26 Eylül 2014 Cuma

Mac & Urban Decay - Douglas Alisverisim!



Son Urban Decay siparisimde Revolution rujlarin numunelerinden en cok bu rengi begenmistim ve sürekli aklimdaydi, 
normalde renkli rujlarimdan hoslanmayan esim bile bu rengi cok begendi.
Douglas´da güzel hediyeler ve indirim olunca aklimda olan bir kac ürünü siparis ettim, kesinlikle bu revolution rujlarindan denemek istedigim bir kac renk daha var, 
internet swatchlardan "Turn On" rengide hosuma gitti, 
ama denemeden online siparis vermek istemiyorum, magazaya gitmeye firsatim olursa deniyecegim hepsini :)


Daha önce Mac "Teddy" Khol Kajalini cok begenerek kullanirken, maalesef kaybetmistim.
Hayatta makyaj malzemesi kaybeden bir insan degilim, 
ama bir Mac fircam kaybolmustu birde bu göz kalemi, ne hikmetse hep sevdigim Mac ürünleri kayboluyor :) 
Ilk önce yine aynisini almak istemedim ve gecenleri "Coffee" rengini almistim, 
ama maalesef o koyu kahve rengi benim gözlerde sönük kaldi 
ve ani bir kararla onu geri satip "Teddy"i tekrar aldim.
Cok özlemisim! 
Benim gözlerde en dogal ve yinede hos gözüken kahverengi tonlu göz kalemi, artik ikinci kez aldigima göre favorim diyebilirim :)


Ayrica iyi bir siyah göz kalemine ihtiyacim vardi, ama nekadarda arastirdiysam bir türlü hic bir marka icime sinmedi.
Perversion 24/7 Kajal hakkindada MUA da olumsuz yorumlarda vardi, ama alman bloglarda genelde herkes memnundu
ve ayrica cok cok siyah oldugu yaziliyordu
ve zaten Urban Decay göz kalemleri cok övüldügü ve denemek istedigim icinde bir sans vereyim dedim.
Iyikide vermisim!
Inanilmaz kalici bu kalem bende. 
Hic siyah göz kalemini alt ic kismina cekmem normalde,
ama denemek icin cektim
ve sadece mini mini az birsey akti göz kenarlarima oda
ilk kullanimda cok fazla kullandim 
kalemin bukadar kremsi olacagini tahmin etmemistim.
Yukari ic kisminada cektim, göz altinada biraz sürdüm
üstümdede siyah kazak vardi ve cok begendim bu göz makyajiyla cok uyumlu oldu.
Artik diger renkleride cok merak ettim, birde koyu gri gibi bir renk alayim diyorum,
eskiden agnes b. markadan bir tane vardi onu cok severdim, 
artik o marka satilmadigi icin benzeri ürünler aradim online
ve bu kalemlerin benzedigini yazmislar.



Rujuda tekrar göstermek icin sürdüm, kiraz kirmizisi- pembeye kacan kirmizi gibi bir renk, birde gölgeye göre hafif degisiyor.
Benim acik tenimde cok begendim ama bence bronzlasincada güzel olur, kesinlikle en sevdigim rujlardan oldu bu 69 rengi :)


Son olarakda gelen numune hediyelerine yer vereyim dedim, Douglas online bu konuda cok cömert oluyor, 
code´larini burdan bakiyorum Frau Shopping.
En cok sevindiklerim Alterna ve bareminerals ürünleri oldu,
 Bamboo sac hacim spreyi cok güzel kokuyor, sampuan ve sac kremini henüz denemedim, 
bakalim ürünler benim sacima iyi gelecekmi.
Bareminerals´ide temiz iceriklerinden dolayi cok merak ediyordum, testerler iyi oldu,
bana gönderilen fondöten rengi 07 hafif koyu geldi tenime, 
cok sulu ve günes koruma SPF20 varmis icinde, 
bir kac kez kullanmam gerek kesin birseyler diyebilmek icin. 
Yanindaki pudrada sadece 3 g ve bir bronzer, henüz denemedim ama mignatizli olan kapagi cok hosuma gitti.


Siz bu ürünleri hic denedinizmi? 
Bana Urban Decay Revolution rujlardan veya 24/7 kalemlerden baska hangi renkleri tavsiye edersiniz?


22 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan, hepsine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ruj da, göz kalemi de çok hoş durmuş..Urban Decay in kalemlerini ben de çok merak ediyorum :)...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kalemlerini merak ediyorum, belki kisin noelden dolayi set olarak cikartirlar, hem daha uygun fiyatli olur, takip edecegim kesinlikle :)

      Sil
  3. rujun rengi süpermiş ama güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. hoş geldn tekrar aramıza. özledik seni. aldıklarını güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim yorumuna, tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım ahh ahh şu UD bizim ellere de gelse biz de alsak ne güzel olur.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyayada daha geleli bir ay oluyor tatlim, ondan öncede yurtdisindan siparis vermistim UD ürünlerini almak icin, umarim türkiyeyede bir an önce gelir :)

      Sil
  6. Güle güle kullan cnm rujda çok yakismis😄

    YanıtlaSil
  7. Harika şeyler almışsın güle güle kullan güzelcim! Urban Decay kalemlerine ben de bayılıyoruuuum!
    Mac Teddy yi de çok merak ediyordum. Sürümü kolay mı, yapısı yumuşak kayıp giden türden mi? Bir de akıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim kaliciligi gayet iyi ama ic kismina sürünce akabiliyor, ben yinede tightlining icin kullaniyorum gündüzleri ama en sonuna kadar cekmiyorum, yani orta kismina yogunlasiyorum, ozaman kalici oluyor.En cok sevdigim bunla "duman gözler" yapmak, cok dogal ve güzel oluyor yada gözlerin alt kismina.

      Sil
  8. bebeğim güzel günlerde kullan hepsini :) ahh alışveriş yazılarını okudukça kendimi avmlere atasım geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim :) ay uzak dur en iyisi, insan gördügü herseyi istemeye basliyor ;)

      Sil
  9. göz makyajınla, rujun rengi sana ne kadar yakışmışş !! bayıldım bayıldımm ne güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin güzelligin canim, cok tesekkür ederim yorumuna cok sevindim :)

      Sil
  10. Makyajin harika olmus, cok yakismis sana. Ürünleri de güle güle kullan güzelim. 24/7 kalemlerinden "Demolition" sicak ve canli görünen bir kahverengi tonu, denemeni tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tavsiyen icin, bende bir kahverengi kalem almak istiyorum zaten, mutlaka bakacagim :)

      Sil
  11. Mimledim seni : http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2014/09/mim7-hayat.html :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...