18 Eylül 2014 Perşembe

Erborian BB Crème au Ginseng & Swatch + Kérastase Nutritive Oleo-Relax Fluid


Gecenlerde Parfumdreams´de 20% indirim vardi ve benimde zaten yillardir sürekli aldigim Kérastase sac yagimi daha uygun fiyata ordan aldim. 
Ve uzun zamandir merak ettigim erborian bb kremin kücük 15 ml´lik verziyonunuda görünce onuda denemek istedim.
Aslinda kullandigim Avene Couvrance Fluid´den cok memnunum ama günes korumasi sadece 15, erborianinkide 50 oldugu icin günes kremi sürmektende kurtulurum dedim ve  indirimdeyken onuda ismarladim :)
Beaute-test sayfasinda cok güzel yorumlari var, bir acik renkli verziyonu var birde koyu renkli, ben acik renkli olani aldim. 
5-6 kez kullandim ama maalesef hic, ama hic begenmedim.


Icerigini merak edenler icin fotografladim, tiklayinca büyüyor.
Sahsen Avene Couvrance Fluid bundan kat ve kat daha güzel, cilde bir canlilik veriyor, bu ürünü denememim en güzel yani Avene Couvrance´in degerini anlamak oldu sanirim :) 
Gecenlerde gece akrabalardan fenalasan oldu ve evden firladik hic makyajim yoktu yüzümde, ama cantamda Avene Couvrance Fluid vardi ve arabada giderken krem gibi tüm yüzüme sürdüm. 
Millet beni ilk kez hayatlarinda galiba makyajsiz gördüler ve herkes tamamen makyajsiz sandilar ve iltifatlar aldim "güzel" cildim icin.
Bu arada akrabamizda iyi, yanlis alarm olmus :)


Fotograflarda tabii belli etmek zor ama yinede belki sizde görüyorsunuzdur: erborian bb creme light benim cildimde 
1. cok acik beyaz (ki ben zaten cok beyazim, yinede öcü gibi oluyorum)  
2. sanki gri bir gölge gibi cildimin üstüne cöküyor! 
3. Bir kac saat icinde cildim hicbirsey sürmemisim gibi duruyor, yani kayboluyor sanki, pek kaliciliginda begenmedim 
ve 4. Avene Couvrance Fluid nekadar kapaticiligi az olsada, yinede bununkinden daha iyi, kücük kirmizi sivilceler vs olunca kesinlikle hic rengini almiyor/biraz bile olsa söndürmüyor. 


Koruma Faktörü 50+ olan ve bana tavsiye etmek istediginiz BB kreminiz varmi?


12 yorum:

  1. Cnm bende istediğim gibi bir bb bulamadım, arayistayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bulamadim bir türlü maalesef :)

      Sil
  2. Erborian bb kremi merak ediyordum ama senin yorumundan sonra artık bakmam bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onca yorumlardan sonra cok sahane birsey bekliyordum,nerdeyse orjinal boyunu ismarlayacaktim iyikide kücük verziyonunu almisim diyorum. Birde post´da yazmayi unutmusum: cok fazla ürün gerekiyor! Ne fondötenlerimde nede Couvrance Fluid´de bukadar sürmem gerekmiyor, yani pek uzun ömürlü bir üründe degilmis.

      Sil
  3. erborianı merak ediyodum ama bu kadar negatifse almaya değmez.. ben misshadan çok memnunum canım yıllardır hep onu kullanıyorum koruma faktörü 50 değil ama 42 de fena sayılmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. misshadan iki tane almistim ama maalesef pek begenmemistim seneler oluyor ama belki formülleri vs degismistir :)

      Sil
  4. Erborian'ın cc kremine güzel diyolar, bb sini beğenmeyen çok okudum. Aaah ah şu Avene, Vichy fondötenleri bi bize de gelse artık:/ :( Gri bi gölge gibi cildimin üstüne düşüyor yorumuna bittim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cc kremi hakkindada güzel yazilar var bende gördüm :)

      Sil
  5. Erborian'ı ben de merak ediyordum ama vazgeçtim o zaman :) Kiehl's ın 50 faktorlü BB kremi güzel, kapatıcılığını da kalıcılığını da çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birtürlü hala kiehlsden bir ürün denemis degilim, hic yolum düsmüyor burdada pek her yerde bulunmuyor maalesef :)

      Sil
  6. Nerelerdesin viva? Çok işin var sanırım. Öyleyse kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol kadriye, sorulmak güzelmis :) Yok yogun degilim aslinda ama kafam blogda degil nedense, bu minimalist islere gireli kafa baska yerlere calismaya basladi, evle, kendini gelistirme seylerle vs ugrasiyorum :) ama yinede vakit buldukca veya yeni ürünler vs oldukca yazacagim tabii, cok cok sagol sordugun icin! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...