28 Kasım 2014 Cuma

Alisveris! :)



P2 Glow Touch Allik - 050 Touch of Amber 
Mac´in Sheertone Blushlarina alismisim, bunu ilk sürdügümde tekrar temiz bir pudra fircasiyla üstünden gecmem gerekti, cok pigmentli! Cok güzel bir renk, isiltili, tam sonbahar rengi bence. Okulda calisirken bir kiz ögrencimin alligini cok begenmistim ve ne kullandigini sormustum, ozamanlar bana P2 alligi kullandigini söylemisti, ama P2 sürekli ürünlerini degistirdigi icin onun kullandigi kalmamisti magazalarda. Ama P2 nin alliklarin güzel oldugu öylece aklimda kalmis, yumsacik ve bir cok renklerde var. Fiyat olarakda 2,75 Euro.

Alverde Color+Care Ruj - 52 Primrose
Kim hatirlamiyorum, ama bir alman blogger bu rengi en sevdigi gündelik ruju olarak yazmisti ve bende genelde benim ten rengime ve sac rengime vs benzeyen bloggerlerin tavsiyelerini dinledigim icin bunu almaya karar verdim. Coooook sevdim, cok hos bir kahverengiye kacan dudak rengi. Ilk alverde rujum oldu ve dogal marka oldugu halde kokusuda gayet hafif ve güzel. Fiyati 3,45 Euro.


essence dudak kalemi -12 wish me a rose
Cok, cok, cok güzel bir pembe! Benim ten rengim NC15-20 arasi ve bana cok yakisti, dogal ama yine belirgin bir pembe gibi. Kalem okadar kremsiki, tüm dudaklarimi dolduruyorum dudak kalemiyle. Fiyati sadece 0,95 Euro, mutlaka deneyin!


Manhattan X-Treme Lipliner- 59G
Alman youtube´cularin bir cogu bu ürünü tavsiye ediyorlar, cok dogal bir nude rengi olarak. Magazada gözüme cok kahverengi geldi, ama okadar insan begeniyorsa vardir bir hikmeti diye yinede aldim. Maalesef dudak kalemlerin testerleri olmuyor. Evde denedigimde sasirdim; cidden tamamen dudak rengim!
Tam böyle bir renk ariyordum, ruj sürmek istemedigim ama yinede dudaklarimi kontürlemek istedigim zamanlar icin. Fiyati 1,85 Euro.


Manhattan Eyemazing Eyeshadow Cream - 95T Chocolate Kiss
Krem farlarla hic aram iyi degildir, maybelline´in herkesin begendigi yuvarlak krem farlarindan on and on bronze ve taupe renklerini alip hic begenmemistim zamaninda, bu yüzden simdiye kadar uzak dururdum. Ama bu renk okadar hosuma gittiki, fiyatda uygun olunca deneyeyim, olmazsa farlarin altina baz olarak kullanirim dedim. Cok cok güzel bir renk, aplikatörle sürüyorum ve parmagimla dagitiyorum. Fiyati 3,35 Euro, diger renklerinede mutlaka bakacagim. Drugstore´da en sevdigim marka kesinlikle Manhattan!

Maybelline Fit Me Concealer- 15
Bu ürünü sayisiz videolarda ve bloglarda gördüm ama bu zamana kadar hic merak etmemistim, gözlerimin altindaki kirisikliklara dolacagindan korkuyordum. Ne kadar yanlis düsünmüsüm! 
Cok güzel duruyor göz altlarinda, bir tane FOTD yaptim bile ilerki postlarda ürünleri yüzümde gösterecegim.

Catrice Camouflage Cream- 010 Ivory
Cildimde cikan bir sivilcenin üstüne bu hafta pes pese üc kere saatler boyunca Baleanin sivilcelere karsi folyosunu kullandim. 
Maalesef sonuc olarakda yapistirdigim bölge resmen yuvarlak yanik izi gibi oldu,kipkirmizi ve kupkuru! 
Yara yeri okadar belliydiki, sabah kat kat makyaj yaptigim halde öglen aynaya baktigimda sok oldum ve yanindan gectigim ilk dm magazasina girdim. 
Orda ürünlere bakarken Catrice Camouflage kapaticisinin youtube ve blogger dünyasinda cok övüldügünü hatirladim. 
Seneler önce dupe olarak gösterildigi Mac´in Studio Finish Concealerini alip hic begenmedigim icin, bu ürünüde simdiye kadar hic denememistim. Caresizlik icinde "vardir milletin bir bildigi" diyerek ordaki testerlerden sürdüm. Gözlerime inanamadim: yara yok oldu! 
Yedi saat sonra hala hicbirsey belli degildi, ciltdeki yogun kusurlari kapatmak icin birebir!
Fiyat 2,95 Euro.

