5 Eylül 2014 Cuma

Clinique Even Better Fondöten - Dördüncü Alisim!




Bukadar cabuk tekrar alacagimi tahmin etmemistim
ama özledim gercekten yillardir kullandigim fondötenimi 
fark ettimde ben makyaj konusunda cok da sadik bir insanim aslinda
bir sevdimmi birakmiyorum kolay kolay :)

Rengi güzel uyuyor, dogal duruyor, lekeleri güzel kapatiyor
sivilce yapmiyor, cok uzun ömürlü, beautyblenderle uygulamasida kolay oluyor, el´le hizli uyguladigimdada güzel duruyor,
kokusu yok ve düzenli kullanimda lekeleri actigini vad ediyor. :)


2 yorum:

  1. Elimdeki 554566 fondöten biterse eğer kesin alıcam O.O

    YanıtlaSil
  2. Estee Lauder Double wear ile bunun arasında kalıp Double Wear almıştım. Bu da aklımda, bir ara deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...