6 Eylül 2014 Cumartesi

MIM - Moda!

Aycan Hayata Dair ´den aldim bu Mim´i, yapmak isteyenlere göndermis :)



1) Sizce moda nedir?
Dergilerde "bu sezon bu kiyafetler ve renkler moda" yazilanlar
defilelerde gösterenenler
modayi takip eden ünlülerin giydikleri :)


2) 2014/2015 kış modasına bakacak olursak sizin gözünüze çarpan, hoşunuza giden ne olur?
Soru´yu okuyunca rezil olmayim ilk önce bir google´den arastirayim neymis bu kisin modasi dedim :D
Buz gibi pastel renkleri, ates gibi kirmizilar ve güclü mavi renkleri modaymis.
Bak bu iyi olmus, kirmizi bir kazak almak istiyordum nezamandir bulamiyordum magazalarda :)
Birde "oversized" büyük kesim kazaklar,
ok, pek sevmem ama belki dar bir kotla güzel durabilir, denemek lazim :)



3) Sevdiğiniz üc marka ismi verecek olsanız ne olurdu?
Esprit Casual&Collection, Mexx, Tom Tailor


4)Tavsiye edecek olsanız bir bayanın dolabında bulunması gereken olmazsa olmaz neyi önerirsiniz?
Kot, pantalon, beyaz-mavi yada beyaz-siyah cizgili üstler, sik sade bluzlar ve gömlekler, bir sürü cesit cesit elbiseler, Trenchcoat ve deri ceket ilk aklima gelenler  :)


5)Peki son bir tavsiye istiyorum. Dışarıda şöyle bir baktığınızda insanlara giyim konusunda ne önerirsiniz?

Modaya alinmayin!
Üstünüze ne yakisiyorsa onu giyin.

Kaliteye dikkat edin!
Kendinizi daha güzel hissettiginiz kiyafetler giyin!

Kendinize deger verin!
Dikis izleri belli olan, renkleri solmus, üstünüze kilo verdiginiz/aldiginiz icin bir iki numera büyük/kücük duran kiyafetler giymeyin :)



Bende yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...