12 Eylül 2014 Cuma

Urban Decay Alisverisim & Revolution Lipstick 69 Swatch!


Urban Decay online siparisimden cok memnun kaldim, mutlaka yazmak istedim :)
Primer Potion far bazini zaten daha öncede kullanmistim ve son zamanlar Rival de Loop Young far bazimin iyi performans göstermedigini, renkleri biraz sönük gösterdigini fark edince ve UD almanyada satilmaya baslayinca ismarlamak istedim. 
Online siparisimde problemler oldugu icin 10 Euro´da indirimli aldim hatta :)
UD Naked 2 Paletinden iki renk sevmistim, biri Snakebite, biride Tease´di, gecenleri Snakebite´i almistim zaten, simdide Tease´i aldim ve aldigimdan beri nerdeyse her gün gölgelemek icin kullaniyorum, aslinda cok özel bir renk degil, ama cok seviyorum bu fari :)


Paketimin icinde birde ruj samples´ler vardi ve onlar hakkinda daha önce hic birsey duymadigim icin begenecegimide tahmin etmemistim.Normalde bu tür seyleri bir iki kere dener sonra atarim.
Bu sefer ama Urban Decay Revolution "69" rengine resmen bayildim ve normalde bu tür renkleri hic kullanmayan, heleki gündelik hayatta hic kullanmayan bir insanim. Ruj isiga göre kirmizi-pembe gibi bir karisim oluyor, markete alisverise bile gittim bu makyajla, üc gün üst üste kullandim ve esim dahil herkes cok yakistigini söylüyorlar-ki bende cok begeniyorum. 
Mac mat rujlarindan nefret ediyorum, dudaklarimi cok kurutuyorlar ama bu ruj hafif mat olmasina ragmen hic kuru göstermiyor, kaliciligi cok cok iyi, kaybolsa bile "stain" gibi kayboluyor, yani sadece kenarlari kalmiyor, yemek yesen bile hala güzel gözüküyor.
Diger tüm makyajimi tamamen sade birakiyorum, gözlerimde gölgelendirme bile yapmadim, sadece kirpik diplerime ve göz altima biraz koyu kahverengi sürdüm. 
Manhattan "Lady Marmalade" allikta cok iyi uyum sagliyor ruja :)
Diger renkleri begenmedim yada evdeki rujlarima cok benzedikleri icin almayi düsünmüyorum. 
Google´den biraz renklere baktim ve "Turn On" ve "Naked" rujuda ilgimi cekti. 
Siz kullaniyorsaniz memnunsaniz yazin mutlaka :)






17 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım UD Almanya'da nerelerde satılmaya başlandı özellikle Naked3 almak için deli oluyorum bari aralık ayında Almanya'dan gelecek olan tanıdıklara Naked3 sipariş edeyim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim, almanyada Hamburg, Berlin, Dresden, Frankfurt, Stuttgart ve München´de yerleri var, birde online siparis verebiliyorsun urbandecay.de :)

      Sil
    2. Ayy süper Frankfurt'ta olmasına çok sevindim online'dan da bakayım Lorac, Tarte falan da var mı Almanya'da :)

      Sil
    3. Douglas'in sitesinden de siparis vermek mümkün :) eklemek istedim. Bu arada harika yazi olmus yine canim ellerine saglik. Güle güle kullan her birini.

      Sil
    4. aaaa evet Douglas tabiiki, en mantikli olan aklima gelmiyor tipik ben :D sagol tatlim!

      Sil
    5. @Melal yok canim ya, nerdeeeee, hic online falanda yok o markalar, too faced´de yok, almanyada aslinda var´dan cok yok var ;)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş Viva:) yakışmış . Güle güle kullan:) Çok güzel olduğunu söylemişmiydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, cok naziksin! :)

      Sil
  3. Vielen lieben Dank für deine tollen Kommentare! Hast du dich echt bis zum Ende durchgekämpft? ;-D
    Falls du jemals einen der vorgestellten FIlme schauen solltest, sag mir auf jeden Fall bescheid - ich hab immer keinen, mit dem ich mich darüber austauschen kann. Meine Mutter war ein paar Mal Opfer und musste mit schauen, allerdingt weigert sie sich jetzt konsequent. Ein bisschen kann ich sie verstehen.^^
    Ich würde die Komplimente gerne zurückgeben, aber von deinem Blog verstehe ich leider kein Wort... ;-)

    Liebe Grüße,
    Lioba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyyy, freu mich riesig von dir zu lesen :D Mal ganz im Ernst: You made my week! haha :D Ich bin noch bei Shore, Stein, Papier und schau das in jeder freien Minute, das ist richtig interessant, super Tipp von dir gewesen!
      Und jaaaaa ich habe mich durchgekämpft haha :D aber dein Blog war seit langem der Erste, der mich richtig gefesselt hat, die ganzen Afrika Fotos sind einfach so toll wie National Geographic Aufnahmen und ich habe einfach viele neuen Eindrücke gehabt, einfach klasse!
      Hab dich auf jeden Fall gespeichert und momentan pausiere ich zwar auch in meinem Blog, da ziemlich viel los ist bei mir aber damit ich bei Gelegenheit immer bei dir lese und nichts verpasse habe ich dich schonmal in die Sidebar kopiert :)

      Ganz lieben Gruss!!

      Liebe Grüße

      Sil
    2. Haha, jep, Shore, Stein, Papier hat einen sehr hohen Suchtfaktor - welch Ironie ;-) Ich komme nur leider momentan so selten dazu das weiter zu schauen.
      Die Afrika-Sachen sind dir auf Dauer nicht langweilig geworden? Ich musste mir manchmal Mühe geben beim Bearbeiten nicht einzuschlafen und da wirklich dran zu bleiben.^^ Es dürften noch ne Hand voll kommen, aber das wars dann endlich.
      Dann freue ich mich auf hofffentlich noch viele Kommentare von dir (ist immer so blöd, wenn man keine Rückmeldungen kriegt - selbst wenn's negative wären) und danke dir :-)

      Liebe Grüße,
      Lioba

      Sil
    3. Nein, gar nicht langweilig, hab schon lange nicht mehr soviel Zeit auf einem Blog verbracht gehabt :) Hab sie sogar meinem Mann gezeigt und der hat geflucht (er scheut sich sogar bei Hunden) als er die Fotos mit den fressenden Löwen gesehen hat, wie nah ihr da dran wart! Habe heute wieder weitergeschaut mit Shore, Stein, Papier, fesselt richtig finde ich, aber es gibt ja fast 200 Folgen, da werde ich noch lange wohl dranbleiben :D

      Sil
  4. Çok yakışmış Viva çoooook :)

    YanıtlaSil
  5. @ melal Urban Decay Naked 3 var elimde hic kullanmadim bekledigimden pembe geldi renkler dis kutusunuda atmis bulundum ayni ayarda naked 1 paletle takas edebilirim yada aldigimdan uygun fiyata satabilirim ilgilenirsen mail atabilirsin
    cizgilipijamalikedi@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim bende Naked 2 paletini satmistim, paletler bana göre degil hic. Naked 3 de bence cok asiri pembe, o renkleri kullansam sürekli aglamis gibi gözükürüm :) ama mutlaka alan olur blogundan satacagini yazarsan :)

      Sil
  6. urban decay denemeyı cok ıstıyorum ama bır turlu sahıp olamadım .çok guzel görünüyor cildiniz.
    ben de beklerım bloguma,sevgıler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...