10 Ekim 2014 Cuma

Douglas Alisverisim & etc.!


Douglas´dan gecen alisverisimde hediye olarak
Alterna Bamboo Volume Spreyi gelmisti (25 ml boyu)
ve hala bu hediyeyi ismarlayabilirken aklimda olan diger ürünleride alayim dedim
Benefit They´re Real Rimel´in ayni fiyata Push Up Liner deneme boyuyla set´ini
Ardell Brow and Lash Growth Accelerator Kas ve Kirpik uzatma jel
Urban Decay Scorch ve Bourbon 24/7 Göz kalemleri 
ve
Mac Clear renksiz Lipglass dudak parlaticisi.




Benefit rimelinin büyük fircasi yüzünden cok bulastiriyorum etrafa sürerken 
 ama gün icinde gözlerimde en güzel duran, sicakta bile akmayan, bulasmayan, aksama kadar hacim veren, uzatan ve simsiyah yapan tek rimel. 
Drugstoredan yeni olan Max Factor Masterpiece Transform rimelini almistim ve fena sayilmasada istedigim sonucu onla elde edemedim
ve daha cok arayisa girip yanlis ürünler almaktansa 
bundan öncede defalarca aldigim bu ürünü tekrar alayim dedim.
 Umarim Benefit bir gün ince fircali ve ayni güzellikte bir rimel yapar.
Push-up Liner´i daha denemedim, birde yaninda göz makyaj temizleyicisi vardi, beyaz krem gibi ve gözlerimi fena yakti, resmen agladim :( 
Göz makyajini cikartmak icin Bioderma H2O misel suyuna devam!


Ardell jelini kirpiklerime kullaniyorum sadece, 
 kirpik uzatma ürünlerde tecrübeliyim:
ilk seneler önce lumigan almistim türkiyede bir eczaneden
ve ise yaramisti ama aslen ilac oldugu icin korkup tekrar almamistim
sonra Rapidlash kullandim, oda cok güzel ise yaramisti, herkes kirpiklerin esasmi diye soruyorduki, formülünü degistirdiler ve artik ayni etkiyi yapmamaya basladi
bu senenin basindada oldukca fiyatli olan M2Lashes kullandim 4-5 ay 
ama tamamen bir hayal kirikligiydi,
bakalim bu 7,99 Euroya aldigim ürün bir fark yaratacakmi
yabanci bloglarda yorumlar iyiydi.




Benim icinde süpriz oldu, ama Urban Decay kalemlerinden maalesef hic memnun kalmadim.
Renkler güzele benziyor swatchdada ama gözlerimde hosuma gitmedi,
Perversion siyah rengini cok begenmistim ve bu yüzden
Scorch ve Bourbonuda cok begenirim sandim
Bourbon´u Mac Teddy göz kalemin yerine gecsin istedim hatta.
Sürdükten sonra icindeki isilti tanecikler gözümün altina yayiliyor
biraz isiltiya hayir demem ama bunlar beni cok rahatsiz etti
ayrica renkleri özel kilan birsey yok,
hatta Scorch´u gözümün icine sürdügümde bende nerdeyse hic belli olmadi.



Göz cevrem icin, özellikle bugulu göz makyaji icin iyi bir kalem arayisindayim hala
drugstore´danda P2 den bir siyah ve bir kahverengi kalem aldim kahverengi iyi ama siyahi hic begenmedim, bugulu yapmak isteyince kisa bir süre sonra renk kayboluyor ve zaten göz kenarlarinada cok akiyor.
Urban Decay Perversion kalemide cok siyah ve göz ici ve tightlining icin ideal 
ama göz cevreme sürünce oda akmaya basliyor maalesef.
Oysaki ilk sürdügümde tüm gün yerinde durmustu!
Bir ürünün performansini tam tamina anlamak icin gercekten bir kac hafta her sartlar altinda denemek gerekiyor.
Sonuc olarak Perversion göz ici ve tightlinining icin süper
ama Bihter-Style bugulu göz makyaji icin siyah bir göz kalemi almam gerekiyor hala
ve sadece 2,35 Euroya aldigim P2 impressive gel kalemlerden siyahini begenmedim ama kahverengi kalem gayet iyi ve sevdim.


Mac Lipglass´i cok begendim!
Hafif yapis bir hali var ama böylelikle daha uzun süre dudaklarda kalici
özellikle nyx mat rujlarim üzerine kullaniyorum bu ürünü
ama tek basinada güzel duruyor.

Orjinal boy Soap&Glory Pulp Friction Dus peeling´i hediyeydi
güzel kokuyor, ben sevdim ürünü,
Alterna Bamboo Volume spreyin bir kücük boyunu bitirmistim
simdi yeni siseyide kullanacagim yine memnun kalmaya devam edersem orjinal boyunu alirim insallah
saclara cok hacim veriyor ve harika kokuyor.
Göz Kalemi olarakda Bihter´in makyajini Clinique Cream Eye Shaper kalemlerle yapmislar diye okudum internetden,
umarim iyidir gercekten.

Sizinde alisverisimden kullandiginiz ürünler varmi? 
Sizler neler ariyorsunuz bu aralar?



14 yorum:

  1. güzel günlerde kullan. Az ve öz olmuş....

    YanıtlaSil
  2. Aldıklarının hepsini güzel günlerde kullan canım UD'nin kalemlerinin beğenmemen kötü olmuş.
    YSL, Clinique, MAC, Estee Lauder ve Avon'un Supershock göz kalemlerini seviyorum ama UD'nin kalemlerini merak etmiyor değildim sanırım merak etmeme pek gerek yok.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique ismarladim, iyidir insallah :) Sanirim UD kalemlerde renkten renge göre degisiyor, Perversion cok iyi mesela ama icinde diger ikisindeki gibi simler yoktu, simlerin gözümün altlarina düsmesi beni cok rahatsiz etti, yoksa simli kalemi severim :)

      Sil
  3. oo gule gule kullan vıvacım :*

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel şeyler almışsııın! Güle güle kullan:-*
    UD kalemlerin renklerine bayıldımmmm! Tüh ya keşke gözde de istediğin gibi dursaydı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler ;) Bende swatchlarina bakmistim internetden ve cok begenecegimi düsünüp ismarlamistim, gercekten sasirdim bende iyi durmadiklarina :)

      Sil
  5. Selam viva..benim de her kalem akar gözümde siyah için mufe Aqua serisinden dene.. Ben de asansörü geçmeyen bir kalem arıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Sende aldıklarını güle güle kullan :) iyi günlerde :)buğulu göz makyajında denemedim ama şimdiye kadar denediğim ennn güzel siyahı veren göz içinde kapkara duran kalıcı kalemim Estee Lauder oldu.

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan hepsini. Ben en çok Ardell jelini merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  8. Sanırım Benefiti ben de deneyeceğim. Çok olumlu yorumlar okuyorum son zamanalarda.

    YanıtlaSil
  9. Hepsini güle güle kullan. They're real i kullanıyorum ve çok memnum. UD nin kalemlerini neden sevmedin?

    YanıtlaSil
  10. şu kirpik uzatan jelleri bende çok merak ediyorum açıkçası. Eeose var burda da canım ama hiç deneyemedim. Birazda fiyatı çok geldi bana. Alsam mı almasam mı bilememiştim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...