9 Ekim 2014 Perşembe

Avène Cilt Bakim Ürünlerim



Bayram günlerini geride biraktik ve normal hayata dönüyoruz artik, umarim herkes icin güzel gecmistir :)

Almanyaya soguklar geldi ve cildimde hemen degisiklikleri fark ettim, dove sabunuyla yikiyordum yüzümü bir süredir ama cildim cok kurudu ve komedon/siyah nokta sorunum olmaya basladi, bende her kis uyguladigim cilt bakim ürünlerimi siparis ettim.

Termal suyunu cildimi temizledikten sonra sIkIyorum, icindeki mineral ve cinko sivilcelerede iyi geldigini düsünüyorum, ayrica lekelerim icin lazer yaptirdiktan sonrada bir tek bu ürünü kullaniyorum, cok iyi geliyor.

Temizleme sütünü aksamlari makyajimi cikartmak icin kullaniyorum, pamukla degilde normal yikama jeli gibi kullaniyorum, genelde iki pumpa sIkIp direk yüzüme sürüyorum, sonra yikiyorum suyla, bazen direk suylada yikiyorum. Gözlere sürmüyorum, onun icin Biodermanin temizleme suyunu kullaniyorum, zaten baska birseyde Benefit´in rimelini cikartamiyor.

Hassas Ciltler icin tonigini pamukla yüzümü havluyla kuruladiktan sonra uyguluyorum, fondöten kalintisi varsa iyice temizliyor. Gözlerime sürmüyorum, yaniyor gözlerimde. Gözler icin Biodermanin misel suyunu kullaniyorum.

Nem maskesinide hem normal krem gibi aksam ve sabah, hemde maske gibi kalinca sürüyorum ara sira, cünki bu soguk havalarda cildim daha cabuk kuruyor. Maske olarak uygulandiginda tamamen cildin icine cekiliyor, hic bir beyaz kalinti kalmiyor.


Ürünler eczanede pahali ama internet üzeri cok daha uygun fiyatlara satiliyorlar, ben 10% indirimle shop-apothekeden ismarladim, genelde medizinfuchs.de sayfasindan en uygun nerde diye bakiyorum ve ona göre siparis ediyorum veya bu seferki oldugu gibi elime indirim kuponu gecerse (baska bir siparisimin icinde hediye gelmisti) onu kullaniyorum. Böylelikle eczanede normalde 20,- Euro satilan bir ürünü yari fiyatina aldigim cok oluyor.
Sonucta drugstore ürünlerdende pahali olup birde ise yaramayanlar var maalesef.

Ve bence cilt güzel olmadigi sürece en pahali makyaj malzemelerini uygulasan bile güzel durmuyor, ama cilt güzel olunca daha uygun ürünlerle bile parildiyor.  :)


Sizin rutininize yeni eklediginiz cilt bakim ürünleri neler?







13 yorum:

  1. Kesinlikle çok haklısın Vivacım. Cilt temiz ve bakımlı değilse, kaliteli makyaj ürünleri bile maske gibi duruyor ciltte. Mevsim değişikliği herkesin cildinde değişikliğe yol açıyor Ben de bu aralar daha çok nem iöeren ürünler kullanıyorum ve kullanım sıklığımı artıtıyorum. Özellikle vücut için bu dönemlerde kuru ciltlere yönelik ürünler kullanıyorum :)
    Bu arada güle güle kullan cicilerini :))
    Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim :) Ben saclarimdada fark ettim, resmen sac yagi kayboluyor sürdügüm anda, normalde sürdügümün iki mislisini sürüyorum yenisini almam lazim simdiden yariya indi. Havalarda hem hafif sicak hemde bir yagmur, bir rüzgar burda sorma gitsin :)

