2 Ekim 2014 Perşembe

Eylül Favoriler!


Eylül ayi saclarimi düzeltme ayi oldu benim icin, maalesef ilk basta iyi buldugum john friedanin volume sampuani kullanmaya devam ettikce saclarimi feci kuruttu.
Bende daha fazla yeni ürün denemektense - ve hayal kirikligina ugramaktansa-
senelerdir kullandigim ürünlere yogunlasmaya karar verdim.

Head&Shoulders Classic Clean Sampuan
Yillardir favori sampuanim. 
Her yikamada olmasada, her ikinci veya ücüncü yikamada kullanirim, hem güzel kokuyor, hem güzel temizliyor, hic kepek sorunum olmadiginida buna borcluyum bence.
John Frieda´nin volume sampuanini kullanmayi biraktiktan sonra sadece bunu kullanmaya devam ettim.

Kerastase Nutritive Oleo-Relax Fluid
Bu sac yaginida yillardir kullaniyorum, 
ama arada bir baska ürünler denedigim icin kullanmadigim zamanlarda oluyor.
Ama tekrar bu ürüne yogunlasali saclarim geri düzeldi 
ve kuru görüntü yavas yavas kaybolmaya basladi.
Saclarimin tekrar düzelmesi icin sadece dus´dan sonra degil,
arada bir yada yatmadan öncede bolca sürdüm.

Loreal Ever Rich Sac Maskesi
Drugstore´larda satilan ve benim simdiye kadar denedigim en iyi sac maskesi,
hatta ve hatta Kerastase´nin Nutritive sac maskelerinden bile daha iyi,
defalarca aldim ve almaya devam edecegim,
harika bir kokusudu var.
Normalde haftada bir kullandigim bu ürünü,
nerdeyse her ikinci yikamada kullandim,
saclarimda minimum 10 dakika bekletip yikadim,
sonuc yumsacik saclar!

Alterna Bamboo 48h Volume Spray
Bu ürün benim icin bu ayin "WOW" ürünü oldu,
douglas siparisimin yaninda hediye geldiginde pek begenecegimi sanmamistim
Alterna markasinin ismi bile hosuma gitmiyordu
volume ürünlerdende simdiye kadar hic sevdigim olmamisti
saclarimi yikayip havludan cikarttiktan sonra bunu bolca sIktIm
bol sIkIyorumki cabuk bitsinde kalabalik yapmasin diye :)
Fön tutmadim, evde saclarim acik kurumaya biraktim
bir aynaya baktimki- sasdim kaldim!
Ürün hakkinda 105% hacim yapiyor diyor,
ve cidden bende bu oldu
saclarim okadar kabariktiki
toka taktim rahat edebilmek icin


Benim saclarim kendiliginden dalgali
ama bu ürünü kullaninca daha kivircik oldular 
ayrica saclarima dokununca yinede yumsaklar
iki gün duruyor etkisi yaziyorlar ve buda kesinlikle dogru
ben etkisini cok begendim
kesinlikle orjinalini alacagim bir ürün oldu
ve kokusu böyle yesil taze kesilmis ot gibi -ah tarif bile edemiyorum- ha-ri-ka kokuyor :)


Rexona Maximum Protection Krem Deodorant
Aluminyumsuz deodorantlar aldim ve kullandim
ve sonuc olarak senelerdir olmayan rahatsizlaklar:
Kol alti kasinma, ter kokusu, asiri koltuk alti terleme,
meger tüm bunlari senelerdir favorim olan bu ve dove deorant invisible engelliyormus,
icerikleride keske dahi temiz olsaydi ama artik kullanacagim böyle
aluminyumsuz deodorantlara para verdigime degmedi
uzun vadede hic deo kullanmasaydim daha iyi olacakti, cünki en azindan kasintida olmayacakti.
Her dus´dan sonra yine bu ürünü kullaniyorum ve bildigim en etkili deodorant.


Avene Couvrance Fluid "Porcelain"
Bu Fluid´i cok seviyorum
turuncu bir rengi var ama tüm yüze sürüldügünde
sadece "fresh" bir görüntü veriyor, cok dogal duruyor
bitirip Clinique fondötenime gecmek istedigim icin  her gün kullandim
ama cok bereketli ürün hic bitmek bilmiyor.
Clinique fondöteninde pigment lekelerini bir kac haftada actigi vaati var
bu yüzden sadece Clinique kullanip bunun dogru olup olmadigina bakmak istiyorum
yinede kesinlikle tekrar alacagim ürünlerden.
Kapaticiligi cok hafif, renkli krem gibi düsünün,
ama ben lekelerime zaten Vichy Dermablend kullaniyorum.

