22 Ekim 2014 Çarşamba

Clinique Cream Shaper for Eyes Göz Kalemi "01 Black Diamond"



Son zamanlarda maalesef göz kalemler konusunda hic sansim olmadi: Urban Decay Kalemleri ve Küflü Mac Kalemi.
Özellikle "Bihter Style" dumanli göz makyaji icin siyah bir kalemde istiyordum.
Internetde dizide bu Clinique kalemin kullanildigini okuyunca bunu aldim. 
Tekrar dizinin eski bölümlerine bakmam lazim, ama Bihterin göz makyajinda bukadar parilti varmiydiki? 
Daha siyah ve mat oldugunu hatirliyorum sanki.




Icinde cok belirgin isiltilar var, kötü durmuyor kesinlikle, ama iste "dogal"da durmuyor tabii. 
Gündüz makyaji icin kullanilabilir, siyahdan daha cok koyu bir gri gibi oluyor benim gözlerimde ve diger makyaji sade tutunca gözlerde parilti olmasida abarti durmuyor bence.
Kalem cok yumsak ve ben Mac´in 219 fircasiyla dagitiyorum. 
Altina Urban Decay´in göz bazini kullanmayinca feci bulasiyor ve dagiliyor, kullandigimda gün boyunca sürdügüm yerde duruyor, göz kenarlarina akmada yapmiyor ozaman.
Kalem beklentilerimi maalesef karsilamadi, ben daha dogal, hatta hafif mat bir dumanli siyah hayal ediyordum. 
Ama yinede sevdim bu ürünü, degisik birsey, esimde begendi sürdügümde. Yinede mutlaka almaniz gereken bir ürün degil bence.
Aksam makyaji icin daha abartili sürülebilir bence, siyah mat bir farla kombine edilebilir yada kalemi far gibi kullanmayida düsünüyorum, deniyecegim ilk firsatta.
Göz kalemler konusunda ama arayisim devam edecek :)


Bana tavsiye edeceginiz favori göz kaleminiz hangisi?



23 yorum:

  1. Işıltılı makyaj ürünleri bu sene çok moda viva bence rahatlıkla gece,gündüz kullanabilirsin. Ben Lancome göz kalemini beğenmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktim simdi Lancome´inkilere, hangisini ve hangi rengi kullaniyorsun, Crayon Kohl olanlar ilgimi cekti :)

      Sil
  2. Canım ben YSL ve Estee Lauder Double Wear serisinin kalemlerinden memnunum ama siyah renklerini hiç denemedim.
    Bir de en son Yves Rocher'ın asansörlü göz kalemlerinin siyah renginden aldım ve Make Up For Ever'ın Aqua Eyes kaleminden bile daha iyi buldum.
    Özellikle göz içinde Mufe'a nazaran daha kalıcı ve ışıltısız mat bir göz kalemi yani YR'ye bir bak derim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher´in noel´e yakin güzel indirimleri olur, tavsiyeni mutlaka bir kenara yazacagim. Double Wear cok kisi tavsiye ediyor, mutlaka bakacagim onlarada ve YSL kalemlerinede cok sagol :)

      Sil
  3. Bu kalemi bende kullanıyorum, fena değil ama benimde beklentilerimi tam karşılamadı. Sanırım siyah göz kalemi arayışım hiç bitmeyecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yol arkadasimsin ozaman bu arayista :D Artik her ay yeni bir göz kalemi deneyecegim bu gidisle galiba ;)

      Sil
  4. mimlendin tatlım

    sevgiler.

    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/2014/10/muzik-mimi-vol-3.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tatlim, ilk firsatta yapacagim mutlaka! :)

      Sil
  5. Sephoranın siyah kalemini tavsiye ederim. Hatta ben bununla ilgili bir post yapayım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada sephora yok ama :( fransadanda sadece kargo parasi 13 Euroya yakindi hatirladigim kadariyla. Yinede post´unu okurum seve seve, hem herkes icin faydali olur hem belki yurtdisina cikarsam firsatim olur almaya :)

      Sil
  6. Estee Lauder'in göz kalemini çok beğenmiştim ben. Double Wear serisinden olanı. Bugünlerde ise Lancome'ye başladım, akma yapmadı, gayet de koyu duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degisiklik olsun diyemi degistirmistin? Tamam Double Wear´e bakacagim mutlaka, sagol tavsiyen icin :)

      Sil
    2. Hayır canım, Lancome kofre içerisinden çıkmıştı kalem, Estee Lauder bitince onu kullanmaya başladım. Yalnız, Lancome Estee'den biraz daha sert yapılı çıktı :(

      Sil
    3. Tamam tatlim, bakacagim mutlaka :)

      Sil
  7. Işıltılı siyah kalem ben kendime hiç yakıştıramıyorum ya:( Ben UD nin siyah göz kalemine bayılmıştım. Bourjois clubbing waterproof siyah da çok güzeldi. Maybelline Colossal Kajal siyahı da çok sevdim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bourjois maalesef almanyada satilmiyor, UD´nin hangisini begenmistin? Zero´yumu? Maybelline´inkine bakacagim mutlaka sagol :)

      Sil
    2. Çok büyük ihtimal zero ydu. simsiyah simsiz sedefsiz. çok memnun kalmıştım. Maybelline de kesin orda çok uygundur burda bile 9.90tl, mutlaka dene;)

      Sil
  8. Ne güzelsin sen! Bence sana cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  9. Simsiyah bir gözkalemi varken ışıltılıları ben de sevmiyorum. Hatta bazılarının o ışıltıları göz altına dökülüyor. Bilmiyorum orada da şu anda var mı ama bu ara burada Maybelline'in Collosal Kajal'ı pek popüler. Ben de aldım ama henüz denemedim. Ben de YSLden Lancome'a Emily'den Avon'a ucuz-pahalı bir sürü marka denedim ama en sevdiklerimden biri Rimmel'in asansörlü kalemi olmuştu.

    YanıtlaSil
  10. Rimmel de almanyada satilmiyor :( Bende son zamanlar bir cok ucuz pahali kalem denedim ve cidden fiyat farki kalitede hic birsey fark etmiyor, ucuzda iyi olabiliyor, pahalida kötü olabiliyor vs,denemek lazim gercekten. Bugün Yves Rocher´in asansörlü kalemini denedim, fazla sürmemistim gerci ama gün boyu iyi yerinde durmus, aksam ancak aynaya bakabildim , biraz fazla sürüpte denemem lazim akma yapiyormu diye :)

    YanıtlaSil
  11. Beyu, cecile, maybelline, Clinique asansörlü olanlar, yves rocher severek kullanıyorum. Piyasada high end tüm siyah kalemleri kullandım. Şu anda bunlarla devam ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yves rocherden almistim bende siyah bir tane ve gayet güzel simdilik, cok fazla kullanmadim henüz ama kullandigimda problem yasamadim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...