4 Eylül 2014 Perşembe

Stila "Kitten" Far & FOTD!


Bu far´i nerdeyse bir senedir istiyorum, hakkinda cok övgüler okumustum ama almanyada stila markasi maalesef satilmiyor.
Bundan yaklasik iki yil öncede Becca Shimmering Skin Perfector´i mecbur yurtdisindan siparis vermistim ve beni gümrükten cagirmislardi! Tam iki saatim yollarda gecmisti, birde üstüne az bir miktar vergi ödemistim. 
Ozamandan itibaren yurtdisindan mümkün oldukca ismarlamamaya karar almistim, ama en son cok severek takip ettigim bu youtube´cuda Kara Kendall Stila Kitten farini cok sevdigini söyleyince ve biraz arastirma yapinca ingiltereden gelen ürünlerde fazla problem cikmadigini okuyunca ismarlamaya karar verdim :)

Siparisimi beautybay´den yaptim, almanyaya kargo ücreti almadiklari ve farin diger yerlerden daha uygun fiyati oldugu icin.

Paketin gelmesi bir hafta sürdü, icinde güzelce sarilmis geldigi halde kücük bir kismi dökülüp tozutmus etrafini, ama farin kendisi resmen tereyag gibi oldugu icin hic fark etmedi, fircayla degdigim anda normallesti görüntü.


Acikcasi ilk önce gündüz gözüyle denemistim ve hemen begenmedim, pötür pötür gözüküyordu.
Sonra aksam aynaya baktigimda cok hos buldum, daha güzel bir parliyordu.
Bu far tam bir yaz ve aksam fari bence, yada gözler cok iyi nemlendirilmis olmasi gerekiyor.
Birde tabii haliyle yasim otuz küsür oldugu icin daha cok kirisikliklarim var, far ne yapsin :)
Yapisi cok güzel, toz oldugu halde krem gibi 
ve ben normalde krem far sevmem ve elimdede yoktur zaten hic.

Favori farlarimdan olan "Mac Ricepaper" in daha cok kendini belli eden ve daha cok pirildayan bir far.




Gözler...

Rival de Loop far bazi 
Mac "Ricepaper" kas altina ve göz pinarina
Stila "Kitten" göz kapaklarina
Nyx "Taupe" alligi gölgelendirmek icin crease bölgesine
Mac Khol Kajal "Coffee" tight lining ve altina
Benefit They´re Real Mascara + Maybelline The Rocket Mascara Waterproof


Kaslar...

Benefit Gimme Brow kas jeli " Light/ Medium 01"



Cilt...


Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina 
Mac "Pink Swoon" allik
Nyx "Taupe" hafif kontürleme
Catrice Prime and Fine Pudra cildin pariltisini almak icin


Dudaklar...

Manhattan Soft Mat Lipcream "56K" (Nyx´in mat dudak kremleriyle aynilar)
Manhattan Sweet & Tasty Lipgloss "American Grapefruit- Clear"




8 yorum:

  1. cnm ne otuzu ya harikasın sen benim kırışıkları bir görsen :) Farın rengi de güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tatlisin canim cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  2. Ya ama senin neden bu kadar güzel farlarin var!!! Kiskaniyorum :)) Harika bir post olmus güzelim güle güle kullan, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim güzel kiz, bende senin postlarini cok begeniyorum! :)

      Sil
  3. Yasini hic gostermiyorsun sevgili viva sen kirisiklik gormemissin, cildinin guzelligine ise eskiden beri hayranim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moral verdigin icin cok sagol süpersin :D tesekkürler tatlim, cildim benim en büyük takintim! :)

      Sil
  4. otuz küsür müüüü ??!! yok artıkk ne otuzu küsürü olsun :) moral olsun diye söylemiyorum ama hiç öyle otuz motuz göstermiyorsun maşallah süper görünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten seviyordum seni daha cok sevdim simdi haha süpersin :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...