    Bozulmuş falan olabilir mi?

    Bu ürüne rastlamadım hiç.Belki Türkiye'de yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende iyi kokar diye düsünmüstüm, bozulmus gibi kokmuyor, kivamida iyiydi ama iste cok tuhaf bir kokusu vardi :)

      Sil
  3. Yine ne cok ürün bitirmissin! Kiko'nun QuickDry ojelerine bayiliyorum ben de, cok sabirsiz bir insan olarak tam aradigim seymis meger :D

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel sıklıkla ürün bitiyorsun. Maşallah vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde uzun dayaniyorlar, özellikle makyaj (iyiki?) bitmek bilmiyor :) sagol tatlim :)

      Sil
  5. Kahverengi ile cok barısık biri degılımdır aslında ama ayy cok guzel ojeymiş dedim okumadan önce :) neyse ben yine uzak kalayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi oje sürdügümde esimde cok begeniyor, ama iste bunun kalitesi hic iyi degildi ;)

      Sil
  6. Baby lipslerden dudak peelingi yapma fikri güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir cok kisi memnun kalmamis dudaklarimi kurutuyor diye yaziyorlar, bu sekilde en azindan bir ise kullanilmis olurlar :)

      Sil
  7. John Frieda denedim cnm jf ürünlerinin düzlestirici serumu haric her ürününü çok begenirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende düzenli olarak aliyorum,bir kac kez baska ürünlerinide denedim ama genelde Brilliant Brunette serisi tam bana göre :)

      Sil
  8. John Friedanın saç kremleri beğenmeyen tek benim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brilliant Brunette Hydration serisindekinide denedinmi? Yani saclarin kahverengiyse tabii :)

      Sil
    2. yok sarışınlar için olanı var bende

      Sil
    3. Bende saclarimin rengi acilsin diye bir ara kullanmistim blonde serisini ve dedigin gibi bende begenmemistim, saclarim BB serisindeki gibi yumsak olmuyordu maalesef :)

      Sil
  9. Yves el kremleri tuhaf kokuyor, The Body Shop'un el kremlerini daha cok seviyorum ben :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...