Caudalie Vinoperfect Serum
Bu serumuda son bir ay cok düzenli olarak sabah ve aksam kullandim
evdeysem lekelerimin üzerine biraz serum sürdüm ve öyle biraktim
ve cidden ciltdeki tonlari esitliyor
ayrica cok güzel bir kokusu var, 
sivilce yapmiyor, iceriginde vitamin c´den daha etkili üzüm icerigi varmis,
benimki bitmek üzere ve kesinlikle yine alacagim.
Caudalienin diger ürünlerinden -Vinoperfect Fluid ve Dusjelleri disinda- cok memnun kalmadim 
tüm vinoperfect ürünlerini kullanmisligim vardir mesela, gece kremi, maske vs hic begenmemistim
ama bu ürün harika, cok tavsiye ederim.

Benefit Gimme Brow "medium/deep"
Baslarda bunu benim kaslarda biraz cok koyu bulmustum
gecenlerde acik renklisinide aldim,
ama oda biraz acik durdu
light/medium rengini bir kac kez kullandim ve benim kas rengime uygun degil diye geri sattim
ama bu koyu renkli olan tam bana göre.
Türkiyede Benefit ürünleri cok tuzlu oldugunu biliyorum
dün drugstore´da Loreal´dan bu ürüne benzeyen bir kas jelini gördüm
ayni benefit´indeki gibi kücük fircasida vardi,
ismi Loreal Brow Artist Plumper, 
fotografini burda görebilirsiniz tik tik
Gimme Brow´u her gün kullaniyorum ve cok memnunum
kaslarimin arasindaki bosluguda güzel dolduruyor
renginin ayarinida artik iyi yapabiliyorum, tavsiye ederim :)

Urban Decay 24/7 Eyeliner "Perversion"
Cok cok iyi bir göz kalemi
hatta simdiye kadar denediklerimin kalicilik ve siyahlik konusunda en iyisi
sürerken "nekadar yumsak" diye sasiriyor insan
ama sonrasinda sürdügün yerde kuruyor ve cikmiyor kolay kolay
ben gözümün icine süreceksem ilk önce 
bir Q-Tip (kulak pamugu)´yla ordaki nemi/yasi aliyorum 
ve hemen sonrasinda bu kalemi sürüyorum
ozaman minimum akma bile olmuyor.




12 yorum:

  1. caudalie ürünlerinden bende çok memnunum cnm :)bu arada saçların ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim :) bu son ay cok ugrastim ama düzeltmek icin :)

      Sil
  2. Ellerine saglik canim cok güzel bir yazi olmus. Rexona Maximum Protection'a ben de hayranim, bildigim en etkili deodorant. Tek manko alüminyum icermesidir bana göre de, keske dedigin gibi daha temiz bir icerige sahip olsaydi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlim, Rexona veya dove öyle bir ürün cikartsa denerdim en azindan :)

      Sil
  3. Catrice'in kas maskarasi da cok basarili :)

    YanıtlaSil
  4. Şu L'oreal'in kaş ürünü bizim buraya da gelsin ya tam benlik Benefit resmen bizi kazıklıyor.:/

    YanıtlaSil
  5. Şahane bir yazı olmuş keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
  6. Caudalie serum cidden işe yarıyor diyorsan senin yorumlarına inanırım, bi ara denemek için yazdım hemmen bir köşeye^^

    YanıtlaSil
  7. Saçların ne kadar hoş :) H&S kokularını bende çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de saç ürünlerinden dertliyim. Head&Shoulders bana hiç iyi gelmedi, saçlarımı çok sertleştirdi. Loreal'in o dev boy saç kremini çok merak ettim bir de Loreal'in kaş jelini.

    YanıtlaSil
  9. o saç maskesini okuyunca nasıl heyecanlandım. sonra ismine ve resmine baktım :/ Türkiye'de yok. Aman zaten işe yarıyorsa getirmezler ki :(((

    YanıtlaSil
  10. Rexona Maximum Protection kesinlikle harika ben de bir kaç aydır kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim :) alterna bamboo ve urban decay kalemi ise merak ettim Türkiye'de yok ise ilk yurt dışı seyahatinde alınacaklar listeme eklendi :) güzel, detaylı ve akıcı bir yazı olmuş eline sağlık!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...