26 Ekim 2014 Pazar

Wella Luxe Oil Sac Yagi!




Uzun yillardir sac yagi olarak Kerastase Oleo-Relax Fluid´i kullaniyorum. 
Saclarim normalde hafif dalgali, hatta kullandigim ürünlere ve tekniklere göre kivir kivirda oluyorlar, ince telli ve kurumaya cok yatkin maalesef. 
Saclarimi belime kadar uzatmak istiyorum, su an ~55 cm uzunlukdalar (ekstra bu post icin ölctüm ;) ), yani bir 5-10 cm daha uzatacagim insallah.


Parfumdreams´den gecenleri cesitli ürünlerdeki yorumlara bakarken Wella´nin bu sac yaginin kirk küsür güzel yorumlari oldugunu görünce sasirdim, daha önce cünki hic duymamistim. 
Daha önce Kerastase´nin yaglarini, Orofluido, drugstoredaki sac yaglarini, Moroccanoil, türkiyede Watsonsdan aldigim sac yaglari vs vs sayamadigim kadar cok denemisligim var ve eninde sonunda  hep Kerastase Oleo-Relax´e geri dönüyorum genelde.



Wella´nin bu sac yagini ilk denedigimde en cok kokusu dikkatimi cekti. 
Güzel bir koku, ama cok tatli ve seker bir parfüm gibi, yinede cok cabuk alistim kokuya.
Üc haftadir düzenli olarak sadece Wella Luxe Oil kullandim, genelde her iki günde bir saclarimi yikarim. Etkisi cok belli, aynanin karsina gecip hayretle saclarima bakiyorum, cok bakimli gözüküyorlar.
Ayrica zaman zaman sacimin ucunda kirikliklar oldumu diye kontrol ederim ve saclarim hic olmadigi kadar saglikli, bir tane bile kirik bulamadim gecen oturup dakikalarca baktigim halde.
Kerastase saclarimi yumsatiyor, uclarinin kirilmasini engelliyor, kolay taratiyordu, Wella´nin sac yagi sacimi daha kivircik ve güzel gösteriyor.

Su an iki sac yagida elimde, ama simdilik sadece Wella´ninkini kullanmaya devam edecegim, bakalim uzun bir zaman kullanincada bukadar memnun kalacakmiyim. 
Saclarim uzun oldugu icin bana 7-8 pompalama ancak yetiyor, ama cok az bir miktar ciktigi ve yettigi icin sanirim en az yine iki-üc ay kullanirim.
Bu sene bu ürün ve Alterna 48h Volume Sac spreyi mucize ürünlerim oldular resmen, saclarimi lüle lüle istedigimde ikiside süper, cok tavsiye ederim :)


Sizin mucize sac ürününüz hangisi?



10 yorum:

  1. Masallah ne kadar güzel saclarin var! Bu yagi bir yerden gözüm isiriyor ancak cikartamadim :) Bir göz atacagim.
    Benim asla vazgecemedigim sac yagi L'Oréal'in Mucizevi Yagi (Extraordinary Oil). Denemediysen ona da bir göz at derim, cünkü fiyati Wella ve Kerastase ürünlerine göre cok daha uygun, etkisi de bir o kadar güzel :).

    Bu arada blogumda bir cekilis düzenledim canim, ilgini cekerse katil derim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :) Evet Lorealinkinide denemistim, sanirim denemedigim kalmadi zaten, ama maalesef benim saclarda pek iyi olmamisti. Genelde cok begeniliyor ama bende okudum. Baleaninkinide almistim, birde ucuz diye cok istemistim ise yaramasini ama oda olmadi. Wella okadar pahali degil ama, parfumdreams´de birde indirim code´la uygun bence, frau shopping´in sayfasindan code lara bakiyorum tavsiye ederim. Sagol canim, katildim simdi cekilisine :)
      Simdiye kadar tek bir kere kazanmisligim var, ondada güya kargoda kaybolmustu hediyem, bakalim bu sefer sansim olacakmi ;)

      Sil
  2. Oglum icin alip deneyebilirim.Saclari uzun ve dogal permali gibi.Birazda kuru saclari.Biraz önce sac kremi sürüp,bakim yaptik.John Friedanin kivrcik saclâr icin olan sampuani ile yikâdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende John Frieda Brilliant Brunette ürünlerini kullaniyorum :) Tavsiye ederim güzel bir yag, ama erkek kokusu degil kesinlikle, cok tatli bir kadin parfüm kokusu :)

      Sil
  3. Maşallah çok güzel görünüyor saçların. Şimdi baktım da Türkiye'de de varmış, biraz fiyatı yüksek gibi. Ama denemek istiyorum, takibe alayım bu yağı ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol :) ben almanyada parfumdreams sayfasindan aldim indirim code la beraber ~12 Euro ödedim, ama simdi baktim haklisin türkiyedeki fiyati bayagi pahaliymis. Insanlar cidden boykot edip hicbirsey almayacak, belki ozaman fiyatlari degistirirler diyecegim, ama nerde firmalarda o akil :)

      Sil
  4. Senin saçların gibi olucaksa kullanirim:)) canım ben loreal in saç bakım yağını kullanıyorum oda oldukça etkili bazen banyoda önce sürüp yarım saat bekletip yıkamak çok iyi geliyor ama genelde nemli saçima sürüp kurutuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim :D Bende genelde yatmadan önce bolca sürmeyi seviyorum yada yikadiktan sonra daha nemliyken veya birazda kuruduktan sonra. Yikamadan önce sürersem normal zeytinyagi sürmeyi seviyorum genelde, hatta masaj yaparak basima iyice diplerine kadar sürüyorum, ama bir kac haftadir yapmiyordum iyi aklima getirdin simdi :)

      Sil
  5. Güle güle kullan, işe yarayan ürünler candır, saç yağı ürünlerinin cazibesi beni çekse de malesef alıp kullanmaya üşeniyorum:(çabuk yağlanmaya meylli saçlarım

    YanıtlaSil
  6. Saclarin cok guzel ve saglikli gorunuyor paril paril :) cok guzel bi urunmus kesinlikle sans verilebilir. Ben de Loreal, Gliss gibi markalarin sac yaglarini kullandim fena olmasa da oyle aman aman bi etki goremedim. Hala badem yagi ve susam yagi karistirarak uyguluyorum sac uclarima, sanirim en iyi yumusakligi ve parlakligi yine dogal seyler veriyo :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...