21 Ekim 2014 Salı

Gidenler ve Yeniler!


John Frieda Luxurious Volume Shampoo
Aslinda iyi bir sampuan, ama uzun vadede saclarimi cok kuruttugu icin tekrar almiyacagim.

Alterna 48-Hour Bamboo Volume Sprey
Süper bir ürün! Ama benim gibi dalgali saclari olanlar icin, cünki düz fön yaptigimda bir fark görmüyorum. Saclarima nemliyken sIkIyorum ve kendi halinde kurumaya biraktigimda inanilmaz lüle lüle cok güzel hacimli saclarim oluyor. 
Iki tane daha deneme boyu var elimde (25 ml´lik) bittiklerinde orjinalini almayi düsünüyorum kesinlikle.

Caudalie Vinoperfect Serum
Cok sevdigim ve defalarca aldigim bir ürün, ama simdilik bir ara verecegim. Lekelerin rengini acacak bir ürün kullanmiyacagim, cünki kis´in tekrar lazer yaptirmak istiyorum. 

Shiseido Benefiance NutriPerfect Eye Serum
Gözlerimin altinda cok belirgin bir kirisiklik olusmustu,
hem yasimdan dolayi sanirim hemde tabii havalar sogudu kurumusturda,
göz kremi arayisindayken bu testeri deneme firsatim oldu
her sabah ve aksam düzenli olarak kullandim,
kirisikliklar hafifledi, normal bir sekilde nemlendirdi.
göz altinin renginide aciyormus, ama öyle birsey gözlemlemedim, 
su an ikinci testeri kullaniyorum. 
Aslinda alabilirim bunu güzel bir ürünmüs diye douglas´da fiyatina bakinca cok sasirdim, 
15 ml göz serum´u 79,95 Euro
ve 2 ml´lik numune cok cabuk bitmisti,
öyle uzun vade kullanabilecegimi sanmiyorum.
Daha uygun bir fiyata bulursam belki alabilirim, 
sadece fiyati cok yüksek geldi.


L´Oreal Sac Kür´ü
Favori sac kürümün ismi ve üstündeki yazilar degismis, henüz saclarimda denemedim, umarim icerigi ve etkiside degismemistir.

John Frieda Brilliant Brunette Hydration Shampoo ve Conditioner
Favori ürünlerimi tekrar aldim. 
Sampuani Head&Shoulders Classic sampuaniyla degis tokus kullaniyorum.



Sizin bana tavsiye edeceginiz bir göz kremi varmi?


10 yorum:

  1. La Roche Posay Active C yeux benim çok beğendiğim bir ürün olmuştu tester bulabilirsen belki denemek isteyebilirisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez duyuyorum, eczaneye gidince sorayim testeri varmi diye, cok sagol :)

      Sil
  2. Kiehl's Midnight Recovery Eye Cream ve Dr. Organic Pomegranate Eye Cream :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Organic hic duymadim almanyada varmi bir bakayim, Kiehls´dende bir ürün denemek istiyordum, cok sagol tavsiyelerin icin :)

      Sil
  3. Sevgili Viva makyaj,size ödül gönderiyorum.
    Arkadaşlarım sağ olsunlar bana da göndermişler.
    Bende ilk alıyorum. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim beni düsündügünüz icin :)

      Sil
  4. Güzel bir yazi olmus canim, keyifle okudum :) göz kremi sormussun, daha önce denemediysen Kiehls'in Creamy Eye Treatment'ini önerebilirim. Benim hosuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehls´i merak ediyorum zaten, cok sagol tavsiyen icin, Karstadt yada Kaufhofda standlarini görmüstüm bakacagim mutlaka :)

      Sil
  5. cnm sana bir ödül yolladım :) daha çok blog tanımak için yapılan bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler tatlim, bende yaparim ozaman :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...