      Sil
  2. Senden sonra avene kullandım çok fazla... Mişel suyunu çok sevdim, Termal suyunu sürekli kullanıyorum.. Yanlış Güneş kremlerini ve kızarıklık için olan kremini hiç sevmedim.. En Sevdiğim yazı dizilerin bunlar.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nano olani diyorsun degilmi, o misel suyunu bende defalarca almistim, cok güzel ürün :) günes kremlerini bende kullanmiyorum, daha önce bir yazi yazmis iceriginden dolayi cildimdeki lekeleri tetikleyebilir diye. codecheck.info sayfasindan bakiyorum iceriklerine. Sen yazinca aklima geldi benimde, avene´in kremleriyle hic aram yok cidden...oysaki okadar cok denedimki. Sivilcelerim cokken cleanance emulsion cok ise yaramisti, ama artik kullanamam cok kurutur, seneler önce cildim daha yagliydi benim. Ama nem maskesini cok tavsiye ederim, eczanede numune varsa mutlaka denemelisin, kac kere aldim hic sayamiyorum bile :)

      Sil
  3. Aslında lazer yerine retinolu cilt Bakım rutinini koysan? D
    Katli olmak gerekiyor biliyorum ama artık bu yastan sonra a vitamini kullanmalıyız bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. retinol hakkinda cok sey duydum ama cilt lekelerini tamamen gidermiyor, daha cok hafif kirisikliklar ve cildin daha parlamasi ve genc durmasini sagliyormus, tabii lekelerde hafif aciliyormus. Ama kullanmayi birakinca sil bastan. Yinede merakliyim, simdi sen söyledin ben duramam arastiririm bunu :) Cilt doktorumada sormak istiyorum, ilk gittigimde artik.
      Lazer´i cabuk ve en azindan bir senelik kesin cözüm verdigi icin seviyorum. Ayni yerdede cikmiyor zaten lekelerim, sanirim icten gelen birsey, daha önce kullandigim ilaclara bagliyorum bende.
      Vitamin A zaten leke yapmisti bende :) Acne problemimi cözmüstü ama maalesef ilk ondan sonra lekeler baslamisti, banada doktorum yazmisti, aman dikkatli ol kullaniyorsan, ben 50 faktör kullansamda lekelerin tamamen gelmesini hic engelleyemedim simdiye kadar :)

      Sil
  4. Avene benim de çok severek kullandığım bir cilt bakım serisi çok hafiffff bayılıyorum. bu aralar ben doğal yağlara özellikle hindistan cevizi yağına sarmış durumdayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hindistan cevizini saclarim icin almistim ama hic ise yaramamisti, keske cildimede deneseydim :) Youtube´da cildine bayildigim bir kadin var Kara Kendall, o kullaniyormus hindistan cevizi. Kücük bir kavanoz görürsem bir yerde alip deneyecegim bende, kisin bence dahada iyi olur :)

      Sil
  5. Keşke aynı olsa cildimiz.. Benimki bensiz olduğu için kullandığımız kremler pek uymuyor ama nem maskesini çok sevdiğini biliyorum ve uzun zamandır hep Aklımda almak.. Benim kuru oldupu için retinolu kullanmak çok daha fazla kurutuyor ama hibede çok azda olsa haftada iki kere kullanıyorum.. Sende kendine göre ayarlayabilirsin.. Birde c vitamini bişey kullanmak istiyorum ama asıl o leke yapar diye korkuyorum.. Leke için bu sene lazer yaptırma zaten o en son seçeneğin olsun..dermamed diye bir krem kullandım birada ben ve görüp görebileceğim en etkili krem bence.. Yine benim kuru cildime uygulamak çok zor oldu ama.. Güneş kremi denetimlerimde çok fazla ama bu sefer şu anda popüler olan coola mı kullansam diyorum.. Böyle işte vivacım.. Seni çok uzun zamandır tanıyorum bloğunu kapattın diye çok üzülmüştüm..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim, blogumu begenmene cok sevindim :) Cilt cok hassas bir konu benim icinde, simdilik bana göre ürünler buldugum icin iyiyim ama insan hep acaba daha iyiside varmi diye düsünüyor :)

      Sil
  6. http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/10/uzun-zamandan-sonra-ilk-mim.html
    mimlendin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, mutlaka yapacagim ilk firsatta :)

      Sil
  7. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada çekilişim var, beklerim.

    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...