14 Ekim 2014 Salı

Vichy Dermablend Setting Powder





Maalesef pudra konusunda bir türlü favori ürünümü bulamadim,
gecenlerde yabanci bir blogda biri cok cabuk yüzüm parlar ama Vichy pudra kullanali sorunum cözüldü diye okumustum
ve Lisa Eldridge´in Sivilce kapatma makyaj videosundada Acne/Blemish Covering Video ayni pudrayi kullandigini hatirlarak
ve zaten Vichy Dermablend Fondötenide severek kullandigim icin 
bunuda deneyim dedim.




Transparan bir pudra, ben fircayla uyguluyorum
yaninda gelen pamugu bir kac kez denedim ama elim alisik olmadigi icin sanirim kullanisli bulmadim
pudranin kendisinden simdilik memnunum 
ama zaten havalar sogudugu icin
parlama-terleme problemi bir kac hafta öncesi kadar yasamiyorum.

Loose Powder olmasini begenmiyorum maalesef,
aslinda daha önce Chanel pudrasindada bundan cok rahatsiz olmustum
kullanirken biraz ugrastiriyor cünki ve sabahlari hersey basit ve cabuk olmasi gerekiyor benim icin.
Kullanmadan önce kapagi kapali bir sekilde hafif sallayip ceviriyorum 
sonra aciyorum ve fircami pudraya dokundurup
 fazla gelen pudrayi siyah bos kapaginin icinde gezindirip "dagitiyorum" 
sonrada yüzüme, sürmekten cok dokundurarak "hafif press" yapar gibi.

Görüntü olarak yok gibi, ama mat bir görüntü veriyor,
icinde parlaklik, isilti vs hic yok
ben sadece anlima ve ceneme kullaniyorum bunun icin
yanaklarimin nemli/pariltili durmasi daha güzel duruyor bence :)


Sizin favori pudraniz hangisi?




7 yorum:

  1. bende bundan baya bir önce mac'in transparan pudrasını denemiştim. benimde alnımda yağlanma sorunu var ve sanki sürdükten bir süre sonra etkisini kaybediyor gibi :/ bu ürünlerde hep bir eksiklik var yahu :)) (sorun bende değil yani :P) bu ürünü deneyebilirim bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim bendede öyle, 3-4 saat sonra sanki hicbirsey sürülmemis gibi paril paril, fotograflarda cirkin duruyor hem, yanimda pudra kagitleri tasiyorum ama onlari her kullandigimdada biri "aaaa bu ne?" diye soruyor, cok kokos hissediyorum kendimi ozamanda :D

      Sil
  2. Ben Sexy Mama kullanıyordum ama onun dibini gördüm birkaç aya biter. Matlaştırıcı ve transparan pudra arayışındayım ve bu pudrayı da aklıma yazdım yalnız benim için de pressed powder olmaması büyük bir dezavantaj. Yolculuklarda taşımak da zor olur bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlim, bende kesinlikle Pressed Powder taraftariyim, Soap&Glory´ninki aklimda yada Mac´in MSFli olaninimi denesim diyorum, daha önce Blot Powder olanini denemistim ama bir özelligi olmamisti benim icin :)

      Sil
  3. Ellerine saglik canim, güzel bir inceleme olmus. Rimmel Stay Matte pudrasini tavsiye edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de Rimmel Saty Matteden vazgeçemiyorum.

      Sil
  4. Transparan pudraları çok merak ediyorum :) En azından o pul pul görünümün olmadığını umuyorum. Denemek isterim ^,^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...