6 Eylül 2014 Cumartesi

Youtube Güzellik Kanallari - Tavsiyeler!



Kara Kendall
Evli ve cocuklu olmasina ragmen cok genc görünen, yerine göre komik olan ve harika videolari olan bu youtube´cuyu siddetle tavsiye ederim :)
Özellikle inanilmaz cildini görünce (ismini tiklayinca direk video´ya link verdim) cilt bakiminda neler yapiyor merak etmemek elde degil, sonrada bukadar basit ve dogal bir rutini ögrenince ilk kararim cilt bakim ürünlerimi azaltmam ve degistirmem gerektigi oldu.
Birde bende bukadar etkili olmasi bunu hatirlamam oldu, kadin cilt doktoru ve uzman haliyle bir ton ürün kullaniyor ve cildi cok kötü gözüküyor, zaten o videodan sonra kanalini izlemeyi birakmistim...iki video´ada bakin ve aradaki farki görünce daha iyi anlayacaksiniz :)

LilianMasie
Bu sevimli youtube´cuyuda iki senedir takip ediyorum, kendisi oyuncu okulana gitmis ve Los Angelesde ünlü olmaya calisiyor ve ayni Kara Kendall gibi cok güzel bir cilde sahip ve ayni onun gibide cok dogal cilt rutini var My Natural Skincare Routine.
Ben zaten senelerdir zaman zaman sekerlenmis bal´i  cilt rutinimde kullanan biriyim, kesinlikle bal cok ise yariyor.

Gokces Life
Amerikada yasayan ve kendininde kabul ettigi gibi inanilmaz Cagla Sikel´i andiran bir youtube´cu. Ben cok tatli buldum ve faydali videolari var, nyx ruj ürünlerini tanittigi bu videoyusundaki görüntüsünü -ve tabii videoyuda- cok begeniyorum Nyx Rujlarim :)


Rosie B
Tesadüfen tikladigim, yepyeni bir youtuber, ama ikinci videosundaki degisimi, sarki secimi ve Victorias Secret Manken havasi cok hosuma gitti, desteklemek gerekki daha iyi yerlere gelsin, bakalim sizde begenecekmisiniz :)

EverythingLuxy ve Mimi Ikonn
LuxyHair sac modelleri kanalini bir cogunuz taniyordur mutlaka, bunlarda diger kanallari. Bende size özellikle "How To Be Successful" videosunu tavsiye etmek istiyorum, inanilmaz motivasyon dolu bir konusma olmus ve kizin gecmisi ve yasadiklari cok ilginc. Ayrica cok begendigim Why you should always dress your best videosunuda izledigimden itibaren tavsiyelerine uyuyorum ve bencede cok farkediyor, mutlaka izleyin!


Sizin bana tavsiye etmek istediginiz kanallar ve videolar nelerdir?


4 yorum:

  1. Teni Panosian, Essiebutton, Desi Perkins, Denizin Paylaştıkları, Duygu Özaslan, Aslı Özdel tavsiye edebileceklerimden bazıları. Hepsininde videolarını zevkle izliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Özdel´i bilmiyordum, sagol tavsiyelerin icin :)

      Sil
  2. Kara kendall da verdiğin linkteki kadının cildi cidden ne kadar tuhaf ve milyon tane ürün kullanıyo! Ama sanırım kadın cilt doktoru değil, estetisyen.
    Gökçe bi ünlüye daha benziyo ama çıkaramadııııım:)
    Mimi'yi çok seviyoruuum, instagramdan da takip ediyordum, evli olduğunu bilmiyordum amaa! Buarada kendisi Azeri kökenli diye biliyorum, kardeşinin adı Leyla hatta:)
    önereceklerimin çoğunu bildiğini düşünüyorum o yüzden bellllki bilmiyo olabilirsin diye : whereisilgin, a model recommends ve ennn favorim themakeupchair i söyleyim ben de=) :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whereisilgin´i bilmiyordum nekadar tatliymis, sagol tavsiyen icin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...