27 Eylül 2014 Cumartesi

Küflü Mac Khol Kajal "Teddy" ?!



Mac´in Khol Kajal´larin küflenmis halini daha öncede bazi alman bloglarda görmüstüm
ama belki nemli bir ortamda yada uzun zaman kullanip tarihi gecince öyle olmustur diye düsünmüstüm.
Bugün göz makyajimi yaparken "Teddy" göz kalemin kapagini actigimda
kalemin kenarlari yesil-gri-siyahimsi gibiydi.
Kalem tirasindan gecirdim ilk önce
ama yine ayni görüntü
demekki tüm kalemde öyle.
Küf boyanin üstünde gözükmese bile icinde olabilir sonucta
Allah korusun gözler cok cabuk enfeksiyon kapar
parasinida ödemis ve geri göndermek icin gerekli paket ve belgeleride atmistim
telefon actim douglas´in service center´ine
ve durumu anlattim
fotograf bile görmek istemediler
ve geri gönderebilecegimi yada magazada degistirebilecegimi söylediler
 douglas´in bu müsteri hizmetlerinden 
ve benle konusan kisinin sempatikligindende gercekten memnun kaldim.
"Teddy" rengini cok sevmeme ragmen tekrar alirmiyim bilemiyorum artik
sonucta bir kac hafta sonrada küflenebilir
gerci eski "Teddy" göz kalemimde hic böyle birsey olmamisti
ama bazen yapildigi fabrika, kullanan malzeme vs zamanla degisiyor ürünlerin
ve zaten bu yüzden zamaninda cok begendigimiz bir ürünü 
sonradan birden begenmeyebiliyoruz.
Urban Decay´in göz kalemini cok begendigim icin ordan bir kahverengi göz kalemi bakarim artik.

Bu arada dün aksam esim eve geldiginde kapindan girer girmez 
"Ben geliyorum diye makyajmi yaptin?" diye sordu
o anda "Perversion" göz kalemim tam 11 saatdir gözümdeydi
ve hic yenilememistim 
ve cildimde rimel haric baska bir makyajimda yoktu
okadar dayanikli ve güzel duruyor
herkesin dedigi kadar varmis UD´in 24/7 göz kalemleri.


Fotograf cekmek tiras ettikten sonra aklima geldi, 
ama  dikkatli bakildiginda diplerinde belli oluyor.



Sizin göz kalemlerinizde hic böyle birsey oldumu?



16 yorum:

  1. aa hiç aklıma gelmez di küfleneceği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bunu ilk kez Mac göz kalemlerinde gördüm, birde fiyatina göre mükemmel kalite beklerken- cok garip :)

      Sil
  2. Ben de Urban Decay'in Perversion göz kaleminden memnun kalınca yine aynı seriden çift taraflı Crave/Venus rengini aldım. Bir tarafı göz içine sürmek için nude, diğer tarafı da koyu kahverengi. Daha bugün elime geçtiği için deneyenedim ama aklında olsun diye yazmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cift taraflilara bende baktim dün ama kararsiz kaldim, daha önce cift tarafli bir fircam vardi ve hic sevememistim, ondan beri iki tarafli seyleri hic almadim. Teddy´e en cok Bourbon rengi benziyormus, belki onu alirim ama karar vermedim hala :)

      Sil
  3. yok yaşamadım dıkkatlı bakmadım yada canım uZüldüm ya, ama halledilebilir olduğuna sevındım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gördügüm anda sok oldum, iyiki douglas anlayisli cikti :)

      Sil
  4. Alla alla goz kalemide kuflenebiliyor demek ki. Cok iyi yapmssin yalnz geri gondermekle. Bazi markalar hic arkasinda durmuyor urunlerinin. Bravo valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya iyiki öyle bir imkan var, yoksa üzül dur bos bosuna almis olacaktim :)

      Sil
  5. Çok ilginç.Daha önce hiç duymamıştım.
    Neyse ki mağaza ilgiliymiş.

    YanıtlaSil
  6. Aaa çok şaşırdım! Burda kesin yok öyle bişi mümkün değil filan diyip iade kabul etmezler ben de çok istiyordum Teddy'yi napsam bilemedim:( Ud de yok burda:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanirim cok fazla nemli bir yerde beklemis olabilir benimki, sürekli satis yapan bir Mac magazasindan al en iyisi ve alir almazda ac kontrol et, benim önceki Teddy kalemimde böyle birsey olmamisti hic :)

      Sil
  7. aaa!! pek göz kalemi kullanmıyorum ama kalemin küfleneceğini hiç düşünmez, anlam veremezdim heralde.. teddy de çok tatlı bi renk gerçekten, kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende daha önce cok daha ucuz kalemlerde kullandim ve hic görmedim böyle birsey, insan kendi basina gelince dahada sasiriyor :)

      Sil
  8. aaaaa çok ilginç!!! on yüz bn milyon tane makyaj malzemesi almamalıyız. bu da bize ders olsun

    YanıtlaSil
  9. Ben de ilk defa duydum ve çok şaşırdım. Küflü bir göz kalemi, enteresanmış. Mağazanın zorluk çıkarmadan değiştirmesi iyi olmuş ama.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...