29 Ekim 2014 Çarşamba

Yves Rocher Alisverisim!



Gecen Pazar günü kis zamanina göre saatler degistigi icin YR sayfasinda "Ilk sectiginiz ürün hediye" kampanyasi vardi. 
Bende bunu kacirmayip iki kere siparis verdim, birinde esim icin cok güzel kokan "Ambre Noir" parfümünü sectim, digerinde merak ettigim yeni kadin parfümünü "Quelques Notes d´Amour"
"Hoggar" parfümünüde esim icin aldim, iki parfümüde daha öncede kullanmisligi var ve ikiside cok güzel kokuyor, tavsiye ederim.



Baska hediyeler:  Kakaolu ahududulu el kremi,  "rouge prussien" renginde ruj -kipkirmizi bir renk- ve "I love my planet" sac parlatici sampuanda hediyeydi. 
Sampuan cok güzel bir ürün, benim teyzem sadece bu sampuani kullaniyor, düzenli olarak stokluyor, bende daha önce alip kullanmistim gayet güzel bir ürün.
Satin aldiklarimsa Hoggar parfümü, deneme boyunda "Sebo" killi cilt maskesi, Melal´in -sagol sekerim- bana tavsiye ettigi siyah asansörlü göz kalemi, Arnika el kremiyle beraber set olarak favori ojelerimden olan "Pastel Brilliance 02 Rose" (serinin diger renklerini hic begenmemistim, sadece bu hafif pembensi olan güzel bence).

Bugün YR magazasindada cok güzel kokan bir duskremi gördüm, yeni cikan kis icin limited edition olan "Poire Caramel" serisinden. 
Normalde armut ve karamel kokularini sevmedigim halde, bu serinin kokusuna bayildim! 
Bakiniz Poire Caramel :)


Yves Rocher´den hangi ürünleri tavsiye edersiniz?


15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hangi rengini seviyorsun? Magazada yesil biraz hosuma gitmisti ama kisin kullanmam diye almamistim :)

      Sil
  2. Aaa ne guzel bir kampanyaymis bu ama biz de hic olmuyoe boyle :) jojoba yagi iceren sac bakim yagini tavsiye ederim canim. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jojoba iceren sac bakimini hic bilmiyorum, firsatim olursa deniyecegim sagol :)

      Sil
  3. Ben fondöten ve kapatıcısını kullandım çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fondötenlerini bende bir cok kez kullandim ve güzeller, maalesef en son kullandigim cok parfümlüydü (su krem kapagindaki gibi olan) ve parfümden dolayi lekelerim dahada koyulasmisti maalesef yüzümde, ama en cok iltifati cildim icin o fondötenle aliyordum :)

      Sil
  4. Hoggar benim de uzun suredir severek kullandigim bir parfum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek parfümü diye kendimde hic denemedim, ama kokusunu bende cok begeniyorum :)

      Sil
  5. Ne güzel bir alisveris olmus, güle güle kullan vivam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol tatlim, senin yorumlarina hep seviniyorum, alamanciyizya ;)

      Sil
  6. Güle güle kullan aldıklarını, parfümleri merak ettim. Ben bazı cilt bakım ürünlerini kullanıyorum, karma ve yağlı cilt için ve seviyorum. Özellikle soyulan maskesi favorim. Ruj, göz kalemi, eyeliner, parfüm bir çok ürününü kullandım ve memnun kaldım. Saç bakım yağını denedim onu da sevdim ama hiç şampuan kullanmadım. Şampuan yorumunu da bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asansörlü göz kalemi hakkinda senin blogunda güzel yorumunu okumustum, birazda ondan cesaretlendim ismarladim canim, henüz denemeye firsatim olmadi ama eminim güzeldir sen begendiysen :)
      Sampuan güzel temizliyor, öyle nem veya yumsaklik vermiyor benim saclarimda pek, ama benimkiler zaten uzun, ince ve cok bakim gerektiriyorlar, yinede seviyorum bu ürünü.Tek sevmedigim kapak kismi cok fazla acik, birden cok ürün dökülüyor elimde dusdayken, cabuk bitiriyorum :)

      Sil
  7. Yves Rocher hastası olduğum markalardan:)
    Tiare çiçeği kokulu duş jeli, vanilyalı duş jeli, şampuanları, Evidence parfüm, Moment de Bonheur parfüm, Vanille Noire parfüm en sevdiklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Hepsini güle güle kullan çok güzel bir alışveriş olmuş. Yves Rocher markasını ben de çok seviyorum ve temiz içerikleri sebebiyle severek kullanıyorum. Allık ve tonikleri de benim favorilerimm:)

    YanıtlaSil
  9. quelques notes parfümü başka bir kişinin üstünde duyarak adını sorma gereği hissettim. Dalga dalga yayılan bana göre müthiş hafif odunsu bir kokusu var. Kimisi erkeksi buldu, kimisi ağır dedi kimiside çok karakterli buldu kokuyu ama önemli olan kullandığında kişinin ne hissettiği ben severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...