Mac Refills - Brulé, Omega
En sIk kullandigim farlar, benimkilerin ortalari iyice acildi. 
Brulé dogal makyaj icin ve her göz makyajinda kas altimdaki bölge icin kullandigim tam ten rengim olan far, ücüncü alisim hatta. Omega´yida kaslarim, gölgelendirmek icin ve normal far olarakda kullaniyorum. Omegayi pixiwoo kardeslerin kaslar icin ideal far diye tavsiyesi üzerine almistim. Aslinda denemek icin Fix+ alacaktim ama kac yere sorduysam kalmamis, satici bu aralar ambalajin degistigini bu yüzden online bile bulamiyacagimi söyledi. Mac yine fiyatlari pahalastirmis,tanesi 15 Euroydu, ben indirim kuponuyla ikisine 25 Euro ödedim.




Soldan saga: Manhattan lipliner 59G, essence lipliner 12, alverde primrose ruj, manhattan 95 T krem far, p2 allik touch of amber, catrice camouflage ivory, maybelline fit me concealer 15, mac omega, mac brulé



Sizde bu ürünlerden kullaniyormusunuz? 
Bana bakmam gereken baska hangi ürünleri tavsiye edersiniz?


10 yorum:

  1. Aldıklarını güzel günlerde kullan Alverde'nin allığını kullanıyorum aşırı pigmentli olmadığı için çok seviyorum ama rujlarını da merak etmiyor değilim.:)
    MAC'in fiyatları bizim burada da Almanya ile aynı diyebilirim ama şanslısın indirim kuponu denk gelmiş bizim burada o da yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alverde´nin alliklarini bende hic denemedim, ama duymustum iyi olduklarini, incelemem gerek :) Bizim Douglasdan online alisveris yapinca bazen 5 Euro indirimler veriyorlar, magazadada gecerli oluyorlar yoksa refilleri ismarlayamiyorum online. Zaten asiri pahalilar, her indirimi kullanmak gerek, maalesef mac in kendisinin hic indirimleri, aksiyonlari vs olmuyor.

      Sil
  2. Güle güle kullan kuzu, her birinin rengi müthis valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim eylemcigim :)

      Sil
  3. Son 1 yılda 3 kez Almanya'ya gelip toplamda bir ay kaldım ve tabiki bol bol kozmetik mağazası gezdim. İmkan olsa doğal markaların makyaj malzemelerinin hepsini denemek isterdim. Alverde ve Lavera'dan makyaj ürünü almadığıma pişmanım. Ben de drugstore markalar arasından en çok Mantahttan'ı beğendim. Kalem şeklindeki eyemazing farını severek kullanıyorum. Catrice'ten 2 far, 2 kalem, bir oje aldım ama hiçbirini beğenmedim. Yalnızca kapatıcı paletini biraz kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyaya gelince nereye geliyorsun? Ya bende kolay kolay alisveris yapan tiplerden degilim, cok uzun süre düsünürüm, ilk gidisimde almam vs, her biri ikiser ücer euroda olsa sonucta bedava degiller :) Catrice in eskiden bir kac farini almistim ve cok güzellerdi ama kuzenim begenince ona vermistim ve artik o renkleri satmadiklari icin alamiyorum tekrar. Su anda cok ilgimi ceken renkleri yok. Oje olarakda Kiko Quick Dry ve Manhattan aliyorum genelde. Cok cok uzun yillar önce catrice favori markamdi drugstoredan, ama simdi bakiyorum yeni aldigim camouflage disinda hic bir ürünleri yok elimde :)

      Sil
    2. Almanya ile bir bağım yok şans eseri, iş, arkadaşın düğünü, konser filan derken kendimi hep Almanyada buldum bu yıl :) Her seferinde farklı bir şehire geldim. Artık Rossmann ile idare edeceğim.

      Sil
  4. Çok güzel bi alışveriş olmuş güzel günlerde kulllan!:) fit me türkiyeye ne zaman gelicek gerçekten merak ediyorum hala güzel olan pek çok marka ve ürünü buraya getirmiyorlar malesef:( MAC her zamanki gibi çok güzel zaten omega favori kaş doldurma farım ama yine Türkiyede delice sürekli bi zam var MAC te de buna rağmen çoğumuzun vazgeçemeyişi de ürünlerin kalitesi:)


    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...